yep... jij dus overgestimuleerd... nou daar hoef ik me geen zorgen om te maken . Ik moet kort protocol 300IU Puregon spuiten en heb dan net aan 3 emmys (2x 4 cellen en 1x 5 cellen). Gratie gods!!!
ja net andersom. Ja die overstimulatie was echt heftig! Heb er echt bijna van op sterven gelegen! Aan de beademing gelegen, en mijn hart ( terwijl ik vroeger al problemen had met mijn hart) ging als een gek te keer, las daarna op internet dat je een hartstilstand kunt krijgen. Ze hebben toen ook een 2e punctie moeten doen en hebben er 3,8 liter vocht uitgehaald en dat was niet alles toen. Maar ze kwamen niet aan de rest. Was echt heel heftig.
schrik!!! jemig, wat een drama... en nu? mochten die geweldige cryotoppers nou niet ff aanslaan, wat gebeurt er dan? Extreem lage dosis puregon oid?
Ja mijn man was echt bang op dat moment, hierdoor konden we dus geen verse tp krijgen. Uhm tja hierna zal het waarschijnlijk gewoon iui-d worden. Neem ik aan, dat hij niet meer icsi- d gaat doen, aangezien het back up zaad was. Mijn man gaat wel extra naar de acupuncturist, de kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein maar we zien wel in de toekomst xxx
en dan IUI-d op eigen cyclus? of zit je dan nog aan de clomid en andere rommel vast? Het lijkt me voor Elif-man echt verschrikkelijk... Je kunt zo weinig doen. En misschien voelde hij zich nog schuldig ook, door zijn probleempje. Hoop het niet.
Hij was er wel echt bang door idd van shit. Het slechte nieuws hoopte zich maar op. Negatieve tese iig onvolgroeid dus niks mee te doen, en toen de overstimulatie. Charm de dag dat de tp zou zijn heeft hij mij liggen masseren op de badkamer vloer met badedas dat het vocht ergens heen ging hoopte hij maar. Heb hem gewoon gezegd idd dat hij er niks aan kon doen. Maar hij heeft het er nog steeds moeilijk mee en gelooft dat dat onze kans was geweest. Ik weet eigenlijk niet hoe het met iui moet, of ik idd clomid moet gebruiken ofzo. Dat hoor ik pas na de cryo tp, als die mislukt zou zijn.
Heee wat is het hier rustig met de aanmeldingen. Is iedereen die zwanger wil worden aangemeld voor feb/maart en is er niemand anders meer over voor maart/april?
Hello!! Ik zal me hier ook even aanmelden, zit idd al in feb.maart maar dit is geschikter =) Sta onderaan de lijst in de andere topic, beetje frusti =P 16 maart Prikcursus en uitgangsecho, dan 2 weken erna beginnen met decapeptyl.... Succes Allemaal!!!! Op naar 'n December Wonder!
pffff. ik hoop het, al zit ik nu ff enorm te balen, frusti te zijn, bang te zijn en volledig van de kaart te zijn. Er is iemand op mijn werk in september uitgerekend.... grrrrrrrrr..... Marjah
up up up Nog leuke nieuwtjes, meiden? Hier niet zo, iedereen in mijn omgeving lijkt wel zwanger . De tweede aankondiging van gister heb ik zelf ontlokt, dus daar was ik niet zo van ondersteboven. Maar die van in de ochtend, poeeeehhhh Op naar twee mooie streepjes , mogen wij ook lekker aankondigen . Ik kijk er nu al naar uit. Liefs, Marjah
Ah marjah het is altijd zo confronterend heh Dikke knuffel! Hier gedachten om naar disney te gaan hij wilde niet gaan eerst, maar uiteindelijk hem zover gekregen En ik loop al een tijd met de gedachte mijn haar af te knippen, en daarnet zei manlief. Misschien kun je voor je haar gaan, je doet ook nooit iets voor jezelf
Haha, dat haar af knip moment heb ik in november gehad. Na de definitieve uitslag POF. Maar ja, nu moet ik "sparen" voor mijn bruiloft. Ook een goed doel.
OOh dat heb ik toen ook gehad hihihi 5 jaar geleden. Wij leerden elkaar kennen had ik kort haar. Dus nu misschien weer tijd ervoor. hoe beviel het je?
Gelukkig (voor de bruiloft) heeft de kapster me tegengehouden , er was wel een heel stuk af. Ik heb wel vaker mijn haar rigoureus afgekipt en ik vond het eigenlijk wel heerlijk. Okee, ik heb ook erg makkelijk haar.
Mannetje ook helemaal tevreden, of is hij toch meer het lang haar type? Mijn mannetje wel... kan ie zijn hand zo lekker doorheen halen. Wordt ik vaak alleen niet zo blij van, met die ruwe kolenschoppen van hem .