toch altijd weer spannend!! vandaar dat ik na morgen lekker niet meer test! word allen maar onzeker daar van hihi! snap daarom ook niet waarom sommige elke dag blijven testen. ik heb vleden week zaterdag en zondag getest en morgen nog 1 en das dan de 3de en laatste test. maar ach ieder zijn zing! ik vertrouw op ELIF ELIF power!!!
Hihihih Elifpower haha. Ik was ook zo erg hoor om de dag * biecht* hihihi. En de foto's staan nog op de comp. testen wel weggegooid met mijn woede aanval Maar het komt echt goed lieverd!!!
Herma, welkom hier! Heel veel succes in deze ronde Kareltje:fijn dat je schoonvader geen uitzaaiingen heeft en ik hoop dat de operatie vandaag succesvol is geweest. Haha, en waarom willen wij eigenlijk kinderen??? krijgen ze tanden, liggen ze de hele nacht te janken... Tja je moet er wat voor over hebben Snippie: hihi, leuk he, zwanger zijn , ook dat moet je er ook al voor over hebben... Je hebt gelukkig nog geen innige relatie met de wc-pot Elifje: iiiiiiieeeeeeeehh! nog maar een paar nachtjes slapen! Wanneer gaan ze ontdooien en hoor je of ze het overleefd hebben? @hier: Ja jurkie is gepast, maar natuurlijk is er iets mis met de tule... er zit kleur verschil in, dus alle tule mag eraf en nieuwe erop. Hun probleem, ze lossen het maar op. Verder is alles afgespeld en klaar voor het vermaken. Ze laten nog wat ruimte over voor een eventuele kilo erbij (hoop hoop hoop... ik heb nog 2 maanden om het eraan te eten). Bandjes op de achterkant erbij gezet (die er ook eventueel afkunnen door gebruik van druk knoopjes), ik krijg namelijk heel snel hoofdpijn van halters. En.... de schoenen zijn perfect!!!! joehoe!!!! Elif het zijn die schoenen geworden die jij gekozen had . Mannetje is gisteren te pak-passen geweest met een vriendin (!?! ) van ons. Toch maar wel een nieuw pak, dat wilde hij eerst niet. Dat is het enige wat ik weet. spannend
Marjah wat leuk heerlijk he die voorbereidingen ik ben in mei 2jaar getrouw en ben juist blij met me kwaaltjes
Hihihih krijg wel heel vaak mijn "zin"de laatste tijd hihihihi! Dat ze het maar oplossen marjah!!! Maandag worden ze uit de vriezer gehaald en dinsdag tussen 10 en 12 telefoontje net als de vorig keer. Killing!!! \Zat snippie met me samen te wachten hahah weet je nog lieffie? xxx
Jah wel turkije!!!dat was onze 2de vakantie samen! nee maar rond die tijd wel. hoef altijd pas om half 3 te beginnen
Schattigkindje; ook welkom hier! Ik zie dat je al puregon hebt gebruikt en al heel wat IUI's of zo achter de rug hebt. De IVF verschilt niet zo heel veel met de IUI's wat het aantal afspraken betreft. Al is het misschien handig om of vrij te hebben rond je punctie, want het kan wel wat vervelend voelen. Dus echt veel meer dan nu hoef je niet te regelen op je werk. Al met al vind ik de IVF alles mee vallen... Je spuit je hormonen zoals je al gewend bent, vervolgens de follikel meting zoals altijd en dan de pregnyl spuiten. De punctie is niet echt fijn, maar echt verschrikkelijk is het ook niet. In Alkmaar krijg je een rustgevend pilletje en een spuitje. Daarna ben je zo wappie als wat, moet je plassen (je wordt half gedragen door hubbie en de verpleegkundige want je waggelt als een slaapdronken eend). vervolgens ook nog een verdoving in je doos en gaan ze met een gewoon echo apparaat binnen koeleoeren naar mooie follikels, maar stiekem zit er aan dat echo-ding een naald die ze fijn in je steken. Maar, dat kan je niet veel schelen want je bent toch zo stoned als een garnaal. Het aanprikken van de follikels voel je en het doet soms echt wel even pijn (bij mij vooral bij het aanprikken van cyste-achtigen) en sommige follikels voel je nauwelijks. Vervolgens mag je weer naar je uitslaap bedje waggelen en mag je lekker doortukken met een kruikje op je buik en een koppie thee naast je bed. Mannetje gaat zijn klusje opknappen en komt je vertellen hoeveel eicellen er waren. En dan kun je naar huis. Ik zou niet gelijk gaan sporten, maar gewoon rustig aan doen. Maar als je moet kun je de volgende dag zo weer te werk (heb ik niet gedaan). Wel wat ongi-pijntjes en ongemakjes, maar dat is te doen. Je begint dan waarschijnlijk ook met de utrogestan, en DAT vond ik nog het meest vervelende. Bollen in je doos douwen (het zijn kutpillen), waarna deze oplossen en elke keer een vettige drab vormen. Dat loopt er langzaam uit en je wc kun je zowat elke keer boenen... Iig om de paar keer is ie echt ranzig van de vettigheid. Misschien doet een goed toiletblok wonderen? Heeft iemand nog tips? Anyway, na een paar dagen bel je het zh en je hoort of je tp hebt. Ze duwen dan een echo apparaat op je buik en ze gaan met een slanetje naar binnen en dan floep, hij zit erin. Tip: neem een fotocamera mee, misschien krijg je de emmy's te zien op een scherm. Ze maken geen scherm afsdrukken, maar een foto maken kan altijd. Ik hoop dat je er wat aan deze info hebt...