Oooh dat hebben wij idd ook gehad wat een rotzooi heh!! pffff Hoe gaat het eigenlijk met je?? Hopelijk is het weer snel raak bij je maar dannnnn moet het blijven!
Pppfffffffff inderdaad ja.En ik was zo blij dat we van het verbouwen afwaren (Nog geen 2 jaar geleden dit huis gekocht en helemaal verbouwd alleen de badkamer niet) Het gaat hier goed hoor.Heb het geloof ik alweer aardig een plekje kunnen geven.Komt wel ff hard aan want dit was de 3e mk.Gelukkig hoefde ik geen curretage en is het vanzelf weggegaan,anders heb je die pijn ook nog weer is.We hopen inderdaad dat het snel raak mag zijn.Jammer genoeg weer met hulp maar ja dat is niet anders. Ik las dat bij jouw de hcg ook uit je bloed vandaan is,dus jullie kunnen ook verder.
Hihi heerlijk geslapen!! poes ook lekker op haar dekentje bij me op bed heerlijk! dan kruipt ze altijd tegen me aan ik heb huis houde woensdag al gedaan
lekker snippie Kareltje ja eindelijk na bijna 4 weken pfffff heb ook 3,5 week gevloeid dat was echt wel genoeg. En vandaag de ongi dus we kunnen voor onze laatste cryo gaan!! Zenuwachtig of die wel goed gaat ontdooien Anders dan moeten we weer op de wachtlijst voor kid ik probeer maar positief te denken Wij hebben ons huis ook 3 jaar geleden bijna gekocht en alles beetje bij beetje gerenoveerd, vorig jaar de badkamer. EN in de zomer willen we eigenlijk een uitbouw gaan maken en daar een keuken gaan maken, onze huidige keuken hebben we goedkoop kunnen kopen bij ikea 199 euro Dus daarvoor kun je daarna wel een andere kopen. Alleen mijn arme man die moet maar alles doen hihi
hahahaha nee nog niet nog altijd aan het twijfelen over de hoogglans wit en hoogglans rood. Maar met die leuke boete tja word het rustig aan doen hihihi Heb wel al een firma gevonden met niet te dure nieuwe pvc schuifpuien. Al contact gehad aangezien we dat nu niet kunnen kopen, hij had er genoeg voor het hele jaar dus... tot juli heeft hij er wel
bah zeg klote he zoiets tussen door!!! hier onwijze gemene steken in me rechter been! vanaf rechter onder kant van buik trekt door me lies!niet constand hoor is nu weer even weg!me gezicht vertrekt!
mmmmmmmmmmmm dat is niet prettig idd pijntjes ga weg nu!!!! Ja is idd balen zoiets, we moeten nog de helft van onze be belasting betalen ( 500) en de vakantie ( 580) , jippie zo gaat het goed
haha, ik ben nog op mijn werk maar ik heb echt geen tijd om dit allemaal bij te lezen... Hmm, vanavond maar weer een zp-tijdje inlassen tot straks!
hihihih marjah doe dat maar hihihi, nu zijn we ineens heeeeeeeeeel actief @ snippie tja gelukkig redden we dat toch. Maar het is wel een tegenvaller Maar ja we gaan lekker genieten in kemer strakjes en we hebben all-in dus we hoeven eigenlijk compleet geen geld uit te geven
in kemer ben je geweest?? Waar Ja ik hoop dat we wat goed weer hebben. Dit is onze eerste echte vakantie sinds uhm we elkaar pas kenden. Toen kwamen we 7 maart 2004 in kemer samen. Was mijn verjaardagskado voor mijn man. En als ik eraan terugdenk aaaah ik was zoooooooo nerveus, had hem vanaf oktober niet meer gezien! En het was helemaal donker buiten, en toen uhm kom ik weer met iets raars snippie, ben ik vanuit het hotel naar buiten gerend want daar kwam ie, maar hij was verder weg nog als ik dacht??? Ben echt gek hahahaha Maar iig het was zooooooooooo geweldig, en vooral als je zo verliefd bent heh hihihi
Kiris alinda? Dan was je waar wij ook zijn geweest in de buurt. We waren toen in Le jardin , ligt daarbij EN nu Limak Limra ligt naast le jardin. Jaaaaaa ah als je eraan terugdenkt. Hahahaha wat wel schamelijk was mijn lippen waren helemaal droog en rood van het zoenen die week hahahaha, maar ja na een half jaar bijna hihihi