vind het zo geweldig dat je nog volledig bv geeft, en stiekem ook een beetje jalours. Tuurlijk wil ik helpen: ze adviseren om met zachte allergene fruit te beginnen. Dat is bijvoorbeeld appel, peer, banaan (kan stoppend werken). Op de site van borstvoeding.com staat een heel handig overzicht. Kan de link nu niet kopieeren daar ik op mijn telefoon zit. Als het goed is staat de link hier ook 2 of 3 pagina's terug. Aarbeien bv word vaak geadviseerd om daar pas na een jaar mee te beginnen ivm allergieën. Dan gaar het vaak om de haartjes die op de aardbeien zitten.
Ik wist het even niet meer! Dank je! Enne ook heel erg bedankt voor je compliment. Ik ben stiekem ook wel een beetje trots op mezelf dat ik het heb volgehouden met de bv. Al is het wel moeilijk kolven op je werk.
Zit op mn werk hihi en had even geen tijd meer om verder te reageren dus ga nu weer ff gauw verder @ Kussie: oh dat mag hoor!!! 5x200cc voeding is prima, zeker als die kerel van jou 6 kilo weegt! Da's harstikke netjes. Die van ons zaten met de 4 kilo al aan 5x200. En het kan totaaaal geen kwaad als zw wat babyvet aanmaken; als ze beginnen te kruipen en lopen is er dat in no time weer af! geen zorgen en je ook niets aantrekken van die uitspraken van mense ndie er eigenlijk maar weinig vanaf weten, (niet lullig bedoeld) maar kan echt geen kwaad en tis zonde dat jij je er dan zorgen over maakt!!
@ Funny: zie dat je al advies gekregen hebt, en klopt helemaal . appel peer banaan en ook mango mag. Ze raden aan om een dag of 3 hetzelfde te geven en als hij er goed op reageert, een volgend smaakje proberen. Als je alles gehad hebt, kun je wat gaan mengen (of een potje met gemengd fruit kopen ) met deze vruchten. In de potjes zitten er dan ook bijv. druiven en sinaasappel tussen, maar dat is maar zo weinig...als je het vers maakt kun je die beter niet erbij doen omdat er dan teveel van in zit. in een potje zitten maar een paar stoffen uit bijv. de sinaasappel, en die zijn dan oook niet allergeen. Als je een sinaasappel zelf erbij doet, is het weer wel allergeen.
Kussie: HEEL veel plezier in de bios!!! GENIET ervan!!!!! edit: Welke film zijn jullie geweest? En ondertussen als je dit leest ben je al weer terug: hoe was het!!?? 8)
@ hier: Arno gesproken en de kids hebben het weer prima gedaan op het kdv. Hadden lekker geslapen en huilde na 3.5 uur voor de fles; prima dus! Daarna lekker gespeeld en ze vonden ze erg tevreden en blije mannetjes
Marye: heel veel sterkte de komende dagen... Kussie: leuk juist, voor ons, meegenieten met jouw soap! Hier: laatste werkdag vandaag en nu zeven weken vrij! Hoera! Zondag vliegen we met zijn allen naar mijn ouders in Spanje. Jaja, ik heb altijd feest zondag, mooi vuurwerk als octopus gelijk krijgt en wij zijn zelf natuurlijk blij als de kanarie gelijk heeft! Ik weet alleen niet of ik dan nog in mijn oranje shirt over straat durf, haha!
Nijnja: veel plezier en 7 weken vakantie lekker zeg Al heb ik ook weinig klagen met mijn maand "vakantie" Heb een filmpje van Esmay die bellen blaast YouTube - Esmay blaast bellen!
