Maart/april 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he getsie elif!
    lieverd knuffel voor jouw!!!
    je moet weten vind je ene topper

2. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Maart/april 2010 MEIDEN:
    - Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk)
    - Ladouce: 3e IVF poging in het UZ Gent
    - Maartje84: weer een poging tot IVF
    - Marjah: 2e IVF na mk (7wk)
    - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl)
    - Robing na 3 x IUI mislukt nu 3e tp cryo uit spoed IVF 2007
    - Vergo 6e ICSI
    - Wennes: hoogstwaarschijnlijk IVM

AFSPRAKEN:
    - Maartje84: 26 februari start Gonal-F
    - Maartje84: 2 maart 1e FM
    - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek
    - Wennes: 8 maart vervolg gesprek ivm??
    - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus
    - Elif: Indien cryo tp mislukt 20 april vervolg gesprek (maar de TP
    lukt toch gewoon?)
    - Robing: 24 maart echo
    - Ladouce: 31 maart 1e FM, 2 april 2e FM
    - Vergo: 2 april 2e FM
    - Vergo: 6 april 3e Fm

TERUGPLAATSING:
    - Robing 30-03

TESTDATUM:
    - Elif- NOD 26-03 bloedtest: 31-03
    - Robing 09-04

ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN:
    Snippie:D
    Kareltje

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja het lijkt ons wel te achtervolgen pffffffff

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel lieverd voor je compliment:D

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    het is de waarheid lieverd

6. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    @snippie

Ik zie dat je een tweede geweldige echo hebt gehad.
    Super meis,dat gaat goed.
    Hoe voel je je verder?

Liefs Kareltje

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Snippie wat geweldig van je 2e echo!!!
    Proficiat!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah hihi! was gehele onverwacht hoor.
    had me slot gesprek in het ziekenhuis:)
    en de gyn vroeg of we nog eens wilde kijken nou dat laten we ons geen twee keer zeggen:)!
    poeg zge wat een verschil al na 1 weekje:)!
    en me man was gisteren ook nog eens jarig dus extra verrassing:)!

en 16april dus termijn echo:)

vandaag gaat het gelukkig stuke beter:) nu ik medicatie heb:)!

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Snippie, wat goed!!!
    Leuk lijkt me dat om het ukkie zo te zien groeien.

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey ladies!

Snippie: weer een echo? Super joh! Wat gaat dat snel in die eerste weken he? Wat voorn medicijnen heb je nu eigenlijk gekregen?

Elif: ik heb even niet zo goed gevolgd hoe t nu met jou verder gaat. Gaan jullie voor KID? Misschien dom dat ik t vraag, maar soms kan ik t niet helemaal volgen bij iedereen. (en ik wil t graag snappen)

Wij hebben vanmiddag de tp gehad van een A-embryo en een B-embryo! Op 1 april, zo vlak voor Pasen (feest van nieuw leven), dat moet toch goed komen! En als er kinderen van komen dan moeten t toch wel heel grappige kinderen worden! hihi!

Hele fijne paasdagen!

Xxx Hypo

PS: wil de ww zo rustig mogelijk doorkomen, dus een beetje afstand van t forum lijkt mij verstandig.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach lieverd hoef je geen sorry voor te zeggen.
    De cryootjes waren al van icsi-d alhoewel we toen tese-icsi op hadden gehoopt...
    We komen nu idd waarschijnlijk weer op een wachtlijst voor het donorzaad, en dat schijnt bijna 6 maanden nu te zijn pffffffff.

hahaha ja 1 april is wel een leuke datum hihihi, ik hoop dat dit ze mogen worden hoor!!!
    Op naar de positieve test!!

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Snippie, gefeliciteerd weer met de mooie onverwachte 2 echo.

Elif, fijne vakantie. Geniet ervan samen met je mannetje. Jullie hebben het verdiend.

Hypo, lekker rustig aan doen met jullie 2 emmies. Ik volg je (waarschijnlijk) dinsdag in de wachtweken.

Net een paar spannende uurtjes achter de rug.
    Vanmorgen in Gent bleek dat er behoorlijk wat follikels zijn. Dat verklaart ook direct waarom ik me niet echt lekker voel. Maar er waren 2 behoorlijk grote en er was toch wel de angst dat er hyperstimulatie is ontstaan en dat wellicht daardoor de punctie in z'n geheel van de baan zou zijn. Bloed laten prikken en toen naar huis en wachten op verlossende telefoontje. Gaat het wel of niet door en yesssss het gaat door. Zondagochtend om 07.30 in het ziekenhuis zijn en dan de punctie. Ik ben zo blij want ik was echt zo bang dat ik al dat spuiten voor niets had gedaan.
    Nu maar hopen dat de oogst goed is.

13. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Wat een spanning zeg voor jullie ladouche.
    Maar gelukkig hebben jullie zondag de punctie,en dan hopen dat je een mooie oogst hebt.
    En dat er 2 dagen later een prachtige emmy word terug geplaatst.
    Wat een heerlijk gevoel moet dat je geven.
    Gelukkig is het spuiten allemaal niet voor niets geweest.
    Ik ga mee duimen voor je.

Liefs Kareltje

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat spannend hier zeg!

ladouche ik duim voor je!!!

elif lieverd nog even je je gata lekker op vakantie!
    kus

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik heb medicatie gekregen tegen extreme misselijkheid en braken,want gaf woensdag de hele dag over en was sowiezo al weken missleijk wat met de dga erger werd.
    en nu gata het eindelijk eens beter:) missleijkhied is niet weg maar dragelijk:)

16. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Gelukkig heb je wat gekregen tegen die misselijkheid.
    Hoop dat het blijft werken.
    Je weet wel dat je zwanger bent...............
    Ik had het bij de zwangerschap van mijn zoontje vanaf de 9e week maagzuur,waar niets tegen hielp echt een ramp.
    De hele dag beroerd zijn.
    Hoop dat ik dat dit keer niet weer ga krijgen.

Liefs Kareltje

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd weet wel dat ik zwanger ben,maar na 4weken missleijkheid was het wel even genoeg hihi!

echo met 8 weken

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ladouce: dus jij ook zo heftige reactie op de puregon? of spuit je menopur? Wel fijn dat het bloed toch goed was zodat je niet hoeft te stoppen! Doe rustig aan he! bij mij heeft heel veel drinken en echt veel rust t beste geholpen na de punctie! Veel sterkte zondag bij de punctie. Is t gelukt met de pregnyl gisteravond?

Sikkie: jeetje, zoveel misselijkheid, dat is zeker geen pretje. Gelukkig gaat t nu wat beter.

Nu gaat t met mij ook weer wat beter. Merk wel dat een drukke dag (lees: 2 uurjtes winkelen met mijn moeder en gisteravond bij vrienden eten) nog wel te veel van het goede is.....
    Ik had gisternacht wel iets vervelends:
    .....heb ontzettende buikpijn gehad. Het is het soort buikpijn dat ik wel ken van mezelf, wat ik de afgelopen jaren een aantal keren heb gehad (meestal voor de menstruatie). Het is echt mijn baarmoeder waar ik de pijn voel (dus geen punctienapijn meer ofzo). Ik heb t een aantal weken geleden ook gehad, toen was t niet voor de menstruatie. De vpk heeft toen een klein vleesboompje zien zitten wat volgens haar heel onschuldig was. Zou het kunnen zijn dat dat nu ook weer pijn doet? Er is natuurlijk gisteren wel met een catheter naar binnen gegaan, miss is dat vleesboompje wel geraakt.
    Ik probeer zeker niet te panieken, maar echt leuk is t natuurlijk niet als je vlak na de tp 's nachts wakker wordt van de buikpijn.

Ik heb er al een topic over gemaakt, maar daar komen geen reacties op. Iemand hier een idee wat t zou kunnen zijn?

Robing: lees nu hier dat jij op 9e mag testen! Dat is vrij vlot! Ik pas op de 16e!
    xxx Hypo

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hypo: ik heb dit keer Menopur gebruikt. Bij de vorige 2 keer Puregon en daar had ik nooit last van. Nu dus wel maar op de echo gisteren waren ook best veel follikels te zien. Ik ben 43 en de vorige keren had ik 7 en 5 eicellen opbrengst, ben benieuwd wat het dit keer is. Maar ik hoef in elk geval nog niet bang te zijn dat de eitjes op zijn.
    Pregnyl gisteravond was trouwens een eitje. Voor de 1e keer dat ie geen pijn deed en ik nu ook geen last van de plek heb. Gek he, dat het elke keer toch weer anders is.

De pijn waar jij het over hebt kan ik niet verklaren. Heb zelf nog nooit zoiets gehad. Misschien toch even aan gyn vragen. Hopelijk blijft het nu weg.
    Jij ook rustig aan doen hoor. Beter een dagje teveel rust dan dat je jezelf voorbij loopt!!! Is niet goed voor de Emmies.

Hier vanmorgen de spullen voor 4 daagjes Gent ingepakt. We gaan vanmiddag die kant op en blijven tot de terugplaatsing op dinsdag (we gaan er wel vanuit dat er embryootjes zullen zijn). Ben wel online want we nemen flaptop mee en hebben daar gewoon wifi.

Iedereen in elk geval fijn paasweekend!!!

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ladouce: wat fijn dat je vandaag je punctie hebt gehad! Ik duim voor een heel aantal mooie emmy's en een tp van alleen maar toppertjes.

Snippie: fijn dat de misselijkheid nu iets draaglijker is.

Vrolijk Pasen!!!

Deel Deze Pagina