Mooi hoor!! Ik begrijp nooit zo goed waarom er soms geklaagd word over dingen die op de verkeerde plek staan? Ts laat enthousiast haar nieuwe aanwinst zien en dan zulke (in mijn ogen) zeur reacties.. Deze website is toch voor het plezier en dingen met elkaar delen het is toch niet een of ander officieel iets waar strenge regels voor gelden. Je kunt tenslotte zelf kiezen welk onderwerp je aanklikt om te lezen☺
Mooi! Ik heb via MP de Mura 4, ook voor mooi prijsje. Vind 'm erg fijn! Lekker grote bak, erg wendbaar. Wat betreft het topic. Gelukkig valt alles onder zwangerschap. Beter dit dan wanneer je het gaat hebben over lekkende tieten bij topic uitzet
Dank jullie wel meiden! Fijn dat jullie met dezelfde wagen positief zijn! Ik vind hem ook erg fijn rijden, heel soepel
Leuke wagen. Ik zit ook te twijfelen alleen lees ik vaak dat ie meer geschikt is voor in het bos en dat ie best zwaar is. Terwijl ik dus meer gebruik maak van openbaar vervoer en de stad in ga. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik vond hem super fijn wat winkelen en bos betreft is het de perfecte wagen. Hier in dorp liggen die kleine klinkertjes en daar reed hij perfect op baby lag ook noet te schokken of iets. (Of topic ik heb hem hier tekoop staan als je geinterreseerd bent)
ik heb die met 4 wielen. vindt hem echt super. grote bak fijn zitje ook in de stad en bus vindt ik hem fijn hoor. alleen eens in de zoveel tijd de banden oppompen maar dat moet je met een fiets ook.
Ow echt? Ik vind hem he-le-maal niet zwaar! Ik vind het een erg flexibele wagen. Ik loop ook niet veel in het bos. Ik moet ook veel met openbaar vervoer maar volgens mij moet dat geen probleem zijn.
Ik heb ook de Mura 3, al drie jaar in gebruik inmiddels en ik ben alleen maar vol lof. Het is ideaal dat je hem óók probleemloos in het bos kunt gebruiken, maar het is een lichte, comfortabele wagen met een heerlijke wieg. Ik vind het erg fijn dat hij vrij robuust gebouwd is, je kunt er alle kanten mee uit. Wij hebben hem echt naar volle tevredenheid in gebruik.