Nou bij deze dan! Ik heb een kort nachtje gehad, ben wakker geworden met hoofdpijn en heb drie afspraken staan vandaag, gaat lekker dus! Ik ga rennen voor mijn eerste afspraak, tot later!
zow deel 3 alweer Wat een regen he. Al iemand waterschade? Hoop het niet! @Miranda : pff jeetje zeg wat zat het je tegen gisteren. Hoop voor je dat je het examen hebt gehaald! Heb je vanacht wel goed geslapen? @Marian : Hier ook een lui beebje. Zakt ook steeds door z'n beentjes. Maar goed. Owen is dan ook 5 maanden jonger dan Bas. Maar geloof dat ze best op elkaar lijken Dus ben best benieuwd wat de fysio zegt over Basje. @Hier Zometeen naar het ziekenhuis met Owen. controle. Hoop dat ze wat tips heeft wat voeding betreft want kom er niet echt uit. Gebruik nu Omneo en AR. Maar hij moet eigenlijk forte erbij hebben voor hongerige beebs. Maar goed, minder ik de omneo dan krijgt ie krampen, minder ik de AR dan krijgt ie last van reflux, geef ik geen forte dan huilt ie vaker van de honger. Alleen nutriton bij de voeding krijgt ie weer krampen van pffff moeilijk hoor!
Zo dan deel 3 alweer! Hier onderweg naar huis. Weer werd vandaag niet veel goeds dus Maar meteen naar huis na het uit checken. Gisteren Juut nog gezien en even samen naar de mini disco geweest.
goedemorgen lag gisteren al om 9 uur in bed, was kapot. Was heftig op het werk waren er 2 aan het flippen dus maar weer met z'n 4re erbovenop pff nu flink last van me linker schouder. marian ben benieuwd wat de fysio zegt hedwig ik hoop dat ze idd tips heeft... misschien bijvoeden. hier staat Binkie te vragen om eten.. dus ga wat doen. Het is hier een grote varkensstal, mja ik heb de hele week niet veel gedaan en tja er is nieman ddie het wel doet want al je vraagt om te dweilen dan zeggen ze ja en gebeurd het nog niet! Pff wordt er alleen maar chagie van bah
Hallo allemaal. Hier ook weer terug naar huis. Zijn er nog lang niet. Maken een tussenstop in ommen (scrapbookwinkel). Daarna meteen nog even langs opa`s en oma`s. Pap gaat weer beter. Eet weer wat meer, is weer aan het aansterken voor de volgende behandeling. Carla, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Ben benieuwd naar de foto's vonden kyra en dinja koos konijn ook zo leuk? Bij ons echt favoriet. Miranda. Pfff wat een rit. Nu hopen dat je het gehaald hebt dan is het niet voor niks geweest. Marian, is de fysio al geweest? Rest straks weer thuis. Gr sandra
Goedemorgen! Gelukkig een hele lange nacht gehad, maar ben nog brak ervan pff! Maar ja, vandaag dan maar rustig aan. @ Sandra -> Fijn dat het al beter gaat met je vader, hele opluchting natuurlijk! En nog een leuke tussenstop, shop ze! @ Carla -> ook onderweg naar huis, ben natuurlijk benieuwd naar een spam van de vakantie! @ Marian -> spannend dus even met de fysio en Bas. Misschien gewoon idd wat lui, ook dat komt goed hoor! @ Hedwig -> ik hoop het ook voor je, zo schiet het gewoon niet op! En zo te lezen heb je echt al vanalles uitgeprobeerd! Gauw verder hier, zitten nog in pyjama, dus verzorgen, aankleden en dan naar de logopedie en dan helemaal niks meer!
Geniet van een rustige dag Miranda, die heb je wel verdiend! Sandra, wat fijn te horen dat je vader weer iets beter gaat! En goede reis naar huis verder.... Anniek, kom jij niet in aanmerking voor wat hulp in huis? Of zeg ik nu iets heel doms? Sterkte ermee, kan me voorstellen dat je je erg kut voelt als het een troep om je heen is en je er zelf niets aan kunt doen zonder pijn te hebben/krijgen. Carla ook al weer onderweg naar huis, wat een kloteweer he? Wel leuk dat juut en jij elkaar nog getroffen hebben. Hedwig, Succes in het ziekenhuis, ik hoop dat ze daar dé oplossing hebben voor het voedingsprobleem..! Eerste afspraak zit erop, ben bij mijn zus op de koffie geweest, was erg gezellig. Zometeen komt mijn oude baas op de koffie, en dan om 4 uur de fysio. En dan was ik de afsrpaak met mijn moeder vanavond nog vergeten... Samen de stad in, ze trakteert me op een nieuwe bh nu de borstvoedingsperiode erop zit en ik weer maatje niks heb... Wel leuk, maar aan de andere kant, als ik nou wel weer snel zwanger word dan groeien ze weer. Ik durf alleen nog niet tegen mijn moeder te zeggen dat we er mee bezig zijn, kan me haar reactie al voorstellen, dus dat laat ik maar even. Als het zover is is ze wel blij voor me, maar zolang er nog niets is zal ze me hoogstwaarschijnlijk voor gek verklaren. Ach, en als je dat weet dan moet je het daar maar mee doen he?
