scattie kan echt veel te vroeg zijn, ik teste ook negatief maar had toch HCG in mijn bloed, wel te weinig maar verdriedubbelde wel netjes, na 6 dagen (nadat ik officieël mocht testen) pas een licht positive test (dit was dus 17 dagen na TP) en had mijn eskimootje dus langer nodig om een mooi plekkei te vinden, het ging welliswaar niet goed, maar toch don't' give up !!
aaaaaahhhh nee Elif dit mag niet hoor. ik blijf voor je duimen. Kareltje super spannend zeg, en al een echo datum vindt het zo tof voor jullie. Hoe was de eerste spuit haha net als vanouds eigenlijk gek hoor. Nog 4 minuten dan gaan we voor de 2e, morgen de puregon dr bij.
Neeeeee he Elif. Het was jullie zo gegund. Meis heel veel sterkte. @ Vergo Hahhaha grappig dat het weer als vanouds voelt. Hoop voor jullie dat alles snel mag verlopen. Hier inderdaad erg spannend.Voel echt van alles,dus dat zal wel goed zitten. Ben wel erg onzeker,maar dat zal wel blijven tot aan de echo. Liefs Kareltje
Hier vandaag donkerbruin met stolsels. echt voorbij dus Maar hoe moet ik die tijd op de wachtlijst doorkomen misschien tot augustus pfffffff
Dank je wel elif,het is eigenlijk nog steeds onwerkelijk hier. Eigenlijk kunnen we niet spontaan zwanger raken en dan gewoon 2 keer achter elkaar!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid je komt die tijd op de wachtlijst wel door. Eerst ga je nog lekker op vakantie,kan je even lekker helemaal ontspannen. En misschien komt er wel een plekje eerder vrij. Maar na de vakantie gaan jullie fris en vol goede moed verder. Denk aan je meis. Knuf Kareltje
Hoe tegenstrijdig kan t in 1 topic soms zijn he.......(nogmaals) knufffffff voor Elif en een Jeuj!!! voor Kareltje. Hier straks 1e FM; spannend!!!!!!! xxx hypo
Dank jullie wel lieverds. Eerlijk gezegd zijn we nu steeds meer aan het twijfelen voor evt in cyprus te gaan voor de behandeling...
We hebben 20 april de afspraak in jette en volgende week gaan we eens aan de tafel zitten met mijn schoonbroer.
Hey dames! Vrijdag de 1e en vandaag inmiddels alweer de 2e FM gehad. Er zaten weer heel veel follikels; grote en kleine. Mijn bloedwaarden waren gelukkig ruim binnen de normen, dus dat is een fijn idee. Maandag heb ik de punctie; spannend! xxx Hypo