Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Hier lijkt er een regeldagje te zijn, ze wil de hele dag drinken en kan dr niet wegleggen.

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

2. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    @Lievekleine88

we zijn weer thuis. Bijna ruzie met dienstdoende kinderarts. De voeding moet nu gaan aanslaan dat duurt Ff. En als de kleine dan slecht tot niet poept duurt dat nog langer.
    Maar zei wou het onrust huil protocol starten en dan moest ik naar huis.
    Maar het probleem niet kunnen poepen nu alweer meer dan 50 uur geleden en dus veel pijn en heel persen. Daar kon ze niks aan doen.
    Morgen bel ik met eigen kinderarts en hoop ik dat we gewoon weer luisteren oor hebben en niet het huil protocol gestart word.

3. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Met naar huis bedoel ik dat ik er geen 24 uur bij mocht blijven.

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    @3musketierseneengirl Wat belachelijk zeg... heb je dus niks aan. Je hebt vast al thermometer geprobeerd?

5. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Ja we hebben echt alles al geprobeerd. Word gewoon tijd voor iets laxerend. Al ben ik daar ook niet dol op. Maar zo kan ook niet langer. van.

6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Hoe is het bij jullie @ ground zero? Wij hebben sinds conceptie (ja echt) geen seks meer gehad en ik ben er wel weer aan toe haha maar ik durf niet, had een tweedegraads ruptuur (wat dat ook moge wezen naast pijnlijk).

7. Cobon

Cobon Niet meer actief

:( Wat zei de kinderarts?

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb mijn elektrische fiets verkocht en ga één deze dagen een elektrische bakfiets kopen. Onze Babboe is aan het einde van z'n Latijn helaas en ik wil graag weer met hond en kinderen op pad kunnen, kan niet wachten ♥️

Hoe is het met jullie, herstellen jullie goed en kunnen jullie je draai vinden met een kindje erbij? Bij sommigen loopt het verlof al op z'n einde zeker.. :( het gaat snel allemaal..

9. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.603
    4.019
    113
    Vrouw
    @Cobon verlof al op z'n einde? Iedereen heeft toch minimaal 10 weken bevallingsverlof? Zitten mensen daar al bijna aan inmiddels? Ik heb nu 4 weken achter de rug inmiddels.
    En ground zero gaat goed! Paar dagen terug weer seks gehad, ging prima! Al had ik ook geen grote kwetsuren na de bevalling, wel een scheurtje met een paar hechtingen. Daarna weer lichtjes aan het vloeien, al lijkt dat nu inmiddels ook weer over.
    Sinds de conceptie al geen seks meer gehad.. dat is inderdaad lang! Als het goed voelt, zou ik het gewoon proberen. Je kan altijd stoppen als het niet prettig voelt.

@3musketierseneengirl heb je jullie eigen kinderarts nog gesproken vandaag?

@Lievekleine88 inmiddels al wat meer rust of nog een regeldagje?

Hier zijn de avonden nog steeds onrustig, maar het begint te wennen :| We hebben nog maar 1 nachtfles, dus we maken zelf gelukkig genoeg uurtjes!

Cobon vindt dit leuk.
  10. Cobon

Cobon Niet meer actief

:roflmao: haha ik ben lekker bij de tijd! Iedereen heeft dan nog wel even verlof!

Lang hè 9 maanden droog staan, maar ik moet er echt niet aan denken als ik zwanger ben :|

Fijn, 1 nacht voeding! Hopelijk snel de avonden wat rustiger.

11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Zodra ik echt niet meer bloed paar dagen is mijn man van mij! Ja hier ook geen seks meer gehad na positieve test

Cobon vindt dit leuk.
  12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ik was al bang dat ik 1 van de weinige was die na de positieve test geen seks meer heb gehad:rolleyes: arme kerels. Hier geen schade @ ground zero op een klein schaafwondje na. Totaal geen last van gehad.
    Vloei nog sporadisch. Dan zo de hele dag niets en dan savonds toch opeens wel.

Cobon vindt dit leuk.
  13. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Wij durfde het beide niet aan. We weten dat geen kwaad kan maar toch was die angst er..

Hier ground zero ziet perfect uit hahahah
    Maar me keizersnee wond ziet er ook netjes uit

Cobon vindt dit leuk.
  14. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ze gaf mij gelijk. Heel rustig gesprek gehad en recept laxeer ligt klaar. Als ze meer dan 3 dagen niet poept mag ik geven. Volgende week weer bellen en als wat is naar kinderafdeling bellen. Dan word ik gelijk geholpen.

Loveischocola en Cobon vinden dit leuk.
  15. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Ground zeep nergens last van. Deze bevalling. Tijdens zwangerschap was libido ver te zoeken. Maar nu genieten we er al weer van. Miste wel heel erg namelijk.

Cobon vindt dit leuk.
  16. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Hoe is het met jullie, herstellen jullie goed en kunnen jullie je draai vinden met een kindje erbij? Bij sommigen loopt het verlof al op z'n einde zeker.. :( het gaat snel allemaal..[/QUOTE]

mij ben redelijk goed aan herstellen. Ik begin pas in juli weer met werken. Ons huis moet eerst door ggd goed gekeurd worden. Voor mijn gastouderschap. Maar we zijn nog niet klaar.

Cobon vindt dit leuk.
  17. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben idd! :roflmao:

Kirzy vindt dit leuk.
  18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Fijn, dat klinkt beter dan laatst!

19. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Hier ook nog geen seks gehad, heb er 0,0 zin in, ik vloei nog steeds en zou niet weten wanneer we dat in hemelsnaam zouden moeten doen :roflmao: 's Avonds als we gaan slapen zijn we helemaal gebroken en slapen we meteen. Achja, komt wel weer. Mijn man heeft (gelukkig) ook niet zo'n hoog libido dus die vindt t ook niet zo'n ramp.

Verder goeie dag gehad hier, oudste dochter was bij opa en oma dus we hadden lekker alleen de kleine baby thuis. Wat is dat dan ineens rustig zeg haha. Heb zelfs de hele bovenverdieping kunnen schoonmaken.

Sinds we andere voeding tegen krampjes en johannesbroodpitmeel gebruiken tegen (verborgen) reflux gaat het hier veel beter. En het slapen op haar buik doet ook zoveel goeds.
    Heb ook het idee dat we een beetje in t ritme komen met 2 kleine kindjes, voor mij (en mijn man) begint nu echt het genieten, vond het in het begin echt zwaar en wennen.

Iedereen succes vanavond/vannacht, hopelijk een goede avond en nacht voor iedereen!

20. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ja dit gesprek was echt fijn. Nu is afwachten. Maar ligt al meer ontspannen vuistjes losser en geen frons meer in gezicht. Hopelijk trek eczeem ook weg. En gaat ze meer poepen.

Kirzy en Loveischocola vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina