Hey! Met mij gaat t best goed. Ww 1 is bijna voorbij (zijn bijna op de helft!). Ik voel me inmiddels weer goed na toch wel een week bijkomen van de punctie. Weer volop aan het werk enzo. De buikpijn heb ik niet meer gehad, niet met de arts besproken (helemaal vergeten, zo stom!) maar de echo van mijn buik was gewoon goed (eierstokken rustig en geen cystes). Dus het is nu gewoon afwachten. We zijn er op zich redelijk relaxed onder, maar ja, t is ook nog maar wachtweek 1....... Heb wel geleerd van de eerste twee keren door de ww'en dat ik wat ik voel echt moet uitschakelen en dat lukt aardig. Ik ga nu maar s eten, zo lekker dansen! XXX Hypo
Jeetje mmarian heftig hoor en idd een zware dag voor jullie. Ik duim of een goeie tp. Hypo spannend nog een weekje succes met wachten.
He andere zenuwpeesjes!!! Ik heb vandaag een TP gehad van een A-cryo en een B-cryo (maar ik denk dat die B-cryo een uurtje later een A-cryo is geworden, want hij zag er uit alsof 'ie bijna ging delen en dus ook een A-cryo zou zijn geworden!!! Het lange wachten is weer gestart!!! Maar ben vooralsnog nog redelijk rustig. Ik wil gaan proberen zaterdag over twee weken te gaan testen, dus 17 dagen na de TP. Kijken of ik het zo lang volhoud en of ik dan niet al ga bloeden!! Spannend!!!
Maartje: spannend meid; net als ik een A en een B! (Bassie en Adriaan... ) Veel succes met het wachten! volgens mij is er geen wachtbankjetopic momenteel.... xxx Hypo
Net terug van de punctie was weer zwaar en pijnlijk. 11 follikels aangeprikt en 5 eitjes gevonden. Van mn man ook alles prima dus ziet er goed uit. Zondag bellen of er tp is en dan maandag waarschijnlijk tp. spannend
Vergo: wat goed . Wel jammer dat het allemaal zo pijnlijk moet zijn, he. Maartje: van harte gefeliciteerd !! Je bent weer in bezit van de mooiste tweeling van het land . Lieffies: nu wel goed blijven plakken in mamma's warme buik. Mama is de allerliefste en wil jullie graag in har armen houden!!! MMarian, ik hoop zo dat die 2 eitjes de spermies lief hebben gevonden. Duim duim duim hypo: wacht-ze.... spannend hoor
Maartje en Hypo: succes met jullie wachtweken! Ik duim met jullie mee. En goede embryo's aan boord . Vergo: balen dat het zo tegen viel, maar wel 5 eitjes! Rust maar lekker uit en laat je maar verwennen. Nu gaan we duimen dat ze elkaar lief vinden daar in de broedstoof! Groetjes Herma
Dag dames! Ik heb net te horen gekregen dat ik donderdag mag bellen of mijn eskimoos goed ontdooid zijn en als dat zo is mag ik ze donderdag welkom heten in mijn warme buik!!!! Ben soooooow happy, aangezien ik telkens geen groen licht kon krijgen omdat mijn eitjes niet aan de groei wilden! Nou hopen dat ik donderdag goed nieuws krijg!
Hanied: wat fijn meid! Weer iets moois in het vooruitzicht! Hoe is het met de andere (wachtweken)meiden? Hier al lichtelijk minder ontspannen..........we wachten t maar gewoon af.... Xxx Hypo
Goeiemiddag allemaal, Zo ik laat ook maar weer is wat van me horen. Zijn een paar dagen naar mijn schoonvader geweest. Hij is afgelopen woensdag onder het mes gegaan,zoals het er nu uitziet is alles goed gegaan. Omdat we toch overal vlak in de buurt zaten hebben we het er lekker van genomen,ff lekker weg met zijn drietjes. Zijn in Pieterburen geweest,was erg leuk. Ook zijn we in de dierentuin geweest,Giovanni vond de haaien wel interresant...haha.Maar de geitjes op de kinderboerderij waren het leukst. Verder gaat het hier zijn gangetje,vandaag de laatste test die ik in huis had gedaan.Nou positiever als dat kan die volgens mij niet worden!!! De spanning loopt hier wel op voor donderdag..........zijn allebei heel benieuwd. @vergo Gelukkig is alles goed gegaan met de punctie. Wel balen dat het weer zo pijnlijk was,maar ja het resultaat mag er zijn. Hoop met jullie mee dat het telefoontje zondag positief nieuws brengt en dat je maandag in het bezit bent van een mooie emmy. (Ben je de moeilijke dagen een beetje doorgekomen?) @Hypo Ohhhh bijna is het zover de testdatum komt steeds dichterbij. @Hanied Spannend hoor,ik hoop dat je ontdooing goed verloopt en dat je snel een eskimootje aan boord hebt. @Maartje Ook jij op het wachtbankje,spannend ik duim mee. @mmarian Jeetje heftig hoor. Hoop dat er een goede terugplaatsing komt voor jullie. @ladouche Ook op het wachtbankje las ik. Spannend en dat met 4 emmy's aan boord!!!! Dat zijn er heel wat,hopen dat er minstens 1 blijft plakken bij je. Duimen draaien mee. Liefs Kareltje
FF snel ben doodmoe. Spannend kareltje donderdag. Vanmorgen gebeld en we hebben een terugplaatsing. Morgen om 3 uur zo spannend ben reuze benieuwd.
Hey meiden, Ik kom hier ook weer meekletsen als jullie dat goed vinden. Wij doen mee met het onderzoek naar IVM en heb afgelopen zaterdag de punctie gehad. Gelukkig met een goed resultaat namelijk 14 eicellen. Nu is het hopen dat ze goed zijn gaan groeien en daarna goed gaan delen. Als alles goed gaat hebben we woensdag de tp van 2 embryo's. Mocht het niet goed zijn gegaan dan horen we dat ook pas woensdagochtend. Dus nog 2 daagjes in spanning. @ Vergo: Veel succes met de tp. En dan beginnen die ellendige 2 WW @ Hanied: spannende dagen ok voor jou. Hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt. @ Maartje & Hypo: Wow ook bij jullie 2 emmy's aan boord, ook voor joullie is het lange wachten begonnen. Gelukkig zitten jullie niet alleen op het wachtbankje. @ Ladouce: Wow jij hebt gewoon 4 emmy's bij je. Nou daar moet er toch minimaal 1 van blijven hangen hoor. Spannend, spannend meis.
Vergo: hoe is t gegaan meis? Wennes: spannend joh! Ik ben heel benieuwd of de IVM nu wat bij je oplevert. Hoeveelste poging is dit ookal weer voor jullie? Xxx Hypo
@ hypo: Bij ons is ICSI 2x afgebroken. 1x te weinig follikels en de keer daarna 40 follikels. Daarvoor een aantal keren IUI gehad.
Oh ja, nu weet ik t weer (kom ook zoveel meiden tegen op t forum). Fijn dat t wat betreft t aantal eicellen nu goed is gegaan. Veel last gehad van de punctie nog? Doe t rustig aan he meis! Met zoveel aangeprikte follikels heb je altijd weer ff goed de tijd nodig om te herstellen! xxx Hypo
Hoi Dames, Heb nog niet eerder hier meegepraat, maar wel in in het topic feb/maart. Dit omdat ik heb geprobeerd wat afstand te nemen van het forum. 2 april hebben we een tp gehad en de 14e mag ik komen bloedprikken. De vorige keer werd ik 10 dagen na tp ongi en nu nog niets. Net een test gedaan van de Etos en daar kwam echt een heeeeeeeeeeel licht streepje op te staan, meteen naar de winkels gegaan voor een clearblue voor morgenochtend en toen we thuis kwamen wat het streepje nog wel zichtbaar maar zo dun als een potloodstreepjes, weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken ! Iedereen heel erg veel succes en ik duim voor een hele vruchtbare maand !!!!
@ Hypo: heb nog een dag Antibiotica gehad na de punctie omdat ik erg beweeglijke eierstokken had, maar verder gaat het op zich wel. Vandaag bijna nergens geen last meer van. Ik denk zelfs dat ik morgen gewoon ga voetballen @ Loontje: Ohw meis wat spannend.....dit is helemaal zenuwslopend. Maar het kan toevallig niet van de pregnyl zijn (hoop het niet hoor). Ik zou morgen toch de clear blue doen. mijn duimen gaan in turbostand
@Wennes: de pregnyl (10.000) heb ik 27 maart gespoten, lijkt me dus niet dat het daar nog van kan zijn, toch ? Dat is al 17 dagen geleden ! Ga zeker morgen de CB doen. Heb wel een foto'tje, maar moet ff uitvogelen hoe dat moet