Net gezellig met maartje liggen kletsen op msn heel anders als je zo tegen elkaar spreekt met beeld en geluid hahaha
Volgens mij kun jij er helemaal niet slecht uitzien . Maar de bovenste (lime groene) wieg vind ik het mooiste (maar dat had je misschien al begrepen uit het klamboe verhaal).
hahahah nou snippie vraag maar aan maartje hahahah. Astrid ik vroeg ook net hihih maar nog niet. Maar jouw pendel en mijn gevoel zijn hetzelfde
snippie en ik zijn gewoon overtuigd van astid haar pendelkracht hahaha dat hopen we heeeeeeeeeeeeeeel erg
Hahaah, ja mijn pendel voor haar zei februari en in die maand heeft ze de TP gehad, dus wie weet En bij jou word het maart hoor
jah atsrid heeft 2 keer feb gependeld voor al voor dat je wist dat ik deze ronde weer een tp zou hebben knuf
Van mij wist ze het nu wel, de eerste keer meen ik niet? Maar nu kwam dus ook weer maart eruit en een jongen niet dat het uitmaakt hoor hahah
Hey meissies.... tis mijn pendel die het wist hé Ik ben zelf (soms helaas) niet helderziend Maar ik hoop van harte dat het bij jullie beide uitkomt
ik heb voor de vorige tp geen pendels laten doen. Die waren al van maanden van te voren en die weet ik echt niet meer hihihi Eerlijk gezegd zit ik ook veel meer met jongensnamen in mijn hoofd, ben helemaal verliefd op seyhan