PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    En we zijn alweer aangekomen in deel 5, stelletje kletskousen :D:D

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Onvoorstelbaar...deel 5!

@Hier, het gaat na het gal overgeven eigenlijk wel goed. Ik ben zelf naar de supermarkt gereden met de auto (10 min. rijden) en was helemaal trots op mezelf. Heb een heerlijk wit broodje gehaald en heb al 4 (!) boterhammen op, terwijl ik normaal niet eens 1 broodje kon eten. Hopelijk blijft het lekker binnen, want ik voel me er echt goed door!!!!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    whoohooo! das al vooruitgang deb! hoop echt voor je dat het binnen blijft! :D

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het ook :D, had het even nodig denk ik. Of eigenlijk had PJ (zo noemen we de baby) het nodig ;).

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha PJ.. hoe komen jullie daar op dan? :D

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    PJ is de afkorting van Pieter Junior. Maar wij spreken het op z'n Engels uit, dus PieDjee zeg maar :D.

Toen Ryan in mijn buik zat, heette hij Pieter(tje), zonder dat we wisten wat het was, een jongen of een meisje. Dat kwam omdat we met 9 of 10 weken een echo hadden i.v.m. steeds bloedverlies bij de gyn. Dat was een ontzettende chagrijn die gyn en hij zag niets, dus er was niets aan de hand. En wij zagen ineens een arm door beeld gaan, dus ik vroeg dat of dat het armpje was en hij reageerde heel stug "ja". Toen we uit het zkh liepen, zei ik tegen Arnoud dat het een kleine borstkroller was en toen zei Arnoud dus "Pieter", naar Pieter v/d Hoogeband :D. Dat is altijd zo gebleven en mijn moeder en ik moesten er ook erg aan wennen toen Ryan geboren was, dat we geen Pieter meer zeiden, haahaha.

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    OMG alweer een deel 5!!!!!!!haha meiden vanaf mijn werk een hele dikke knuffel! en wat een lekker weertje vandaag he!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @deb; hahaha vandaar :D leuk joh! haha

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden

@miran dikke knuffel meiss ik hoop dat jullie eruit komen..

@tumm thxx for deel 5 meisss,en geef ze in het zkh maar is de volle lading meiss..:)

@deb haha kleine pj leuk hahahhahaha:)

@hier nou mijn haar zijn nu beetje rood hahahha helemaal anders uitgeslagen...
    en voor de rest poetsen poetsen poetsen..

@minnie **knuffel meis***

@duch meis hoe is het nu met jou,ben je al weer thuis???

@ tante bijna trouwen meiss spannend:)

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden ook even een berichtje van mijn kant, hoe is het met iedereen? Zou iemand mij een kleine update kunnen geven???

@Debby; Fijn dat het overgeven minder is geworden! Ik duim dat het zo blijft.

Hoe is het verder met iedereen?

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Anja, hoe gaat het met jou?

Volgens mij weinig updates te melden hier, maar ik ben geloof ik ook niet de juiste persoon om dat aan te vragen, hahaha. Last van zw.schapsdementie ;).

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deel 5 alweer!!!!

Tum, wat rot dat je zoveel niet wist van het ziekenhuis.
    Hier verandert er trouwens niks hoor aan kraamzorg als je indicatie hebt? Wat verandert er dan bij jullie?
    Ik zou eerst ook poliklinisch bevallen in een kraamsuite in een ziekenhuis hier vlakbij. Nu ga ik dus op indicatie medisch bevallen op de verloskamers van het ziekenhuis waar ik telkens lig.
    Maar de kraamzorg heeft niets gezegd dat er dan wat verandert.
    Ik heb alleen recht op meer uren ivm een zware depressie in het verleden maar inprincipe wilde ik niet meer uren, maar mag daarover in de kraamtijd nog beslissen mocht het niet goed gaan. Verder geen reden voor meer zorg, enkel als ze voor week 36 geboren werd maar die zijn we voorbij. :D

Miranda proficiat met je meisje!!! :)

Hier, op automatische piloot. Heb echt geen gevoel maarja op die manier gaat de tijd ook voorbij.
    Ik heb wat afstand genomen van de computer omdat ik merkte dat ik er op die manier nog meer mee bezig ben. Tel ook niet echt zo de dagen meer af en sta op die manier minder stil bij elke dag en merk dat ik het op die manier gewoon beter trek.
    Dus ben ook even niet veel in het topic, ik lees soms even mee vooral.
    Het nachtje in t ziekenhuis heb ik erg slecht geslapen, kreeg weer weeën die door de pethidine heen kwamen. Maar het zette weer niet door.
    Vannacht weer t zelfde. Ik denk dat t niet al te lang meer duren gaat. Ze worden toch echt heftiger telkens maar het stopt elke keer weer. Enkel voel ik sinds vannacht echt een vreselijke druk op mijn baarmoedermond en vaak een soort messteken. Hier wordt ik een beetje onzeker van omdat ik natuurlijk al ontsluiting heb en ze al bijna 2 weken niet meer getoucheerd hebben. Morgen heb ik weer controle dus ga dan zeker vragen of ze even toucheren... en ga dan ook vragen wat nu de precieze bedoeling is, wanneer groeiecho, overleg? etc!
    En waarschijnlijk a.s. maandag weer met pethidine.., ga dan vragen om een 1 persoons kamer.., want werdf nu ook wakker van elk geluidje van t meisje dat bij me lag.

