Vorige maand HSG,verstopte eileiders,nu overtijd!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door numatje, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkent iemand dit? Kan HSG invloed hebben op je cyclus?.ik heb bloedverlies na vrijen en voor de rest, geen druppel te zien,ik heb verstopte eileiders..zwanger zijn is eigelijk niet te hopen..hopelijk kan iemand mij gerust stellen groetjes x

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hoi, het is algemeen bekend dat je na een HSG de eerste drie maanden een groter kans hebt om zwanger te worden. Je hoopt dus dat je niet zwanger bent? Ik dacht dat dat juist de bedoeling was ...

3. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door HSG ben ik achter gekomen dat ik verstopte eileiders heb..zij konnen het niet doorspuiten..dus de hoop om van natuurlijke manier zwanger te worden is gevallen..dat bedoel ik..maar ik weet nu dat ik niet zwanger kab zijn ben ik toch overtijd!! Ik denk mss dat het door de onderzoek komt groetjes

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik lees net even je berichtje, maar het kan wel, raar maar waar. Ik geloof dat de kans echt heeeeel klein is maar het gebeurd dat mensen bij wie het niet lukt door verstopte eileiders en die niet in de mmm gaan er toch een aantal zwanger worden. Dus hou het even in de gaten, misschien toch even een testje voor de zekerheid. Je wil ook geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is waarschijnlijker trouwens dat je lichaam even van slag is. Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik heb nog even gegoogled, kan het niet meer terug vinden, maar weet zeker dat ik het heb gelezen... Ik weet alleen niet of dat komt/kan omdat het lichaam kennelijk zelf wat hersteld heeft, of dat het onderzoek vals negatief is door bv spasmen v/d eileiders oid.... succes ermee!

6. numatje

numatje Lid

13 nov 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren mijn bloed laten testen..vanavond bellen voor uitslag..dank u voor de informatie..hopelijk bestaat een wonder :) ik laat vanavond nog iets weten

Deel Deze Pagina