Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Ik moet volgende week donderdag weer naar kinderarts. Dan gaan we ook kijken of ze misschien Glutenallergie heeft. Dan word nog weer alles anders
     
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Ik zat daar ook aan te denken om op ten duur daarna over te gaan of erbij hij krijgt bv nog. Als toetje een kokosyoghurt. Want smoothie met yoghurt kreeg hij groene poep van… dus kan denk ik niet zo heel erg goed tegen koemelk.
     
  3. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Ojee Hopelijk niet
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Deze yoghurt en wissel ik af met de mango smaak. Vind hij heeeerlijk
     
  5. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Ja wij eten ook kokos yoghurt. Erg lekker. En lactose vrije kwark smaak ook lekker met fruit erin. Er is gelukkig genoeg op de markt tegenwoordig. 12 jaar geleden wel anders.

    kan zijn hij nu nog erg reageert om dat zijn darmen niet zo gewent zijn. Je zou eventueel kunnen proberen met langzaam opbouwen. Maar je kunt ook nog een half jaar overgaan op kokos en haver producten. Ik ben zelf geen voorstander van soja maar komt ook dat ik dat zelf vies vind.
     
  6. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    ja deze heb ik voor af en toe. In koelschap staan ook gewoon grote pakken met kokos toetje die zijn voordeliger
     
  7. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Ik vind soja ook niet lekker maar ik zou het wel fijn vinden als de koters soja dronken. Het is de beste plantaardige melk qua voedingswaarde. M'n oudste drinkt rijstmelk.
     
  8. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt maar zolang ze gevarieerd eten vind ik zelf niet zo’n probleem
     
    Cobon vindt dit leuk.
  9. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Zal eens keer kijken. Nu had ik ze voordelig in de bonus iedere keer en haal ik er gelijk meer haha!
    Zelf heb ik liever soja dan gewone melk… vind het zooo vies en kan zelf ook niet tegen alle melkproducten..
     
  10. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Ik mag ook geen gewone zuivel. Maar die nasmaak van soja. :| haver en kokos staan bij mij bovenaan. Soms amandelmelk nog.
    alpro is nu in aanbieding bij de plus.
     
  11. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Mijn moeder heeft havermelk en dan ook 1 bepaalde soort haha!

    soya banaan is echt heeeeeerlijk
     
  12. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Ja haha die smaakjes van Alpro zijn wel lekker, rode vruchten ook! En macchiato.

    Ik drink havermelk in m'n cappuccino en verder sowieso niet een glas (planten)melk, brrr.
     
  13. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Ik kan ook niet bedenken wanneer voor laatst melk heb gedronken haha…
    Hier word alleen gehaald voor lasanga of pancakes.
     
  14. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.242
    1.673
    113
    Vrouw
    Pancakes en dergelijke doe ik met appelsap vind ik veel lekkerder. Verder drink ik ook niet snel zo glas melk. Brr met smaak eigelijk ook niet zal is proberen
     
  15. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Bedankt voor de felicitaties ❤️
     
  16. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Soja melk vind hij lekker
     
    Cobon vindt dit leuk.
  17. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Hier heb ik van die havergroeimelk, leek mij wel handig als ik een keer van huis ben. Ik heb niet zo veel zin meer om te kolven als ik weg ben, maar tot nu toe wil ze niks anders dan borstvoeding. Hooguit af en toe een paar slokjes water.
    Gelukkig eet ze de laatste tijd wel goed vaste voeding, dat maakt mij ook wat flexibeler. Maar verder vind ik dat ze nog best vaak bij mij drinkt.

    Hier al kindjes die los lopen? Ik denk dat het hier niet lang meer duurt :D
    Ze stapt al een tijdje langs alles, maar nu zie ik dat ze vaak al even los staat, zonder zich vast te houden.
     
    Cobon vindt dit leuk.
  18. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.010
    7.332
    113
    Vrouw
    Jaaa leuk hè! Hier ook los staan, en langs dingen stappen. Gaat hard met die kleine babies!

    Hoe is het verder met jou en jullie?
     
  19. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Gisten zette ze haar eerste stapjes los! Duurde inderdaad niet lang meer dus :roflmao:

    Hier gaat alles heel goed! S. is zo’n heerlijk meisje. Mijn zoon gaat sinds kort ook naar school dus het is wel lekker nu, twee op school en een thuis. Weer even wat meer een op een aandacht voor S. tijdens schooluren.

    Hoe gaat het met jou en de zwangerschap? Ik zie dat je een zoontje verwacht, wat super leuk! Hoe voel je je?
     
    Cobon vindt dit leuk.
  20. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Hier probeert ie zich op te trekken aan tafel en in box. Bij ons lukt prima en dan staat hij ook en wil die ook stappen. vast eten gaat gelukkig ook veeeeel beter nu! En nog steeds bv in de nacht soms iets te vaak dan mij lief is hihi.
    Hij krijgt 3 kiezen 2 zijn al stukje verder door en zagen puntje van 3 gisteren. Onder nu ook 3 tandjes allemaal tegelijk natuurlijk.
     
    Cobon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina