Oh brrrrr naar haha! Deed m'n oudste dochter ook zo'n rot geluid. Hier is de vijfde tand door en zesde onderweg. Ik ben er klaar mee, met die tanden. Fijne O&N allemaal! Hebben jullie plannen? Wij gaan lekker het huis versieren, spelletjes doen, oliebollen eten, gourmetten en een film kijken. En ik denk allemaal om 21u slapen
Wow 6 tandjes al!! Dat gaat snel! Wat worden ze toch snel groot. Kan niet geloven dat ze over 2/3 maanden al 1 jaar worden. Hier nog nul tanden trouwens
Gelukkig nieuwjaar wat gaat toch hard. Hier zijn onderste twee tanden en bovenin twee hoektanden door wij hebben dus vampier in huis zal morgen proberen foto te maken.
nou hè. Ben al bezig met haar verjaardag. Eerst haar broers over twee weken en dan Anouk over 2 maanden.
Die tandjes haha ik moet er steeds zo om lachen, gek gezicht! Haar billen daarentegen.. aiaiai. Heeft iemand advies? Ik heb wel eens gehoord van zink olie, is dat iets? We doen nu; zo vaak mogelijk verschonen, droog zien te houden, zinkzalf en af en toe even zonder luier. Maar het is erg rood en zielig. Bekijk bijlage 711568
daktarin zalf van Etos of Kruidvat. Moesten wij van huisarts gaan smeren. Hielp echt giga. Eerst leek het even van niet. Maar ineens waren haar billen niet meer rood.