Goeiemiddag meiden, De echo was in 1 woord geweldig!!!!!!!!!!!!! We liggen goed op schema,en het belangrijkste het HARTJE klopt. Zijn erg opgelucht. Over 4 weken weer een echo. Ben helemaal blij. Liefs Kareltje
Goed nieuws: ik ben zwanger!!!!!!!!!! Ik kan het echt NIET bevatten! Vanmorgen dus die test gedaan en ik was nog niet met dat testdingetje terug bij manlief en toen kwam er al een streepje. Dus ik snel geroepen, *** kom eens kijken! Echt zo snel gewoon! Daarna meteen een tweede test gedaan en die werd ook meteen positief. Het is nog zo onwerkelijk dat ik niet weet hoe ik mijn blijdschap moet uiten! We zitten elkaar vanaf dat moment steeds maar een beetje onwerkelijk aan te kijken; haha! Xxx supergelukkige Hypo
hypo meid gefeliciteerd!!!! en kareltje wat fijn van je goede echo. de rest ik blijf duimen op meer positief nieuws! loontje lieverd dikke knuffel! elif ook voor jouw meissie!bijna gesprek
Hypo gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws ! Geniet er van meid ! Wij gaan pas in juli weer verder met onze laatste cryo, nu even lekker rust
Hypo meid van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan. Loontje hoe voel je je meid stomme vraag natuurlijk. Dikke knuffel!! HIer op cd 21 en de ongi is al bijna aan het komen, hoe kan dat nou????? Volgens mij heeft mijn lichaam na de vakantie zoiets ik ga eens lekker gek doen!! xxx
Elif: het gaat hier wel, heb me wel ff ziekgemeld. Iedereen op me werk weet het wel. We gaan straks eerst lekker op vakantie en daarna gaan we er weer tegen aan ! Er is bij ons geen wachtlijst (nog niet tenminste) dus kan me aanmelden wanneer ik wil.
@ Hypo: joehoeeeeeeeeeee, wat een mooi nieuws hypo. Gefeliciteerd meis. Wow snap dat het erg onwerkelijk is.... @ Loontje: Groot gelijk dat je je ziekgemeld hebt. Nu eerst even aan jezelf denken. Wanneer ga je op vakantie??? @ Elif: Jouw lichaam is zo uitgerust die denkt HUP weer verder gaan. Mja wel raar dat je ongi nu al gaat komen.
@Hypo Jaaaaaaaaaaaa,gefeliciteerd met je positieve test.Ik snap heel goed dat het nog onwerkelijk is.Nu proberen lekker te gaan genieten van het wondertje in je buik. @Loontje Heel verstandig van je dat je je ziek gemeld hebt.Je moet echt aan je zelf denken nu hoor. Lekker op vakantie even alles proberen te vergeten. @Elif Waarschijnlijk is inderdaad jouw lichaam er weer klaar voor. Heb je een goeie vakantie gehad? Hier hebben wij gisteravond mijn schoonmoeder verteld dat we zwanger zijn. We hebben Giovanni een shirt aan gedaan met de tekst "Geef papa en mama een kusje,"(voorkant) want ik krijg een BROERTJE of ZUSJE. (achterkant) Ze moest zijn bodywarmer uittrekken zodat ze het shirt kon zien,is ze aan het lezen dringt het gewoon niet tot haar door!!!!!Ff later viel het kwartje,ze moest bijna huilen. Dus wel een geslaagde aktie. Vanavond naar mijn ouders toe ben benieuwd. Liefs Kareltje
Hypo Hier ook super zeg van harte gefeliciteerd. Haha leuk Kareltje, leuke dingen zijn dat, ik hoop ook dat we eind April zoiets mogen doen.
Vandaag te horen gekregen dat we 2 cryo's hebben dit is nog nooit gebeurt. Ze waren maandag 4 en 5 cellig en moesten dinsdag 12 cellig zijn dit is dus ook gebeurt ongelooflijk. nou ja hopelijk hebben we ze niet nodig.
Vergo wat een goed nieuws zeg. Dan heb je toch nog een reserve poging,zou ik zelf een prettig idee vinden. Liefs Kareltje