Maart baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wondertjenr3, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hallo,

Heb alleen ervaring met nov/dec kindjes en verwacht er nu eentje midden/eind maart.
    Geen idee wat dan noodzakelijk is qua kleertjes.
    Korte/halflange/lange mouw rompers enz?

Iemand tips?

2. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    tsja erg lastig.... onze zoon is eind maart geboren. ik had expres niet te veel gekocht. ik kon heel snel korte mouwtjes halen voor hem want het was toen echt al heel vroeg warm. maar als ik kijk naar dit jaar.... dat was weer een frisse april maand... ik zou dus niet te veel halen en lekker gaan shoppen als het nodig is

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Onze eerste is van half maart. Toen was het redelijk lekker weer. Wij hadden met name voor de eerste weekjes rompers met lange mouwen, maar zijn snel over gegaan op mouwloos en daarover een tshirt met lange mouw of trui. Laagjes werkte hier het best,....kan je wat extra aan/uittrekken bij mooi/ minder mooi weer. Geniet van je zwangerschap en alle voorbereidingen.

4. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Dankjewel!

Nog meer tips?

5. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Mijn zoontje is van 28 februari. Wij hadden bij hem rompers met lange mouw en daarover shirtjes met lange mouw. Maar dat doe ik niet meer. Is echt onhandig! En qua warmte had hij het ook niet nodig. Wij gaan dus voor mouwloze rompers en longsleeves.

Wel wat rompers met lange mouw voor shirtjes met korte mouw als het daar nog te fris voor is.

6. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ja dat had ik me ook precies zo bedacht zoals jij dat net zegt!
    Lange mouw en lange shirts is zooo onhandig...
    Dus denk ik dat ik ze alleen maar aanschaf voor onder korte mouw shirts.

Thnx!

7. Suusvw

Suusvw Actief lid

13 jun 2014
    163
    0
    0
    Lastig he, je zit dan ook net een beetje in de overgang van koud naar warm. Ik denk dat het het handigst is om met laagjes te werken zodat er altijd iets uit of aan kan.. Dus korte mouwen met vestjes en lange mouwen die makkelijk uit en aan kunnen.

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    mn dochter is van 24 feb, en heb voor haar nooit lange mouwen rompers gehad, ellende dingen. ze had altijd een romper, shirt, en omslagdoek. later een vestje als dat nodig was.

Deel Deze Pagina