Meiden, ik moet helaas afhaken. Vandaag bloedtest gehad en niet zwanger. Ook deze poging is weer voorbij. We hebben 25 mei een gesprek met onze gyn in het UZ Gent om te kijken hoe verder. Via verzekering zijn we nu klaar maar we willen in elk geval nog minimaal 1x zelf betalen.
Nee he ladouche,dat had ik niet verwacht hoor. Heel veel sterkte met deze tegenvaller. Liefs Kareltje
Ladouce wat erg heel veel sterkte!!!!!!! Hier vandaag ook naar de gyn geweest, en het word iui-d dus eigenlijk hoor ik niet meer echt bij jullie dan Als we geluk hebben kunnen we over 2 maanden beginnen. Ik hoop het zo! Hij heeft me ook hele goede moed gegeven. Ik vertelde hem dat ik na de mislukte cryo tp en de mk aan het twijfelen was over de iui. Hij gaf me toen als antwoordat die cryo tp is gelukt in een zwangerschap is al zoveel iets! Cryo's hebben gewoon veel weiniger kans , dus dat wil zeggen dat alles goed werkt en daar zijn we blij mee! En de mk ligt dan ook echt aan de emmy's! Nou dat geeft me weer moed
Vanmorgen POSITIEF getest. Het moet nog wel doordringen bij me. Ik was zoo bang, hij is nog wel licht maar het is zeker een streep. Morgen defenitief van het zh, maar ben dr niet zo heel bang meer voor was ook al misselijk vanmorgen.
Vergo, proficiat meid! Dat we je gauw mogen opvolgen. Ik moet woensdag testen.... Heb vanochtend een testje gedaan maar helaas nog negatief..... Hoop dat het woensdag anders is!
Jaaaaaaaaaaaaa,Vergo gefeliciteerd. Het is jullie weer gelukt. Helemaal geweldig,morgen in het ziekenhuis ook ff positief nieuws ontvangen!!!!! Echt leuk zijn we weer samen zwanger. Liefs Kareltje
@hanied Ik teste op maandag ook negatief em op woensdag was die positief,dus het kan nog alle kanten op. Ik duim voor je dat die van de week wel positief is.
@ Vergo: nogmaals gefeliciteerd meis. spannend hoor. @ Hanied: Gisteren zat ik op cd 10 na tp en had ook een test gedaan (eind van de ochtend) en helaas ook negatief. Heb er ook niet zo'n vertrouwen meer in, maar hopelijk zijn we beide gewoon te vroeg geweest. Ik moet donderdag voor bloed prikken.
Officieel ben ik zwanger, bloed had genoeg hcgtjes. Woensdag nog een keertje om te kijken of ie is verdubbeld, maar het ziet er goed uit.
Ik heb vandaag nog niet getest. Moest vanochtend werken en heb vanaaf oudergesprekken op het werk en ik weet dat als ik een witte test heb dat mijn dag over is. Dan schiet ik in een dip. Dus uit zelfbescherming nog geen test gedaan. Heb er trouwens ook geen goed gevoel over, denk echt dat het niet raak is. Morgen krijg ik een bloedtest dus wacht het maar even af. @ Hanied: pffff zwaar kl*te meis. Dikke knuff