ja is ook zo. Ik denk dat als het zou lukken de poging dat ik dat waarschijnlijk weer merk aan het inbrengen van de bolletjes hahaha. Dat werd maar steeds moeilijker. hihih
nee het ging dicht hahaha , ik kon ze in het begin heel hoog wegduwen ( ja sorry smerig) omdat ik bang was dat ze anders eruit zouden vallen hahaha, en dat ging steeds moeilijker. Het zat potdicht. Daaraan zou ik het dus snel merken.
ze kwamen we minder diep maar of het nou pot dich zat nee volgends mij niet. dan verloor je wss ook niet veel vocht meer
Nou aangezien het niet naar binnen ging verloor ik net meer troep bah hahahah. Is ook bij iedereen anders he
geen bloed!!! is al de wteede keer dat ik dacht is begonnen hihi! maar heb ook weer gezeten! lig nu weer plat op de bank.buik zit in de weg.
hihi was eten!!! en het is geen slijm het is water dun hihi! zo maar eens poberen te .... want heb steeds zo'n gevoel hihi!
Jah hoor heerlijk gegeten hihi lekker kant en klaar!! mannetje niet meer naar gevraagd! dus weet het niet. kus