jah idd! Ik zit nu in me wacht weken!maar mocht het nu niet lukken beginnen we begin april ana icsi 3
Hey wat leuk Kareltje dat je hier ook bent, leuk he weer bijna gelijk op haha. Elif fijn dat je ongie dr is, nu zijn we dr blij om, komende 9 maanden mag dr niets komen!!
Spannend hoor. Slopend vond ik die wachtweken,vooral als je de eerste week gehad had.Die was zo om maar de tweede week duurde dagen langer leek het wel. Ik hoop voor jullie dat dit wondertje gewoon lekker blijft zitten en dat je volgende week een supertest hebt.
Die wachtweken duren altijd zo lang vindt ik altijd!!! Ik had het er toevallig gisteren nog met mn man dr over. De behandeling gaat razend snel tot de tp en daarna die 2 weken pffff.
@Vergo Inderdaad erg leuk weer.Kunnen we weer een hoop delen. En dan dit keer ik maar eerder bevallen!!!!hahahahah @ Elif Gelukkig is je cyclus niet van slag af.
vorige keer had ik geen moeite met de wacht weken en nu ook niet zo eigenlijk. heb het te druk en zo en genoeg afleiding. KNUF
Ja is goed Kareltje dan weet ik zeker dat ik de 40 weken ga halen haha en niet weer eerder ga bevallen.
Logisch Snippie, je voelt van alles maar weet het niet zeker, mag je zelf testen of in het zh. Misschien had je het al vermeld hoor maar ik weet het niet meer
Als ik van een cyclus van 28 dagen uitga kan ik als het goed is de 21e beginnen met spuiten. Maar deze ronde had ik maar een cyclus van 24 dagen,dus het is even afwachten.
echt raar hoor na de bevalling is die nog geen keer hetzelfde geweest,terwijl ik daarvoor altijd de klok erop gelijk kon zetten,netjes 28 dagen. Maar we wachten het maar af
Ik mag thuis testen!(dta doe ik dan zaterdag en vertrouw ik het zelf niet mag ik maandag sowiezo voor bloed test! gezien mijn zwschaps verleden(meerde vmk's)
ik kon me echt niet meer inhouden na 10 dagen na tp!! Dus ben benieuwd nu hihihi denk het niet * schaam*