Maart 2021 mama's en baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Loveischocola, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw

Ik ben alweer voor eerst ongesteld. Pff zo niet gemist.

2. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jaa die ellende begint ook weer blehhh

3. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Fijn dat er iig al iets van verandering te zien is. Hopelijk zet dat door :thumup:

4. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Zo hier is stuk beter vannacht heeft ze gewoon 5 uur aan een geslapen. Was steeds dat ze na 2 uur al weer wakker werd door persen en nu niet. vandaag ook nog geen pers drang gezien.

5. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Nou echt wat een ellende. Verloskundige had nacontrole telefonisch en. Die begon over anticonceptie. Daar ook maar over nadenken. Ik wil niet meer aan hormonen namelijk.

Kirzy vindt dit leuk.
  6. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.619
    4.035
    113
    Vrouw
    @3musketierseneengirl wat fijn dat ze zo lekker geslapen heeft! Laten we hopen dat dit nu gewoon doorzet :)
    En alweer ongesteld? Bluuuh! Dat is al vlot.

Qua anticonceptie gaan wij aan de condooms totdat man gesteriliseerd wordt. We hebben allebei geen probleem met condooms en ik wil ook liever niets meer met hormonen.

Net ook met man afgesproken dat we dinsdag de 27e weer met krachttraining (bodypump) beginnen! Dan is het op 1 dag na 6 weken dat ik ben bevallen, dus dan mag ik weer voorzichtig aan gaan sporten.
    Ook heb ik net hardloopschoenen besteld (met heul veul korting!) :| Voor als ik over 2 maanden iets meer mag gaan bewegen. Ik ben nooit een fanatiek hardloper geweest, maar ik verwacht ook dat ik niet eerder dan september weer mijn normale sport kan doen (handbal). En deze schoenen waren zó goedkoop, dat ik het er al uit heb als ik er 3 maanden lol van heb :) :rolleyes:

Kirzy en Cobon vinden dit leuk.
  7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wij gebruiken ook condooms als anti conceptie. Als we eruit zijn of we nog een kindje willen en wanneer (of daarna) ook weer aan de minipil wegens menorragie en extreme pms :confused:

Ik verheugggg me weer op de dramatische menstruaties, not!

8. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Wij zijn nu ook aan condooms. Vinden we op zich ook niet erg maar op duur vind ik wel vervelend worden en duur Hihi.

ik mag nu ook weer licht sporten vanaf maandag weer met fysio aan slag. Youhoe

9. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.272
    12.645
    113
    Vrouw
    Hier ook condooms ook geen behoefte aan hormonen... ik kijk alleen niet uit na de menstruatie hopelijk blijft die laaaaaang weg!

Hier volgende week waarschijnlijk beginnen met just dance samen met man haha!

mazzel dat mijn man bij zijn verzekering elk jaar 50 gratis condooms aan kan vragen! Al veel blij mee gemaakt en nu onzelf ook

Kirzy, Tuttebelleke en 3musketierseneengirl vinden dit leuk.
  10. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    @Loveischocola handig gratis condooms. Welke verzekering is dat. Heb daar nog nooit naar gekeken eigelijk.

11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.272
    12.645
    113
    Vrouw
    cz en dan jongeren verzekering

3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jaa begon de vk hier idd ook al over. Maar dat worden dan condooms tot mijn vriend gesteriliseerd is. Wij zijn er iig wel over uit dat er geen 3e komt :rolleyes:
    Hier wil ik liever ook niet meer aan de hormonen. Vorige week alweer de eerste migraine aanval te pakken door die hormonale schommelingen:confused:

3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Loveischocola ahah hier ook niet eerder gehoord van de gratis connies. Ideaal wel

14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Zooo, alweer sinds half 4 wakker.. sinds een tijdje heeft het kleine meisje haar wakkere uurtjes na de nacht voeding. Slaapt heerlijk overdag of is gewoon rustig aan het koekeloeren (op gister na, jengelig en buikpijn denk ik :( ), maar de 2e helft van de nacht is het mis... Half 4/4u is wel erg vroeg om je dag te beginnen :confused::confused:

15. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Oohw wat een ellende. 4 uur is idd geen menselijke tijd om de dag te beginnen. Is ze dan wel rustig in de nacht?

16. Cobon

Cobon Niet meer actief

De eerste helft wel, dan slaapt ze lekker, de tweede helft niet. Ze ligt nu wel te slapen net als iedereen hier in huis behalve ik (grrrr ;) )

Kirzy vindt dit leuk.
  17. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw

Pff nou das wel erg vroeg om je dag te beginnen inderdaad. Hopelijk kun je overdag nog keer mee tukken?

18. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Pff vermoeiend :( Wel herkenbaar helaas, hier begint vaak ook de ellende na haar voeding van 3u. Hopelijk gaan ze snel wat langer doorslapen:confused:

19. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Hebben jullie ook dat de baby vooral aan jou als moeder hangt? Bij mijn man wordt ze soms echt niet stil en als ik dr dan overneem valt ze meteen in slaap. Hij vindt dit inmiddels wel frustrerend worden...

20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Hoe kan het hè? Als je erachter bent of een oplossing hebt hoor ik het graag haha. Sterkte!!
    .

Deel Deze Pagina