Snippie: Nee heb nog niet gebeld, moet zowiezo morgen bloedprikken en dan krijg ik 's middags de uitslag.
Loontje; van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Vergo: ik zie ineens je banner....ben jij al twee kindjes verloren joh? Dat was laatst 2 jaar geleden.....lijkt me erg moeilijk. Heb je nog iets bijzonders gedaan op hun geboortedag? Gelukkig nu goed nieuws; erg fijn voor je! hopelijk blijft de emmie lekker lang zitten. @all: hier gaat t nog steeds goed. Wel pijnlijke buik; darmkrampen volgens mij, zal wel van de spanning komen, daar zijn de darmen nogal gevoelig voor. Verder probeer ik heel erg NIET te denken of t misschien ergens anders van kan komen..... Ik ga vrijdag testen, dus nog 3 nachtjes. T komt waarschijnlijk ook echt op testen aan, want die mutsenbollen houden idd mijn ongi tegen. Op zich vind ik dat wel prettig, hoef ik niet zo te broekloeren. Nou meisjes....fijne avond verders allemaal! Xxx Hypo Elif; hoest met jou eigenlijk nu?
Ja Hypo ik ben een tweeling verloren bij 27,5 week zwangerschap, ze hebben 3 dagen geleefd. We hebben nu een mooie dochter van bijna 11 maanden en hopelijk blijft deze emmie ook zitten. Spannend hoor Hypo, ik hoor veel dat die mutsenpillen de ongie tegenhouden bij mij tot op heden nooit geweest. Sterkte met je laatste wachtweken ik duim voor je
Jeetje Loontje,ik snap dat je er ff helemaal doorheenzit. Daar gaat gelijk de vreugde van de afgelopen dagen. Heeft het ziekenhuis verder nog iets gezegd over de waardes? Liefs Kareltje
Het had nu wel rond de 100 moeten zitten zeiden ze ! Volgende week moet ik weer terug komen om te prikken, ook als ik al ongi ben geworden ! Klinkt misschien raar, maar ben wel blij dat ik nu weet dat ik wel zwanger kan worden !
Jeetje wat een tegenvaller zeg. Ik hoop echt voor je dat het alsnog goed gaat. En dat er volgende week flink gestegen is. Ja inderdaad je weet nu dat je zwanger kan worden. (Mijn vmk van januari had ik ook maar een hcg van 18 ook te laag.)
Ach nee Loontje een hele dikke knuffel!! Wat afschuwelijk is dat Ik weet precies hoe je je voelt. EN geen woorden kunnen je helpen. Maar wil je een hele dikke knuffel geven. xxx
Bedankt allemaal. De volgende klapt komt bij de ongi denk ik ! Ben kapot, ga zo lekker naar bed en blijf morgen lekker thuis ! Wennes ik zie dat je in het bezit bent van 2 prachtige emmy's ! Super hoor, ga voor je duimen meid !!!
Wennes gefeliciteerd met je 2 emmy's. Nu lekker broeden en hopen dat je over 14 dagen een knaltest in handen hebt. Hier draaien de duimpjes. Liefs Kareltje
Loontje wat naar zeg heel veel sterkte. Wennes goed broeden met 2 mooie emmy's. Kareltje spannend morgen succes laat je het weten?
@vergo Inderdaad erg spannend,over 12 uurtjes zien we als het goed is een kindje met kloppend hartje!!!!!! Ben echt mega zenuwachtig. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Tuurlijk laat ik het weten hoe het was. Liefs Kareltje