@ Robing Welkom hier. Nou meiden ik ben vandaag ff in het ziekenhuis geweest om alles weer even door te spreken.Heb de medicatie weer in de koelkast liggen,dus wat mij betreft mag ik ongi worden. Liefs Kareltje
Inderdaad snippie,dan kunnen we beginnen.Heb er gewoon zin in. Zeker nu ik alle spuiten weer in huis heb. Liever vandaag dan morgen nog die duivels. Alleen moet ik waarschijnlijk langer spuiten met decapeptyl,want de gyn gaat weer is op vakantie!!! En de paasdagen zitten ertussen,dat komt ook weer niet lekker uit,maar ja we zien het allemaal wel. Kareltje
hoi dames ik zit ook op me ongi te wachten om te kunnen starten! Maar ja als je er op wacht he.... heb zondag mijn laatste pil genomen, en had verwacht dat ik het gister of vandaag wel zou worden, maar helaas....
Meiden laat de ongi maar komen voor jullie zodat jullie kunnen beginnen. ZO vandaag gewerkt en heb gezegd dat ik niet zwaar mag dragen ivm de tp. De ass manager had daar veel begrip voor en zei idd dan doen we dat niet heh!
hoi dames hebben jullie al bloed? elif voor jou nog geen bloed!!! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden dus vanaaf de eerste decapeptyl,......vind het wel een beetje eng hoor...
Hallo meiden, mag ik me bij jullie aansluiten. Vanmiddag bezoek gekregen van de duivels, morgen UZ Gent bellen voor uitgangsecho die ik dan vermoedelijk maandag krijg. Als ik naar het protocol van de vorige keer kijk dan zou ik woensdag starten met de Deca en dan donderdag de Puregon erbij (al wil ik voor deze poging Menopur). Ik weet zoals het nu gaat dus waar wij ons paasweekend doorbrengen. In Gent. Ik ga zo even lezen wie er allemaal in dit topic te vinden zijn.
Welkom ladouce wij kennen elkaar al. Net thuis van werken. Beetje lage rugpijn vandaag en af en toe buikkrampen heeeeeerlijk . Zometeen op bezoek gaan xxx
Welkom ladouce snippie klets hier ook nog gezellig mee! Elif wel op je zelf en je Emmy letten hè meissie! Ik heb vanmiddag niet geslapen! Dus zou vanacht als een roosje slapen denk ik hihi ! Man lief gaat straks naar voetbal! Avondje alleen en vroeg op bed! Knuf
Maart/april 2010 MEIDEN: - Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) - Ladouce: 3e IVF poging in het UZ Gent - Maartje84: weer een poging tot IVF - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) - Robing na 3 x IUI mislukt nu 3e tp cryo uit spoed IVF 2007 - Vergo 6e ICSI wachtend op de planning - Wennes: hoogstwaarschijnlijk IVM AFSPRAKEN: - Maartje84: 26 februari start Gonal-F - Maartje84: 2 maart 1e FM - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek - Wennes: 8 maart vervolg gesprek ivm?? - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus - Elif: Indien cryo tp mislukt 20 april vervolg gesprek (maar de TP lukt toch gewoon?) - Robing: 24 maart echo - Ladouce: 31 maart 1e FM TERUGPLAATSING: TESTDATUM: - Elif- NOD 26-03 bloedtest: 31-03 ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: Snippie!!!
Hoi allemaal, Nou je zal het niet geloven,maar vorige maand ineens na 24 dagen bloed en nu zit ik alweer op dag 29 en nog geen ongi te bekennen dat zal je altijd zien.Wil je bloed krijg je het niet!!!!! Nou wacht maar weer af. Liefs Kareltje
Hey dames! Ik zat bij het feb/mrt topic, maar inmiddels is het bijna april.....(t duurt allemaal een beetje langer bij mij). En het feb/mrt topic is wel heel rustig aan t worden nu. Dus....kan ik me hier aanmelden? Zie weer een heleboel bekende dames (getsie, eigenlijk niet leuk he). Stand van zaken bij mij: ICSI 2: Na 3,5 week deca spuiten bleek ik een cyste te hebben. Deze hebben ze afgelopen woensdag met een punctie weggehaald. Sinds donderdag begonnen met de Puregon. Vrijdag heb ik mijn 1e FM. Hier een heleboel meiden die op ongi wachten; typisch toch he dat t altijd langer duurt als je t wil krijgen..... xxx hypo
Ja Kareltje erg is dat he!! Ik moet het morgen of woensdag krijgen ben benieuwd voel het al wel rommelen en dan beginnen met prikken!!! Helaas welkom hier la douce ik ken je ook al van eerder pogingen. Elif hoe is het? Snippie hoe voel je je?
Vergo wat lief van je. Tja heel dubbel hihihihi. Zaterdag ontzettende lage rugpijn en buikpijn.. Vandaag mijn bm wat hoger gegaan dat merk ik met de utrogestan inbrengen. Erg spannend En met jou lieve meid? xxxxxx
Ik ben nu ook echt een maart/april chick! Vandaag gestart met tabletjes om mn buik klaar te maken voor een ijsklontje!!
Vandaag uitgangsecho gehad en zojuist alweer de 1e Deca erin gezet. Vanaf woensdag de Menopur erbij. Dit is nieuw voor mij, ik heb bij de eerste 2 pogingen Puregon gebruikt dus ben benieuwd. Vind het wel jammer dat je dit zelf moet mengen terwijl de Puregon met die pen werkt. Volgende week woensdag, de 31e de 1e FM en als het allemaal hetzelfde loopt als de vorige keer dan zou ik Goede Vrijdag de punctie hebben en op 1e Paasdag de terugplaatsing. Maartje, balen dat het mislukt is maar succes met je ijsklontje. Kareltje, zo herkenbaar. Had het bij poging 2, normale cyclus 28 dagen en toen ruim 35. Heb er toen nog heel wat zwangerschapstesten tegen aan gegooid. Hypo, hoe voel je je? Elif, ik duim me suf voor jou en ja, kwaaltjes het zegt niets, het blijft helaas afwachten. Herma, Vergo, Hypo, Elif, helaas allemaal bekende namen. Ik wil jullie eigenlijk niet meer tegen komen in deze topics meiden. Het wordt tijd dat we naar het deel hieronder verhuizen.