Jonge mama's - groningen -

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door xxfayxx, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxfayxx

xxfayxx Lid

12 jul 2012
    6
    0
    0
    Groningen
    Heéjj,

Even voorstellen :

Ik ben Fay, 18 jaar (volgende maand 19 ) en woon in provincie Groningen.
    Zwanger van mijn éérste kindje, Krijg een zoontje!!! =D
    en 21 augustus uitgerekend dus al aardig opweg! ( 34+6 )

Ik kwam pas met 23 weken erachter dát ik zwanger ben.
    ( niks van gemerkt geen klachten , was gewoon ongesteld 2x en werd niet dikker!! )
    een héle Schok,, Want zou 31 mei naar Kos ( griekenland ) vliegen voor 4 maand werken in de Horeca. Hele levendje werd dus even over de kop gehaald. Word alleenstaande mama , Door bijde besloten en heb hier écht geen problemen mee. Woon bij mijn Moeder en stiefvader.
    Ze pakte het goed op en Zullen me erg steunen en helpen met de baby ( doen ze nu ookal ). Mijn moeder was 17 Toen ze mij kreeg en ook alleenstaand dus ze weet hoe lastig dit ook voor mij gaat worden maar helpt zo goed mogelijk mijn leventje op orde te krijgen voor mij en de baby. ik ben érg blij met hun steun en mijn zoontje krijgt een jonge opa en oma xD... ( 36 en 37 )

was erg bang dat ie wat mankeerde omdat ik 23 weken, van alles had gegeten wat fout bleek te zijn ( zalm , filetamerican enz)..Gerookt ,Gedronken , Paardgereden , in de sportsgool had Gesport , zumbamarathons had gedaan , van de trap gevallen en noem maar op!!! Maar gelukkig bleek ie gezond! GELUKKIG!!!!!(L)..

Het was een hele schok, maar nu kan ik al niet meer zonder hem!

Ben erg benieuwd naar mama's / aankomende mama's In provincie Groningen en naar jullie verhaal natuurlijk!

dus ......drop it!! =D!

Deel Deze Pagina