onze relatie is vanaf mijn puberteit altijd lastig geweest zodra ik een vriend had. Toen ze mijn man leerden kennen ging alles goed, maar toen hij hier kwam en hij het langzaamaan niet meer normaal vond als ze ons in het weekend om 8 uur half 9 uit bed belde van: het is nu wel laat genoeg. Of zei dat we niet mochten stoppen met de pil, dat was veel te vroeg. En achter mijn rug om mij ging bekletsen bij vriendinnen bekoelde de relatie natuurlijk flink. Nu is het smoesje mijn bekering sinds bijna 2 jaar, maar de 4 jaar ervoor dan??? Wij waren bijna gescheiden zelfs door alle stress. Zat altijd tussen manlief en mijn moeder in. Nu kan hij dus niet goed overweg met mijn moeder. Zij ziet de islam als een wreed geloof, maar ze vergeet dat mijn schoonouders de gekste dingen voor hun deden. EN voor HUN zelfs goud kochten toen wij trouwden. Dat is dus niet normaal wel voor de bruid maar niet de schoonouders. Nu heeft ze dus ook zo'n gevoel voor mij! Want ik ben nu ook zo'n wreed wezen!
goedemorgen meiden ik kom me ook aansluiten. Heb deze maand een cryo tp. hopelijk is dat de laatste maand in het ziekenhuis haha
Alle meiden die ik nog niet welkom heb geheten: welkom! Jullie weten toch wel dat dit het meest suceesvolle ROZE topic allertijden wordt?! Elif... Wat jammer dat je moeder niet achter jullie en jullie keuzes kan staan. Heb je enig idee waarom ze het een "wreed" geloof vind? Is het toch het onbekende of heeft ze zelf echt negatieve ervaringen opgedaan? Het levert allemaal zoveel stress op . En zo te horen heb jij een toppertje van een vent, dus daar zou ze eigenlijk niet over moeten zeuren. Die ene kam, hè... waar "ze" allemaal over worden geschoren. Liefs, Marjah
Jessy welkom meid!!!!!! Marjah tja ik weet het niet hoor.. Voornamelijk dingen van het nieuws toch. En hoevaak we nog uitleggen het maakt niks uit. Nu hoorde ik weer dat ze op een ander forum bij een forumdinnetje had liggen vertellen en vaak schijnbaar al! En dat ze het allemaal niet zo meende en me gewoon "terug"wilde. Ja daarom schrijf je ook achter mijn rug om naar vriendinnen om me zwart te maken en naar mijn klanten wat ik had toen ik zelfstandige was. pfff ach ja
sorry dat ik zeur, want dat voel ik me echt. Maar raak er soms zo gestressd van pfff.. Maar ik probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken. Ik ga dromen over de babykamer hihihi, en onze vakantie oooooooooooooh heerlijk.
Lieverd je zeurd niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Heel logisch dat dit ej veel doet! lieverd ga idd weg dromen bij de babaykamer en je vakantie lieverd!
Haha, zeuren moeten we allemaal wel eens... dat lucht soms ook wel op. Tenzij iedereen er elke dag wer naar vraagt, dan wordt het vermoeiend. Je moet nog wel een veilig haventje hebben waar je niet aan je problemen hoeft te denken. Dus bij deze: als je wilt "zeuren" dan zeur je en anders niet. Lieverd, ga jij je babykamer maar lekker inrichten. Wel binnenkort een foto met het resultaat, liefst met (een brabbelende, jankende, poepende, piesende, jankende, slapende, lachende) inhoud .