maart/april 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) -Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) - Vergo 6e ICSI wachtend op de planning AFSPRAKEN: - Sylcor : 15 februari startgesprek IVF/ICSI - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus TERUGPLAATSING: - Elif : hopelijk tp van 1 cryo rond 16 maart TESTDATUM: - Snippie:zaterdag 06-03 ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: - maart/april 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
Hoi meiden, Ook ik kom hier meekletsen. Ben nu nog aan het bijkomen van onze afgebroken ICSI poging ivm meer dan 40 follikels. Moet 8 maart weer naar de arts toe en dan kijken we hoe en wanneer we verder gaan. Hopelijk kunnen we toch snel weer starten.
Hoi wennes jeetje meer dan 40 follikels, je zal wel veel buikpijn hebben!!! Wat gebruikte je decapeptyl of lucrin of een andere?? Je zal een stuk minder hormonen mogen gebruiken.
Ik gebruikte gonal en cetrotide. De vorige keer was de iCSI ook al afgebroken alleen toen omdat er maar 1 follikel kwam. Hoogstwaarschijnlijk mag ik straks met IVM beginnen. Dan gaan ze de follikels buiten het lichaam laten groeien dus voor mij geen hormonen. In het zh waar ik loop gaan ze 1 maart beginnen met de studie erna en ik was een ideale kandidaat.
40!!!! ALLEMACHTIG... Nou, ik hoop voor je dat het de volgende keer wat "minder goed" gaat... Succes meid!
ja ben ook erg benieuwd. Maar ga het eerst 8 maart even goed navragen. Ook hoe het met de vergoedingen en dergelijke zit. En hoeverre het allemaal ondrzocht is enzo.
maart/april 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Elif: 2e tp cryo na mk ( 6.1wk) - MMarian 1e ICSI (+- 31 maart start decapeptyl) - Vergo 6e ICSI wachtend op de planning - Wennes: hoogstwaarschijnlijk IVM AFSPRAKEN: - Sylcor : 15 februari startgesprek IVF/ICSI - Marjah: 5 maart vervolg-IVF gesprek - Wennes: 8 maart vervolg gesprek ivm?? - MMarian :16 maart uitgangsecho & prikcursus TERUGPLAATSING: - Elif : hopelijk tp van 1 cryo rond 16 maart TESTDATUM: - Snippie:zaterdag 06-03 ZWANGERE maart/april 2010 MEIDEN: - maart/april 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
Hoi meiden, ik was even in shock van de 40 folli's van Wennes, maar ik wil natuurlijk Vergo van harte welkom heten in het IVF/ICSI-succes-topic! Saffie mogen wij jou ook alweer tot de club verwelkomen, of moet je verplicht/gewenst rust houden.
Wennes meid wat veel zeg:S!dit is wel weer het uiterste he meisie!! Nou hopelijk helpt die nieuwe manier je beter! KNUF
Nog spannende verhalen, meiden? Ik niet... ben nog steeds chagrijnig en heb niet lekker gewerkt. Maar wel weer lekker gegeten, lekker gemasseerd geworden en nu computeren.
hihihih een chagrijnige marjah??????? Die ken ik niet En de lieve snippie is er ook gezellie! En maartje?? Hier vandaag gewerkt en daarna naar de ikea geweest. We willen een uitbouw gaan maken en daar de keuken gaan plaatsen. Maar een rode of witte???? De vloer word zowiezo zwarte glans tegel
uhm geen spannende verhalen eigenlijk:S! zit in de wacht weken ,maar heb het lekker druk dus niet eens veel tijd om bij neer te staan!
hallo allemaal, wij hebben volgende week woensdag weer een gesprek in het zh, ik hoop dan meer te horen qua planning. onze arts had het vorige keer over "waarschijnlijk april" ben benieuwd. we zitten nog niet zo lang in de mm dus heb nog niet zo veel ervaring. misschien een domme vraag hoor maar wat is ivm? groetjes
Meiden hoe zit het eigenlijk met namen bij jullie?? Wat voor namen hebben jullie in gedachten voor jullie wondertje??? Dromen doe je toch