Lieverds kga afsluiten... Nog ff tv kijken, en dan slapen en dan morgen...... staat de banner op 3 Slaap lekker lieverds!!
uhm even denken hoor hihi! ik vond ICSI traject emtioneel erg zwaar. toen het de eerste keer mis ging was ik helemaal van de kaart maar verder viel het me alles mee. ik hoefde de wc niet steeds te boenen hoor hihi! en doe een inleg kruisje in
hej meiden ik ga ook afsluiten! even gezellie ceht tv kijken met me man in plaats van labtop op schoot! knuf
Goede morgen lieverds!! Elif nog maar3 dagen meissie!!! @hier vanmorgen weer cb indicator gedaan! En raad eens 3+ ruim5weken dus! Terwijl hij vorige keer 1-2aan gaf!dat houd 3tot 4weken!dus in een week tijd is mijn hcg goed gestegen en zit ik gewoon op me termijn (volgends de test)5weken en 3 dagen toch weer fijn om dat te zien! Knuf
Zei het je toch!!!!!! Vind het geweldig hoor!!! hihihihhi Jaaaa de 3 staat er hihihi Manlief is extra werken vandaag dus tja ben alleen thuis, beetje balen en ook wel weer fijn voor vakantiegeld. Dadelijk maar wat poetsen
Dank je lieverd!!Jah 3+ ben zo blij! Ging van 2-3 uit en nu staat er gewoon 3+! Goed tegen zeer goed teken! Wel balen idd maar wel goed voor vakantie geld! Knuf
gefeliciteerd snippie! Het gaat helemaal geweldig Joehoe elif, nog maar 3 nachtjes @ hier: straks te spinnen , heb er nooit zin in, maar ik moet van mezelf. Anders kom ik helemaal niet met mijn luie reet van de bank.
hihihih dat zou ik ook hebben marjah! hihi Ja echt goed snippie. Meiden blijf aub duimen , Elifje word steeds nerveuzer
Dank je marjah! jah verevelend he maar als je uiteindelijk toch gegaan bent ben je toch blij! dat heb ik altans! Elif natuurlijk blijven we duimen en hopen enzo!lieverd echt!!! KNUF
Mannetje was ineens toch thuis ( regen en dakwerken kan dan niet Dus ff lekker naar de ikea, helaas wilde hij niet met me naar de babykamer geen spieken. Vond hij niet zo'n goed idee voor me Nou ik droom verder dan wel in mijn hoofd , heb me alweer vanalles bedacht!
Goed emorgen lieverds!! hoe is het hier? Ohh elif toch weer fijn toch dat je mannetje thuis was! jammer van die babykamer maar snap hem ook wel hihi! droom dus maar lekker verder in je gedachtes hihi! Meissie nog maar 2dagen!!!tijd vliegd!!! @hier gisteren onze aller eerste rompertje gekocht! en raad eens me man was degene die het moest en zou kopen. een grijs rompertje met nijntje er op met lange mauwen liefs
aaaaaaaaaah wat lief! Is ook zo schattig heh hihihi. Ja hier wilde mannetje wel gaan maar hij had zoiets dan krijgen we alleen nog mer zenuwen... Nog 2 dagen brrrrrr Vertel eens had babii voorgevoelens voor jou?!
Ik hoop het! Bij mijn eigen lopen mijn gevoelens gewoon door mijn angsten uiteen Dus ik kan niet goed voor mezelf voelen hihi
Jah maar das altiijd zo lieverd!!! dat had ik eerst toch ook bij me zelf. das zelf bescherming en gewoon niet durfen te geloven in het