Lieffie... helaas hebben we allemaal onze dip(pen)... dat is heel normaal. Maar wij MMMeisjes zijn sterk. Ook jij komt er weer bovenop. Al die emoties elke keer weer... hoop... teleurstelling... verdriet... frustratie. Het is niet niks. We snappen je man wel en het is ook zo sneu voor hem. Kon je hem maar wijs maken dat je gewoon van hem houdt. ook al zitten jullie nu in deze situatie. --------------------------------------------------------------- n.a.v. gisteren: 1) vakantie!!!! 2) gesprek met zwager 3) info uit nederland KID bekende donor? 4) KID anonieme donor 5) ... 6) ... 7) gezin! ---------------------------------------------------------------- Zie hier weer iemand die langzaam opkrabbelt... achter de wolken schijnt de zon (bijna spelfout... achter de wolken schijt de zon ) En als je met je gezicht naar de zon staat, valt de schaduw achter je. Okee... hier heb je weer eens niks aan. Eerst ff lekker naar turkije en laat die zon ff lekker inwerken (hopelijk mooi weer). Het komt ooit goed met ons Kusje en knuffel voor jou en je mannetje.
hoi meiden.. er zo over denken is heel gewoon hoor, we denken allemaal wel eens zo, de een zegt het de ander niet en ja het is ontzettend frustrerend allemaal en iedereen gaat er anders mee om, wat ieder voor zich al een hele kunst is, voor de buitenwereld lijkt het allemaal zo makkelijk, maar onderstussen..... als ze toch eens wisten.............. ik zeg KOMT GOED, misschien niet binnenkort maar wel op de lange termijn !!!! hang in there girls ! captain iglo heeft het overleeft en morgen om 11:00 TP numero 3..... (3 x = scheepsrecht...) X Robing
Heb daarnet in gasthuisberg ( leuven) een mail gestuurd, volgens een bron op internet werken zij wel met een donor wat je zelf meeneemt. Heb eens nagevraagd....
@elif Wat een heerlijk vooruitzicht maandag lekker met vakantie. Ga er lekker van genieten. @Vergo Voor jou morgen een spannende dag,je eerste fm. Ben benieuwd hoor of het allemaal voorspoedig loopt. Ik denk aan je. Liefs Kareltje
Hey lieve meiden! Zit/lig hier nu met laptoppie op de bank; ik MOET het rustig aan doen, want mijn buik voelt alsof ie ontploft is van binnen....... Heb maandag de punctie gehad; was een heftige punctie, maar heb m goed doorstaan. Er zijn 20 eiblaasjes aangeprikt en 14 eicellen gevonden. Morgen horen we hoeveel emmies er zijn ontstaan. Gisteren en vanmorgen met name rechts nog aardig wat pijn gehad. Klopt ook wel bij de punctie, want rechts moest hij hard prikken bij sommige follikels en een aantal deden heel erg pijn bij het uitzuigen. Vanaf vanmiddag heb ik t gevoel dat mijn buik redelijk vol gelopen is met vocht. Ik herken t wel van de vorige poging.....tis geen fijn gevoel. Ik heb er op zich wel vertrouwen in dat t er een beetje bij hoort als je zoveel follikels aangemaakt hebt.... Ik doe t gewoon superrustig aan, drink heel veel en gebruik (Elifs tip) Profitar. Tis niet anders....ik moet er even doorheen. Ik merk dat alles minder eng is dan de vorige keer, je hebt alles al een keer meegemaakt en schrikt niet meer zo van alle dingen die mijn lijf overkomen. Morgen dus tel over de emmies en dan donderdag de tp. Kortom; van werken komt deze week weinig, maar goed....dat is nu bijzaak. Hier gebeurt een heleboel inmiddels: Elif; nogmaals een knuffel voor jou hoor! En dat manlief zich zo uit over zijn gevoelens is wel heel pijnlijk, maar miss ook goed dat hij ze iig uit. Hoop dat jullie er goed uitkomen saampjes. Vergo: spannend meid, een 1e FM! Succes morgen! Robing: jij ook veel succes; hopelijk plakt je cryootje nu! Ik heb de utrogestanbolletjes nu ingebracht met een inbrenghuls. Wel een beetje gedoe, maar volgens mij krijg ik ze nu wel dieper naar binnen. Heb ook minder afscheiding ervan daardoor. Dus....miss een tip voor jullie (ik kreeg ze van de apotheek er bij dit keer). xxx Hypo
Wauw hypo mooi aantal doe idd maar heel rustig aan! Dat dit het wondertje mag worden!! Goed dat je de protifar gebruikt je zult zien het helpt echt! Hier een mailtje van leuven ze werken niet met bekende donoren, balen We wachten maar af wat ze de 20e zeggen in jette Kareltje hoe voel je je? xxx
Die inbreng huls had ik ook. Beviel mij goed, maar afscheiding werd met de dag meer leek het wel. Succes allemaal hier en Elif meid, geniet van je vakantie. Chantal
Hey dames! Hier 5 embryo's; de kwaliteit horen we morgen! Ik ben blij dat er bevruchtingen zijn natuurlijk, maar ook een beetje teleurgesteld. Van de 14 eicellen hebben ze er maar 6 kunnen gebruiken, dus dat is wel weinig. Waarschijnlijk komt dat doordat de stimulatie veel te snel gaat bij mij (vorige keer ook al). We wachten t gewoon af. Morgen om 12.15 de tp! xxx Hypo
