weet het ook niet precies Insha is als je iets hoopt wat staat te gebeuren en MAsha is iets wat al in ontwikkeling is maar het nog verder moet gaan
Marjah insha'Allah betekend: Als Allah het wil! Masha'Allah: door Allah gemaakt ( zoiets wonderlijks, en dat niemand een slecht oog op je krijgt door jaloezie , afgunst e.d)
Okee, ook weer duidelijk Mijn talenkennis gaat niet verder dan nederlands, engels, een een ietsie pietsie duits, frans en spaans
Dag meiden, ik ben vanaf 2007 al bezig voor beeb en nu nog steeds niks heb clomid, puregon en pregnyl gehad en nu is dit ons laatste ronde puregon en volgende maand ons eerste ivf kan iemand mij vertellen hoe het is en wat ik kan verwachten...en hoe hebben jullie het geregeld met jullie werkkkk???
Snippie tuurlijk geeft de test meer duidelijkheid morgen!!! Succes xxx Elif spannend voor je nog een paar dagen en dan de ontdooiing van je cryo's ik duim xxx Marjah en leuk je jurk gepast??? hoe is het nu?? xxx Kareltje en wat zeiden ze in het zh over je medicatie en hoe is het met je schoonvader??? Hier alles goed, gisternacht niet geslapen, Delinda krijgt dr boventandjes dus hele nacht gehuild en moest s'ochtends vroeg werken dus ben nu brak. Dinsdag voor de uitgangsecho en opfris cursus voor het prikken nou dat weet ik nog wel maar ja. Spannend weer het gaat weer beginnen. Vrijdag laatste pil en naar acapunctuur.
maart/april 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) -Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) -Herma 3e ivf AFSPRAKEN: - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek TERUGPLAATSING: - TESTDATUM: - ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: - maart/april 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Hoi meiden , ik kom me hier ook weer melden. Op 26 maart gaat de 1e decapeptyl spuit er weer in . Dit wordt onze 3e poging ivf. Ik lees al even mee met jullie en nu mag ik dan eindelijk na een rustpauze van 7 maanden me hier bijvoegen. Groetjes Herma
@vergo Leuk he als kindjes tandjes krijgen!! Giovanni heeft er ook weer 2 extra bij. Zo het gaat opschieten he voor jullie. Ik ben nog niet geweest,de afdeling gyn gaat verhuizen in het ziekenhuis dus kan maandag daar pas terecht. Maandag maar gelijk bellen. Heb er zin in. Met schhonvader gaat het redelijk. Hij heeft gisteren te horen gekregen,dat er gelukkig geen uitzaaiingen zijn. Vandaag gingen ze proberen een stand in de darm te plaatsen,om zo de pijn te verlichten.Horen vanavond als het goed is meer. Spannende tijden dus hier,alles komt weer lekker tegelijk. @herma Welkom terug hier. Hoop voor je dat het snel mag lukken. Gisteren heb ik de eerste schoen/slofjes gekocht voor Giovanni. Erg leuk hoor,hij is natuurlijk al aan het lopen langs de tafel en bank enzo,nu blijft die wat makkelijker staan. Hij word zo GROOT.................. liefs Kareltje
Dank je vergo! duidelijkheid ik ik natuurlijk al weet dat ik zwanger ben ben alleen benieuwd of er nu meer weken op komt te staan! Oei die tandjes is me wat he!maar wel prachtig om te zien de eerste tandjes! meid spannend nog even en het gaat weer vol in gang he meid!! Kareltje fijn dat het niet uitgezaaid is maar blijft spannend he meid!ik blijf duimen en hopen voor je meid! en hopelijk kan je snel op gesprek in het ziekenhuis! en wat leuk de eerste schoentjes/slofjes
Ohw wat goed meis!!! hihihihih hoe gek het ook klinkt. Hier iedere keer zo'n bang gevoel dat de ontdooiing niet goed zal gaan. Of het gewoon komt dat ik er gewoon bang voor ben?!?!?!