Fijne kerst lieve maart mama's! ♥️ Hopelijk is iedereen gezond en gelukkig, en kijken jullie kindjes hun ogen uit naar alle lampjes. En wallen zijn dé trend voor bij de glitterjurk dit jaar, dus geen zorgen
Hoe waren jullie dagen? Hier zijn we uiteindelijk allemaal ziek geworden Gelukkig geen corona. Baby slaapt ook weer belabberd, denk dat ze een oorontsteking heeft. Ga morgen even naar de huisarts met haar. Arm ding, zo huilen als we haar neerleggen steeds. En... ik ben al een tijdje weer kotsmisselijk. Ben een paar keer van pure vermoeidheid de pil vergeten en ben nu als de dood dat ik zwanger ben. Ik ben de 2x hiervoor ook wonderbaarlijk snel zwanger geworden (bij dochter 1 was het bijna onmogelijk, toch gebeurd). Dus ga ook maar eens een test halen. Hopelijk hoort de misselijkheid gewoon bij het ziek-zijn. Zou echt niet weten hoe we een 3e nu erbij kunnen hebben. De oudste is net 2... Hoe gaat het met de rest?
Oei!! Dat is spannend! Kan me voorstellen dat nu niet helemaal het moment is.. Beterschap voor jullie ❤️
Kerstdagen stonden in teken van koffers pakken. Gister heerlijk vertrokken om in een natuurhuisje te gaan zitten voor een weekje. Echt even genieten. Nachten zijn hier momenteel ook niet fijn. Om uur wakker en slaapt Anouk door zijn het haar broers die komen. @Lievekleine88 spannend hoor. Snap dat pittig is twee van die kleintjes. En dat je niet zit zitten om weer zwanger te zijn.
Oh wat lekker een natuurhuisje! Heel veel plezier samen ♡ En wat balen van jullie nachten ook. Slopend he. Heb een zwangerschapstest gedaan, negatief!!! En ben met onze kleine naar de dokter geweest, ze had daar 40 graden koorts ineens en blijkbaar ook een oorontsteking dus hebben antibiotica gekregen. Hopelijk knapt ze daar snel van op.
Fijn dat negatief was. Hé beterschap hopelijk knap ze gauw op nu. Dank je wel. Wij gaan heerlijk even genieten. Oudste jongens struinen buiten in bos. En Anouk slaap ik even forummen
Jawel, met man kan ik er sowieso heel goed over praten. En hebben straks ook week vrij in jan wel fijn!
ja vakantie is heerlijk. Hoop gauw tanden door komen. Van mij mogen baby’s met tanden geboren worden.