Nou meiden ik lees wel mee en misschien klets ik soms wel wat mee. Maar ben er even een stuk minder!!

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey!

@Cindy; Hoe issie met jou meis, al een beetje uit je dipje?
    @Anja; En met jou, beetje bijgekomen?

@Duchess; In mijn geval komt het op het kosten plaatje wat komt kijken bij de bevalling, of ik het wel of niet zelf moet betalen. (Ben er wel voor verzekerd hoor, maar die €165 eigen risico zit ik niet op te wachten zo na de bevalling).
    En hier is het standaard dat je bij een medische indicatie een nachtje blijft.. in mijn geval zou dat dus niet nodig zijn, omdat ik alleen vanwege mijn woonplaats (ben ff het goede woord kwijt) in het ziekenhuis moet bevallen.

Jammer dat het nachtje ziekenhuis je niet heeft opgeknapt :( Hoop dat je nog een paar rustige dagen tegemoet gaat.. enne meis.. nog 4 dagen en je bent 37 weken!! Prachtige termijn om geboren te worden toch? Je hebt je meisje maar mooi binnen weten te houden!
    Vroeg me alleen af he.. 5 april is 2de paasdag, doen ze je dan wel inleiden?

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat spannend allemaal meid!
    groot gelijk dat je er ff wat minder mee bezig gaat!
    en al bijna 37 weken! wow wat goed meis! je mag met recht trots zijn op jullie allemaal!!!!
    sterkte met alles! en balen dat je niet goed hebt geslapen in het zh zeg....!
    sterkte meid!

miranda , nog van harte gefeliciteerd met Alyssa!
    he maar wat balen dat je , je zo klote voelt! het heeft vast te maken met de hormonen , maar ja daar heb jij niks aan natuurlijk!
    hoop wel dat jij en je man er samen uit komen! sterkte met alles!

nou meiden ik heb het smoor druk gehad.... ben net weer thuis! en helemaal op!
    oppassen was erg leuk! zo ineens 3 kids haha. mn nichtje van 3 wilde graag vanmorgen om 0730 naar de mac donalds! (vooor patatjes en frikandellllllleeeen! en natuurlijk het cadeautje! )
    hiih ik werd gewoon misselijk bij die gedachte zeg...

verders was het erg druk op mn werk :(
    maar ja iig is er nu geen politie aan te pas gekomen! :)

morgen heerlijk vrij!

Tumm ja idd miss moet ik het weer es oppakken...
    maar zou niet weten wat ik moet maken!??
    heb in het verleden alles bijna wel gedaan! maar wat vind jij echt leuk om te doen!? als je niet met de babykamer bezig bent!?

xx

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo meiden

@duch oh meiss je bent alweerbijna 37 weken,wat goed zeg meiss:) en wel jammer dat je niet goed hebt bijgeslapen in het zkh zeg:( hopelijk heb je nu toch nog een beetje rust kunnen pakken**knuffel** voor jou meiss..

@tumm ja ja ik ben weer uit mijn dipje hoor,wemoeten toch door als je iets graag wilt ga je er voor de volle 100% tegenaan he`
    daar zijn wij wel goed in,even een dipje en huppa doorgaan met die hap:)
    nee ik heb echt een super gevoel,als ik er vanuit ga 2011 een beeb zal het altijd meevallen,als ik maar in 2010 zwanger mag zijn:)

@ella knutselen is ook leuk,alleenik weet nooit wat ik precies wil doen hahahaha...

@hier ja jullie hebben het al gelezen,het gaat goed:)
    we zijn volop met het huis bezig grote schoonmaak voor het zomer is,hahaha

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tumm, aah zo. Ja dat weet ik niet, mijn verzekering vergoed het volledig bij poliklinische bevalling dus had daar niet aan gedacht.
    Maar idd niet al te netjes van het ziekenhuis dat ze dat niet verteld hebben.
    Wel geweldig toch dat je dus indicatie hebt en het je dan niets kost dus?

En helaas gaan ze niet bij precies 38 weken meteen inleiden... ga t vandaag allemaal precies vragen.. maar dan kwam er een groeiecho en spoedoverleg.. dus wordt het 38+3 ofzo... waarschijnlijk.
    Maar ga t vandaag vragen en ga ook vragen of die echo en spoedoverleg niet in mijn afspraak van volgende week vrijdag kunnen. Dan zijn we toch 37+4....haha.