@elif Balen zeg dat ze niet willen werken met een bekende donor. Weer een teleurstelling voor jullie.Maar jullie komen er wel. Ben ook benieuwd wat ze de 20e gaan zeggen. Hoe ik me voel..........Voel me geloof ik wel zwanger. Heb een vol gevoel,en ben echt mega moe! @hypo Jeetje zeg dat waren echt veel eicellen zeg. Ik zou ook zeker teleurgesteld zijn als ik uiteindelijk maar 5 embryo's over zou houden.Je verwacht toch als je zo'n grote oogst hebt dat je dan ook meer emmy's hebt.Eerlijk is eerlijk. Maar morgen heb je in ieder geval een emmy aan boord. En kunnen de spannende wachtweken beginnen. Ik duim voor je mee,dat de emmy lekker blijft zitten. @Vergo Hoe is het gegaan vandaag met 1e fm? Liefs Kareltje
Maart/april 2010 MEIDEN: - Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) - Ladouce: 3e IVF poging in het UZ Gent - Maartje84: weer een poging tot IVF - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) - Robing na 3 x IUI mislukt nu 3e tp cryo uit spoed IVF 2007 - Vergo 6e ICSI wachtend op de planning - Wennes: hoogstwaarschijnlijk IVM AFSPRAKEN: - Maartje84: 26 februari start Gonal-F - Maartje84: 2 maart 1e FM - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek - Wennes: 8 maart vervolg gesprek ivm?? - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus - Elif: Indien cryo tp mislukt 20 april vervolg gesprek (maar de TP lukt toch gewoon?) - Robing: 24 maart echo - Ladouce: 31 maart 1e FM, 2 april 2e FM TERUGPLAATSING: TESTDATUM: - Elif- NOD 26-03 bloedtest: 31-03 ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: Snippie Kareltje
Zojuist terug uit Gent. 1e FM gehad. Normaal voor mij de enige want de 2 vorige keren waren de follikels groot genoeg om de punctie te plannen. Dit keer dus niet. Ik reageer dus toch anders op de Menopur dan op de Puregon. Wel vrij veel follikels te zien maar hiervan 1 dominante van al 25 mm, de overige allemaal rond de 15/16 mm. Moet nog 2 dagen doorspuiten met de Menopur en dan vrijdagochtend weer terug voor FM. Hopelijk doen ze dan allemaal mee boven de 20 mm. Baalde wel enorm want ik voel me echt niet lekker deze keer. Heb last van de Menopur, ben misselijk, voel m'n buik, ben moe. Volgens gyn was dit niet vreemd gezien het aantal follikels en klopte dit ook. Hou me dus maar rustig. Aan de ene kant best vervelend dat het anders loopt maar aan de andere kant ben ik ook wel blij. De vorige keren had ik het idee dat de eitjes explosief gegroeid waren en dat ze hierdoor misschien kwalitatief minder zijn. Ik hoop dat door deze langzamere groei de eitjes ook mooier zijn. We zullen het zien.
LAdouce meid, spannend hoor. NOg 2 dagen wachten voor je meer weet. Succes hoopt dat 3x scheepsrecht is voor jullie. Mag ik vragen waarom je in Gent loopt, woon je in belgie, of bewust gekozen hiervoor?? Chantal
Chantal, mag je vragen hoor. Nee wij wonen niet in Belgie, gewoon in NL, zelfs vlakbij Amsterdam dus niet echt naast de deur. Ik ben 43 jaar en dan zijn er niet veel mogelijkheden in Nederland. Je word dan min of meer gedwongen om uit te wijken naar Belgie of Duitsland. Maar ik ben wel enorm tevreden over Gent. Heel veel expertise en enorm aardige en kundige mensen.
Hypo gefeliciteerd met je 5 Emmies!!! Wel begrijpelijk dat je een beetje teleurgesteld bent maar een van deze 5 gaat het zeker en vast worden.
Ladouce spannend zeg, en een aardig stukkie weg naar Gent. Ik woon ook bij Amsterdam, maar zou het er ook voor over hebben. Hypo super 5 emmies en morgen tp, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent maar je hebt er maar 1 nodig. Vorige keer had ik maar 2 emmies en nu een mooie dochter. Kareltje lekker moe heel goed meid haha. Vanmorgen 1ste fm, ziet er allemaal goed uit. heel veel follikels de grootste was 13mm en de andere 12,11,10. Ze telde dr nu ongeveer 10, maar volgens mij zater er meer kleintjes. Ik moet mn puregon verhogen naar 200ie. Erg veel voor me maar ik denk dat ze willen dat de kleintjes allemaal meegaan. Vorige keer waren die niet meegegaan en had ik maar 4 eitjes waarvan 2 emmies. Ik verwacht volgende week de punctie. Elif maandag op vakantie heerlijk meid.
Maart/april 2010 MEIDEN: - Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) - Ladouce: 3e IVF poging in het UZ Gent - Maartje84: weer een poging tot IVF - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) - Robing na 3 x IUI mislukt nu 3e tp cryo uit spoed IVF 2007 - Vergo 6e ICSI - Wennes: hoogstwaarschijnlijk IVM AFSPRAKEN: - Maartje84: 26 februari start Gonal-F - Maartje84: 2 maart 1e FM - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek - Wennes: 8 maart vervolg gesprek ivm?? - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus - Elif: Indien cryo tp mislukt 20 april vervolg gesprek (maar de TP lukt toch gewoon?) - Robing: 24 maart echo - Ladouce: 31 maart 1e FM, 2 april 2e FM - Vergo: 2 april 2e FM - Vergo: 6 april 3e Fm TERUGPLAATSING: TESTDATUM: - Elif- NOD 26-03 bloedtest: 31-03 ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: Snippie Kareltje
hihihih vergo ja heerlijk, alleen weer stress dat kl*te bureau heeft mijn naam niet volledig geschreven. na een turks huwelijk krijg je 2 namen en ze hebben maar 1 naam. Kunnen ze me weigeren op de vlucht!!! Nou ik flip dadelijk helemaal uit!!!!!!