marian zo'n mama ken ik . als ik al eens over een 3e praat vinden ze me gek! nja en idd maar het gaat nu niet eens over alleen pijn maar gewoon dat ik de shijt krijgt dat alles op mij neerkomt, ben het een beetje moe om altijd maar het slaafje overal voor te zijn {huishouden, koken, boodschappen, rekeningen en ga zo maar verder}, altijd voor de kinderen zorgen én regelen {al doe ik dit met plezier}, en dan werk iok ook nog 24 uur en heb ik genoeg piijn... heb net ff van boosheid geshopt, kids hebben wee een nieuw setje kleding beide
He lieve meiden! Heb jullie gemist joh ! Vakantie was superfijn, echt genoten. Het was heerlijk. Uitgebreid verslagje plus foto's volgt natuurlijk later nog. Ik heb even laptoptijd nu, rol heeft de kids even mee nr buiten genomen, zo lief van hem! Ben echt superdepupermoe, dus vanavond vroeg erin! Heb net even vlugvlug bijgelezen, en jeetje die devin toch! Knap dat ie ineens loopt zeg! En san wat rot dat het zo kort voor je vakantie slecht ging met je papa. En marijke dikke knuf het wordt beter, ik pb je binnenkort.
Hedwig, heb je biobim al geprobeerd? Anniek, hoe gaat het met je chihuahua? Mijn chi's zijn hier hot in de straat. De buurtkinderen komen ze iedere keer ophalen. Juut en Carla, jullie vakantie is ook omgevlogen. Maar zo te lezen was het heerlijk.
zo jeetje, alweer een deel 3 van de maart mama's 2007 Wij hebben het ook al een tijdje over een 3de.. Maarja geld enzo! Ach! Komt nog wel! vanaaf kom ik weer een keertje een langere verhaaltje typen? Leuk he! jullie hebben me vast gemist.. Toch...??
Zo, rol en ik zijn redelijk uitgeput zeg...pfft zo'n vakantie hakt er echt goed in Het was heerlijk, maar yara heeft erg veel last van de vermoeidheid en van het feit dat alles anders is. Seth hadden we niet blijer kunnen maken denk ik door weg te gaan, man man man, die heeft genoten! Hij liep constant met een grote grijs en die is er heel de week niet af geweest. Kindjes hebben redelijk geslapen, uiteraard was het wel gewoon iedere dag 6.00. Wij hebben lekker genoten van zon, zee, strand, speeltuintjes, bezoek van opa en oma en vrienden, pannekoeken, spelen en kroelen. Het weer viel nog hartstikke mee daar, alleen donderdag was echt slecht natuurlijk. Maar verder veel zon gehad. Ook nog naar neeltje jans geweest, dat was een aanfluiting haha, veel te veel geld en niet veel aan. Ben met yara ochtendje wezen shoppen in Goes..veel buiten geweest en veel lol gehad in zo'n familieskelter ding. Zwemmen vond Yara heel leuk, alleen gekke seth durfde echt het water niet in (in de zee lopen vond hij geweldig!) Vandaag vond ik een hele lange dag, ik had flinke koppijn vanmorgen en dat hele huisje moest nog schoongemaakt (ben te gierig om dat bij te boeken haha). En nog veel werk om laatste dingen in te pakken enzo..dan rijden, thuis weer alles uitpakken, wassen doen enzo, niet slapende kindjes, pffft..we waren erg blij toen ze er om 1900 op lagen! Zal zo de foto's er s op zetten, heb er maar een stuk of 300 (oeps) en echt veel die leuk gelukt zijn. Tegleijkeritjd de strandwachten op net 5 evne kijken (lekker fout maar erg leuk!)