Laten we het hopen Moet al vroeg opstaan om mannetje naar werk te brengen want als het neit regent kan hij niet mee Dagen zijn op.
In de belgische bouw heb je niet zoveel dagen om zelf in te vullen 5!!!! En die hebben we dus voor de vakantie nodig. De rest staat gewoon allemaal vast van dagen dus. Normaal als het bms goed was geweest vorige week was vandaag de grote dag!
jah idd meissie:S! poeh zeg dan had je nu in spanning gezeten en daarna met de beentjes wijd . ohh oke. mijn man heeft 80uur per jaar bijzonder verlof dus 10dagen
jah begrijpelijk meissie.maar nu heb je hem dinsdag en blijft /hij zij lekker zitten! en wie weet worden het er twee KNUF
Hoi Elif, krijg je morgen te horen of je cryo goed ontdooit is? Gaan ze deze dan meteen inbrengen? IK duim voor je mee! Groetjes Herma
hihi oke lieverd! zou idd wel erg wonderbaarlijk zijn. maar das ook bij mij zo. als het zo is moeten we verhuizen! knufl
Oh nee plaats genoeg 2 mogelijke babykamers hebben we Grote van 16 of die van 9m2. Als het deze keer lukt word het dus van die van 9 m2
Hee Elif, wat jammer dat je husband misschien niet mee kan . Ik hoop op regen . Nog 2 daagjes... Hier geen verhuizing nodig bij 2... zelfde als bij elif (1x16m2en 1x9m2)
Hahah weer toevallig hetzelfde marjah!! Ja ik hoop ook op regen alleen dinsdag!! De rest maakt niks uit. Hoe voel jij je vandaag?
gaat wel goed, heb me erbij neergelegd dat het weer eeuwen gaat duren tot de volgende poging ... Heb ook het commentaar van de gyn naast me neergelegd. Ik kan daar even niets mee. Verder ben ik nog steeds onrustig van wege de onenigheid op mijn werk. Maar ja, ik zie haar een week niet en ze is verbaal zo sterk, dat ik bang ben dat ik omver geluld wordt. Ben nog steeds wel moe, want ik heb weer eens niet goed geslapen, maar ik slaap wel meer dan een paar weken terug, dus dat gaat de goeie kant op. Mannetje is zowaar thuis, heeft alleen tot 11 uur gewerkt en gaat nog even van 4-5 uur. Daarna komen er wat vrienden En hoe gaat het met jou?