@Lievekleine88 hier ook 2 buikslapers. Bij J was het de enige manier dat hij sliep. Hij huilde 16 uur per dag dus waren blij als hij sliep en hij was sterk met zijn nekje dus eigenlijk alleen de 1e nacht zorgen gemaakt daarna niet anders meer geslapen dan op zijn buik.
Wij waren zondag naar de huisartsenpost. Bry was zo benauwd en niet wakker te krijgen. Gelukkig alleen een fikse verkoudheid. Nu aan de neusspray. Straks voor de zekerheid nog even naar de huisarts. Hij lijkt ook spruw te hebben dus hadden sowieso even heen gemoeten.
hier zijn de avonden ook drama. Hij poept ook niet elke dag is nu ook alweer 2 dagen terug. Hij krijgt flesvoeding. Heb dat sab simplex besteld. Misschien helpt t wat tegen de krampjes
@3musketierseneengirl ah shit veel sterkte! @Kirzy ah dat is schrikken! Hopelijk helpt de neusspray snel. Is dat hele andere flesvoeding? Of is dat iets wat je aan de flessen toevoegt?
Je voegt het toe aan de voeding. Is net zoiets als infacol maar hoor betere ervaringen met dit. Is te bestellen via een Duitse apotheek.
Hé bah wat vervelend @Kirzy hopelijk gauw weer opgeknapt. die krampjes en in de avond die onrust is ook zo lastig zo zielig voor kleintjes. hopelijk gaat gauw over bij onze baby’s.
Vannacht is kinderarts geweest en als ze naar hele patroon kijkt verwacht ze echt een allergie. Dus nu weer een andere voeding. Hopelijk slaat deze aan.
Wat sneu dat ze is opgenomen zo zielig dat ze zoveel last heeft. Ik hoop heel erg dat andere voeding beter gaat. Heel veel sterkte ♡
Dat is enorm schrikken dan, ze kunnen ook zo vol zitten in hun neusje dan he... lang leve de neusdruppels en neusuitzuiger. Succes zo bij de huisarts. @3musketierseneengirl Hopelijk gaat het helpen, zal fijn voor jullie allemaal zijn. Mag je er bij blijven in zhuis?
@3musketierseneengirl Hopelijk gaat het helpen, zal fijn voor jullie allemaal zijn. Mag je er bij blijven in zhuis?[/QUOTE] Ja gelukkig mag ik er bij blijven en is mijn man bij de jongens. Nou zoals je laatste weken was is geen pretje. Hele dagen huilen. Jongens werden onrustig van. En maar spugen. Helemaal onder eczeem zitten.
Ja gelukkig mag ik er bij blijven en is mijn man bij de jongens. Nou zoals je laatste weken was is geen pretje. Hele dagen huilen. Jongens werden onrustig van. En maar spugen. Helemaal onder eczeem zitten.[/QUOTE] Dan is idd kans groot dat allergie is want ook eczeem zit daar vaak bij. Wel fijn dat je er bij mag blijven, het is vreselijk als je kindje is opgenomen.
Gaat gelukkig wel wat beter. Nog steeds super vol maar weten nu dat het geen kwaad kan om het zo te zeggen. Check up bij de huisarts was goed.Longetjes zijn gewoon schoon. Ja J had verborgen reflux. Kregen maagzuur remmers en toen ging het langzaam aan beter. Maar idd was echt verschrikkelijk zoveel huilen. Wat waren wij wanhopig. Heb uren rond gelopen met muziek in mijn oren zodat ik het gehuil niet hoefde te horen. Toen B de eerste nachten zoveel huilde ivm zijn krampjes keken we elkaar echt aan van ohw nee niet weer he gelukkig is B verder een heerlijk tevreden mannetje.
Ja gelukkig mag ik er bij blijven en is mijn man bij de jongens. Nou zoals je laatste weken was is geen pretje. Hele dagen huilen. Jongens werden onrustig van. En maar spugen. Helemaal onder eczeem zitten.[/QUOTE] Klinkt idd als allergie sneu!