Nou meiden hier nog steeds niets te bekennen. Zit vandaag op dag 30!!!!! Als er morgen nog niets is,maar weer is ff langs de kruidvat om testjes te halen. Maar op dag 24 was negatief en ook vrijdag was die negatief,dus denk niet dat ik zwanger ben.
pfff vervelend Kareltje hier ook nog niets, officieel had ik na de pil het vandaag moeten worden het gerommel is dr wel maar ja. Ik heb morgen en donderdag nog en dan moet het er toch echt zijn die eerste deca moet dr in!!!! Elif het gaat goed met me dank je wel!! La douce ik heb ook de 31ste de eerste fm ik zal alleen later de punctie hebben rond de 7e denk ik.
Ik wil inderdaad ook de eerste deca erin hebben........ Maar ja geduld is een schone zaak he. Net met mijn mannetje erover gehad,zou het raar vinden als i k zwanger ben omdat de test vrijdag nega was. @elif Het gaat alweer opschieten naar de testdatum toe spannend hoor. Mijn duimen draaien natuurlijk weer. Hoe voel je je eronder? @snippie Hoe is het met jouw dan,erg last van kwaaltjes? @la douche Ook weer een spannende tijd voor jouw. Hoop dat het snel mag gaan voor je. Liefs Kareltje
Hey kareltje nog steeds niks?? Hoop op een wonder alsnog!!!! Tja weet niet wat ik wel of niet moet voelen. Mijn borsten geen gevoel aan, baarmoedermond hoog, nog steeds onderin mijn rug eigenlijk bij mijn billen af en toe wat "rugpijn" . Afwachten dus maar. Waren jouw symptomen hetzelfde bij je zoontje als bij de mk ( sorry) of toch wat anders? xxx
Nee nog steeds niets,wel mijn darmen aan het rommelen maar verder niet.Volgens mij zit mijn baarmoeder ook wel hoog,maar let daar eigenlijk nooit op. Van mijn zoontje had ik eigenlijk helemaal geen symptomen. Dat kwam eigenlijk pas nadat ik positief getest had,want van de medicijnen heb je natuurlijk ook wel wat symptomen. Raar eigenlijk dat dat alweer zo snel vergeten is. Ga overal aan twijfelen nu,word er hartstikke onzeker van,maar wachten is het enige wat ik kan doen.
Goeiemorgen allemaal, Snippie als het goed is hebben jullie al naar jullie kleine wurm zitten koekeloeren. Hoe is het geweest? Liefs Kareltje
Goeiemorgen, Ja spannend Snippie ben erg benieuwd!! Hier mn ongie doorgebroken dus vanavond de eerste deca dr in zo spannend weer allemaal maar ben blij dat het dr is!!!
Hihi kom even langs in dit topic hoor. Super Snippie!!!!!!! Gefeliciteerd! Edit: Alle andere meiden: Succes!
Jaaaah snippie goed nieuws zeg. Heerlijk nu kan het genieten gaan beginnen. @Vergo Jaaaaa,nu kan het weer beginnen voor jullie. Hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan. Enne dat ik snel mag volgen,zodat we weer samen zitten op het wachtbankje. @marjah Hopen dat dat het laatste topic is wat je opent!!!!!! Dat het snel raaak mag zijn. Hier nog geen nieuws. Als mijn mannetje straks wakker is ga ik even nieuwe kleertjes voor hem halen bij prenatal(heb nog 100 euro aan vvv bonnen) Hij heeft echt nieuwe kleren nodig,word alweer maat 86/92 het gaat zo hard met hem. Daarna nog even langs kruidvat,voor een paar testen. En verder genieten van het prachtige weer.
Snippie super zeg gefeliciteerd. Kareltje snel volgen hoor, jeetje 86/92 alweer wat gaat dat hard, hier zit ze nog in 74/80. Marjah, hopelijk je laatste topic die je opent, ik hoop dat je snel mag beginnen.