lisetje wat een bikkel is sem he!!! super en hij is goed gegroeid eliesah idd zolang ze er gezond uit ziet is alles goed en als ik de foto's zie is ze helemaal niet dik ofzo dan lijkt lisanne dikker hihi. taleah is een lekkerding om te zien!! kleding lisanne zit nog in maat 62 en die valt vaak nog ruim alleen de hema valt klein kussie ik denk ook wel dat hij t mag hoor en probeer t gewoon uit een paar dagen je merkt t gauw genoeg of tie t nodig heeft funny peer heb ik als eerste gegeven en vond ze heerlijk banaan ook maar geef ik niet veel ivm ontstopping appel vind ze ook lekker mango vond ze niet zo. En idd het is heel knap van je dat je t tot nu toe hebt vol gehouden met volledige bv je verdient wel een pluim hoor!! kleintje wat een geweldig filmpje zeg!! leuk altijd om te zien die bellen hier lisanne weigerde te drinken op t kdv ben gebeld en toen waren ze al uur bezig met fles geven en had ze maar 30 cc op en heb toen afgesproken dat als ze binnen een uur de fles niet leeg was ik haar zou komen halen en gelukkig werd ik na 45 min gebeld dat ze gedronken had dus t schema liep ff wat anders en mw heeft net de laatste fles op en slaapt nu lekker
pgff.. net een halve bak italiaans roomijs achter mijn kiezen gestouwd... of misschien toch maar @Marije; sterkte meid... het is niet makkelijk voor je momenteel. @Kussie, ben benieuwd hoe de film was vanavond! @Eliesah; wat een kanjer heb je toch!!! Die Taleah zeg, lekker meske hoor! @Maatje 62; ze is nu 62 cm lang, dus maatje 62 past precies. Alleen heeft ze soms zo'n dikke buik dat ik sommieg truitjes niet meer over dr buikje heen krijg. @Hier; we hebben een airco voor ons thuis gekregen van mijn schoonouders. Zo tof van ze! Vanmiddag was het gewoon lekker koel binnen, echt geweldig. Jammergenoeg zal de energierekening omhoog schieten, maar we voelen ons er wel beter door. En Fenna is ook meteen minder zweterig gelukkig. @funnyme; je mag ook best trots zijn dat je nog bv geeft. Ik ben dr ook nog blij mee. Al krijg ik nu alweer te horen van mensen dat ik 'zo lang bv geef' en de vraag wanneer ik ga stoppen. Mijn schoonouders vinden het geloof ik al een beetje onzin worden. Maar misschien zie ik het verkeerd hoor.
ja gelukkig wel en nu slaapts ze maar ze is zo aant mieren tijdens de slaap dat ik haar al 4x omgedraaid heb :x
Nou mijn mannetje heeft zijn eerste fruithap op. Nou ja 3 hapjes mango... Hij kwam gisteren om 23 uur en toen om 4 uur. En om 6.30 stonden er 2 dreumesjes 'hallo mama' 'hi papa' naast mn bed
Wow een airco van je schoonouders gehad! Ik heb nog niet eens een kadootje voor Luca gekregen van ze...
KLeintje; leuk filmpje zeg van Esmay ! Boomer; ik vind het super goed en knap van je dat je nog steeds bv geeft . En lekker een airco, had ik bijna zelf gekocht maar toch maar niet gedaan. Altijd lekker als cadeau! Setti; hihi lekker eigenwijs meisje die Lisanne! Nijnja; haha zie je al lopen in Spanje met je oranje shirt ! Als Spanje wint heb je wel mooi vuurwerk en feest indd hihi. Alvast een hele fijne vakantie! Hier; Taleah werd vanochtend om half 5 wakker en toen ik de speen terug wilde geven voelde ik dat ze helemaal gloeide. Dus getempt en ze had 39.1 graden koorts. Dus snel een zetpilletje gegeven en toen lekker de fles. Die ze helemaal op dronk! Vanochtend werd ze wakker en was de koorts helemaal verdwenen, gelukkig . Ze is gewoon gezellig vrolijk! Vandaag heeft papa z'n eerste papa - dochter dag, ik heb een vrijgezellefeest van mn beste vriendin. Heb er wel veel zin in, is lang geleden dat ik er een hele dag tussen uit ben geweest. Ben wel benieuwd hoe het thuis gaat, maar gaat zeker helemaal goed komen hihi. Heb al een briefje geschreven hoeveel cc ze moet drinken etc. Haha ! Maar ja over 3 weken is het elke vrijdag papa dag, als ik weer moet werken. Ik lees jullie vanavond weer, iedereen een fijne zaterdag !
En hoe vond hij het, niet zo dan als het maar 3 hapjes waren of gewoon maar 3 hapjes gegeven om te proberen? Haha, lekker die meiden van je ! Echt respect voor jou hoor, het is wat 3 van die kleintjes en zo weinig slaap en dan nog erbij werken ook!
Mijn schoonouders zijn van het type 'alles voor het jong'. Dit doen ze dan ook grotendeels voor Fenna hoor. Dat zij het niet zo warm heeft. Maar tis inderdaad enorm lief en we weten ook niet hoe we ze moeten bedanken.