YES YES YES YES YES WOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO ONWIJS GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!! MAMA TO BE!!!!! Wedden dat jij niet meer kan slapen nu!! Ik wens jullie de allermooiste zwangerschap toe, heel veel geluk en voorspoed.... Liefs Marian
Jaaaaaaaaaaaaaaaa,snippie die is gewoon zwanger!!!!!! Ik ben benieuwd of je nog geslapen hebt,of dat je alleen maar op die wolk zit. Snippie en Snippieman onwijs gefeliciteerd,en nu lekker gaan genieten van de zwangerschap. Op naar de eerste echo. Whaaaaaah dat wij allemaal maar snel mogen volgen. Liefs Kareltje
hihi! test is over duidelijk he! jah eerste mooie dag van het jaar dank zei jouw!!! ga even banner aan passen knuf
Nee lieffie niet dankzij mij hihih dankzij jullie mooie wondertje!!! Ik heb je alleen ff door de stressige tijd geholpen hihihi xxxxxx
mmmm moet je misschien een ander code gebruiken. Ben trouwens stout geweest ik heb je met tromgeroffel al gemeld bij november mama's dat ze je lief moesten welkom heten
Een vraagje? Je gaat me nu toch niet verlaten heh Je blijft toch nog lekker meeschrijven En mag jij mijn cryo aanspreken , ff de les lezen
Elif zit weer met traantjes.... Ben blij dat je bij me blijft hihihi Wat geweldig 4 weken en 3 dagen xxxxxxx