haah, het gaat met pieken en dalen. Vandaag gaat het beter, ik heb namelijk zonder te kokhalzen gegeten . Ik kan nu weer mijn ondergewicht vaarwel zeggen en hallo normaal gewicht. Ook dat helpt weer mee in mijn lichamelijk herstel en emotioneel herstel . Klote buikgriep, klote miskraam... Verder ben ik nu gewoon heeeeeeeeeeeel erg jaloers op alles en iedereen die zwanger is. Hiervoor was ik wel eens een beetje jaloers op iedereen die kinderen had. Verder ben ik nog steeds wat angstig voor de toekomst... Maar van de acupunctuur-mevrouw moet ik denken dat ik nog aaaaaalle tijd van de wereld heb. Lekker kop in het zand steken, dus... . Daar ben ik nog niet zo goed in. Maar hoe gaat het met mijn mede-verdrietige-dingen-meegemaakt-vriendinnetje? Strijdplan klaar en gaan met die banaan? of is er bij jou ook nog wat andere emotie? Liefs, Marjah
ach lieffie toch. het is ook allemaal zo pfffffff. Moet zeggen heel gek, ik voelde me vandaag weer best lekker in mijn vel, of het komt door het haren knippen maar voelde me op zich wel lekker. Dat jaloers heb ik ook, en eigenlijk vind ik het afschuwelijk. Ik hoop echt dat de volgende tp ons meer geluk brengt!!! Zo probeer ik maar te denken dan Ik kijk wel heel erg uit naar de bruiloft/ vakantie in april naar turkije. En ook de vooruitzichten van disney Probeer daar maar ff aan te denken. Als ik denk net als jij weet ik zeker, ik zou nu zo en zolang zwanger zijn pffff
Vergeten net te melden... Ik voel me ook eigenlijk best goed . Ik kreeg vandaag alweer de eerste die zei dat ik er wel goed uit zag . Lieve Mark! Ik had hem net daarvoor verteld dat ik 2 weken buikgriep had gehad . Ach en het jaloers zijn, is ook gewoon een van de fases van rouw. Volgende stap schijnt acceptatie te zijn . Volgende IVF, ik kijk er echt naar uit. Was het maar snel 5 maart en krijgen we te horen dat we direct door mogen... zucht, droom, hmmmmmmmmm... Volgende ronde zijn we zwanger!!!! Joehoe!
that's the spririt!!!! Maart/ april word het Op het werk zei idd ook iemand tegen mij, je ziet er nu wel weer wat beter uit dan dagen geleden ( 2 dagen geleden zei ze me dat) was schijnbaar goed aan me te zien
Waaaaah, ben ik nou na meer dan een jaar weer eens een eisprong aan het hebben? *Marjah is in de war* Marjah gaat Marjah-man bespringen
hallo allemaal.... Marjah jij hebt dus een super goede valentijn gehad hihi. Morgen hebben wij het startgesprek bij het MCK....spannend...
Haha, nee! Ja wel een goede dag gehad, maar mannetje eerst amper gezien en daarna hadden we visite. Misschien hebben we zo even tijd? Ik ren hem gelijk even achterna . Ben eigenlijk wel moe... hmmm even zien wat er van komt
hallo ol heb 25 februarie afspraak bij gyno over ivf wij krijgen dan tekst en uitleg over hoe het werkt en hoe het spuiten werkt dus wij beginnen in de maand maart of april aan ronde een ben best bang en vind het allemaal maar eng vooral het spuiten vind ik eng ik ben namelijk bang voor naalden gr reddevil78
Hoi Reddevil, "gezellig" dat je ons clubje komt versterken . Echt, het spuiten is niet zo erg als het lijkt. De eerste suit was echt wel even slikken, ik bedoel tot 3x toe proberen en dan verstand op 0! Je doet het voor het goede doel. Na de eerste dag gaat het geljk een stuk beter. Je weet natuurlijk nog niet of je puregon gaat spuiten en hoeveel, maar ik oest 300 spuiten (dat is een belachelijke hoeveelheid) en daar had ik de eerste dag wt moeite mee, want ik wist nog niet helemaal hoe de pen werkte. Hoe minder eenheden, hoe makkelijker en sneller het gaat. Ook de punctie viel mij alles mee. Ik kreeg een soort slaapmiddel, waar ik een beetje wappie van werd, maar wel bij kennis was. De punctie zelf was wel even een beetje pijnlijk, maar het is gelukkig ook zo weer over. De meeste follikels voelde ik nauwelijks, maar ik denk dat er een cyste werd aangeprikt (die blijkbaar iets stugger zijn) en dat was wat pijnlijker. Je moet daarna niet gaan sporten, maar ik kon nog heel normaal op het kerstdiner bij mijn schoonouders verschijnen. Een aantal dagen erna hield ik wat ongi krampen. Dus, zet 'm op meid. Als ik het kan, kan jij het ook!
maart/april 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) AFSPRAKEN: - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus TERUGPLAATSING: - TESTDATUM: - ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: - maart/april 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT - Still here.... Waiting patiently........ Good luck to All!!
Hoi Marian, succes met wachten en wachten en wachten... Ik hoop voor je dat dat nu snel over is... Liefs, Marjah
maart/april 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) -Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) AFSPRAKEN: - Sylcor : 15 februari startgesprek IVF/ICSI - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus TERUGPLAATSING: - Elif : hopelijk tp van 1 cryo rond 16 maart TESTDATUM: - ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: - maart/april 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT Wordt zomaar van de lijst geknikkert