straks is hij negatief dan zit me man in de rats op zijn werk, straks is hij positief kan hij het niet eens met mij vieren hihi
jah hij vind het ook spannend maar wil echt wachten. het liefst heeft hij ook dat ik al test maar wat ik net zeg hoe dna ook dan kan hij zijn aandacht er niet meer bij houden. en hij moet morgen naar zijn werk.en aan gezien ik alleen test met ochtend urine
wilde al vragen hihihi. Nou meid dat doe ik ook vaak, en ik beken ik kijk nog wel eens vaker hoe mijn banner nu zou zijn, 11,1 wk. Maar we gaan maar voor een nieuwe banner met een mooi gezond beebje
1 dag voor de positieve test ,hadden we pas weer een keer samenleving nou ik was zoooooo bang. En ik zei toen als ik bloed verlies ben jij het schuld! En hij zei toen jij word echt niet ongesteld. Heel vreemd hij wist het ook.
nee hij is onder weg maar smste net hih raar he me man heeft het nog nooit zo uit gesproken. ik hoop zo dat hij niet teleurgesteld word.maar ach hihi dag 12 na tp
had het zieken huis er zlefs over gebeld vorige keer nee mevrouw kan geen kwaad. maar je leest het wel overal. dat je beter tot 9dagen na tp niet kunt vrijen vanwege samen trekken baarmoeder en dat het daar door neit goed kan innestellen