hihi ga maar weer positief denken!!! zo lekker douche word ik lekker wakker van! even een para nemen word ik ook wat fijner van!
Hihihih wat heb je gezien in dromenland? Hier weer thuis. Vakantie betaald dus binnenkort de tickets En kijken wat we gaan eten strakjes
hihi ik weet niet wat wij eten man lief die zie ik kijke wle in de winkel dus verrassing! leuk je vakantie betaald. ik droomde dat er geen tweede streep kwma op me test niet zo fijn dus. KNUF
Ohw maar wat heb ik laatst verteld tegen iemand. Ben aan het denken wie ook alweer??? Mijn man zei iig als je droomt gebeurd het andersom. EN ik droomde dat ik ongi werd, en dat meisje wat ik vertelde had ook een positieve test na die droom
Snippie nog steeds spannend bij je?!?! Ik heb het wel goed gedroomd! Ik heb ik al die tijd dat ik zwanger wilde worden nog nooit gedroomd dat ik zwanger was, behalve een paar dagen voordat deze poging begon! En ik droomde dat ik zwanger was van een jongetje! Dus wie weet! Maar ik ga gewoon duimen dat het bij jou niet klopt Snippie! Morgenvroeg wordt er getest?! Smak
hihi! jah maar heb vaker gedoorm d dta ik zwanger was of dat ik positief teste dus hou me daar niet zo aan vast! kus
Maart/april 2010 MEIDEN: - Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) - Maartje84: weer een poging tot IVF - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) - Vergo 6e ICSI wachtend op de planning - Wennes: hoogstwaarschijnlijk IVM AFSPRAKEN: - Elif : 7 maart echo en bloedafname. - Wennes: 8 maart vervolg gesprek ivm?? - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus - Elif: Indien cryo tp mislukt 20 april vervolg gesprek (maar de TP lukt toch gewoon?) - Sandra: 29 maart gesprek over de 2de terugplaatsing TERUGPLAATSING: - Elif : hopelijk tp van 1 cryo rond 14 maart TESTDATUM: - Snippie:zaterdag 06-03 ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: Hoi meiden, ik heb heel fijn dit topic gestart, maar ik mag mezelf er weer afhalen... Het wordt mei