Ella leuk zeg dat je lekker opgepast hebt!
    Ik heb t zelfde als jou, vind crea bezig zijn ook erg leuk maar geen idee waarmee te beginnen. Jammer maarja.

Nou meiden ben gisteravond weer in t ziekenhuis geweest.
    Had eergisteravond harde buiken. Snachts werd ik wakker leken het toch wel weeën, maar om de 4 tot 6 minuten, dus niet constant hetzelfde. Op een gegeven moment werden ze wat minder pijnlijk en zei ik tegen manlief; ik probeer te slapen, als dat lukt is t niet begonnen.. en ben in slaap gevallen voor twee uurtjes dus dacht gisterochtend, ik wacht wel tot mijn afspraak (vandaag dus)
    Maar het werden er toch steeds meer en steeds pijnlijker. Tot nu toe gingen ze altijd na een paar uur weer weg en dat was nu ook niet t geval. Toen ik dus ook nog dat stekende drukkende gevoel op mijn baarmoedermond kreeg werd ik gewoon heel onzeker. En gisteravond deden de weeën echt zeer dus heb gebelt en moest komen. Ctg sloeg van 0-1 in ontspannen toestand omhoog naar 110-125.. dus er was wel wat aan de hand. EN ze werden steeds pijnlijker. Ik dacht echt yes, het is echt begonnen deze keer.
    Touche en niet echt verandering....... ARGHHHHHHHHHHHHHHH
    Nog urine opgevangen met catheter en dat was ook schoon..
    Dus we konden weer naar huis zonder beeb en zonder het vooruitzicht dat we haar snel in onze armen hebben.
    Blegh,. Ik zit er nu dus weer lekker doorheen. Het allerstomst is nog wel dat het gisteravond rond 11 uur gewoon wegtrok. Ik voel me nu echt zon zeur, dat ik elke keer bel.... maarja beter teveel dan te weinig toch??? ik word er gewoon zo onzeker van...

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goedemorgen!!

@Ella; aaaaaah om half 8 al naar de mac willen.. ieeeeeeel :p Jullie zijn toch niet gegaan he :p

Ik scrap (scrapbooken) als ik niet voor de babykamer bezig ben, zal, als ik het niet vergeet je een pb sturen straks :)

Heeft een poos geduurd voor ik een hobby gevonden had hoor.. probleem is, dat ik alles wel kan, en ook alles leuk vind. Mja.. heb toch nog wel een beetje verantwoording af te leggen hier :p Kan moeilijk alle hobby's gaan doen :D

@cindy; aah mooi zo meis!! en die instelling moet je houden he!! jullie beebje komt er wel!

Zo.. ff vroeg voor mijn doen.. maar de dieren hadden het hier om 5 uur vanochtend al gezien, en gingen met zn 3en het huis op stelten zetten.. dus dat was het einde van de nacht..
    Straks naar de ikea en babydump voor de laatste spulletjes en dan zijn we klaar :D

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh..duchess was er ook al :D

Aha.. nou, ben benieuwd hoor!

Ohh wat een teleurstelling dan he.. wel gerommel, maar nog geen verandering :( Snap dat je er ff de balen over in had..
    Weet wat je bedoelt met die onzekerheid hoor, maar inderdaad.. beter een keer voor niets dan dat er echt wat aan de hand is!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh duch, ja idd vervelend elke keer weeen en dan zet het niet door,maar zoalsik begrijp worden ze nu de laatste tijd wel heviger toch?
    ik denk niet dat het nog lang gaat duren hoor!!
    ik hoop dat ze nog even blijft zitten,maar ik denk dat als je nu gaat bevallen dat ze wel mee naar huis mag hoor!! nicht van mij is maandag bevallen van een meisje daisy op 37,1 en de kleine mocht meteen mee naar huis:)
    weet alleen niet hoeveel ze woog..

@tumm ja die houden we vast hahaha:)
    leuk de laatste dingetjes shoppen,haha
    ik vind het zoiezo al leuk om zo maar ff de prenatal ofzo in te lopen hahaha:)

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk van die beessten Tum!! Hihi. Mijn hondje die kijkt me raar aan als ik vroeger dan 8 uur de woonkamer in kom. Dan denkt ze ja daaaag, veelste vroeg! En draait ze zich altijd om in haar mandje hihi...

Veel winkelplezier vandaag! :)

En ja ik vind het nu gewoon een beeje eng. Je leest hier ook soms zo verhalen van, toen ik bij de gyn kwamn had ik ineens 10 cm ofzo, snap je? Hihi....
    En aangezien ik al wel ontsluiting heb..en mijn hals helemaal verstreken is.. vind ik dat wel eng!!
    Helemaal als het dus steeds pijnlijker wordt. Dadelijk blijf ik zitten en dan krijg ik ineens persdrang ofzo. :p Haha... zal wel niet.. maar ben daar dan wel bang voor..

Deel Deze Pagina