Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mocht ze de meeste stemmen krijgen en de jury gaat nog kijken en zien dat dat kind er enorm lelijk uitziet dan zullen er toch wel vraagtekens komen...:p:D Straks is het de top 25 van de lelijksten geworden. 8)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ze is ook nog steeds aan het meelezen bij dat topic..zucht. Dat ze een leven zoekt.. met dr 50 mailadressen..we zouden ze moeten laten blokkeren door hotmail :p (alleen geen idee hoe dat werkt ;))

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik hou het in de gaten Linda, want ze zijn nu schijnbaar iets van plan om te gaan doen!

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heej meiden,

Ik heb ook een stemrondje gedaan hoor, daarstraks al, en ook op Milan nu net!! :D

Tjonge, ik word nu plat gesmst door Willem, hoe het gaat, en wat voor mt Stan heeft van kleding, want hij wil kleding kopen...

En hij wil zondag komen, maar dan kan ik niet heb ik gezegd, en die keer er op kan ik ook nie, want ga dan naar een vriendin, in Friesland en die week daarna is de meeting, dus kan ik ook nie.. En beide dingen zijn op flinke afstand, dus wil de rest van het weekend dan NIX inplannen....
    Hij stuurt; Wanneer kan je dan wel?
    Ik zei; dat weet ik nie, ik heb nu van alles ingepland, omdat dat de eerste weken nie kon... En dat ik geen rekening meer met hem hou, omdat hij nooit wat van zich liet horen...
    Stuurt hij: Ja maar, jij had een nieuwe vriend en ik wilde jullie drie niet gelukkig zien, want dat deed zeer van binnen
    Toen heb ik gezegd; als jij ook maar iets om je zoontje gaf dan zette je je gevoel aan de kant en kwam je gewoon; het is gewoon het zoveelste smoesje van je, om jezelf goed te praten, en ik ben er helemaal klaar mee...
    En nu krijg ik een bericht dat hij 6wk in de ziektewet heeft gezeten en dat je gevoel zo niet aan de kant zet...

Ik weet niet meer wat ik moet doen hoor... :( Hij heeft in 4 maand tijd 2x wat laten horen, en nu opeens verwacht hij dat ik hem "zomaar" toe laat in ons leven!!
    Dat kan ik niet hoor!!
    Hebben jullie tips meiden?
    Ik hoop het zo! Want hij zit zo zielig te doen, dat k weer het gevoel krijg dat ik fout zit... :(

5. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Heey Linda,

Ik heb gestemd.

Hier gaat alles weer de betere kant op. Nu last van hooikoorts en beetje last van de bijwerkingen van de nieuwe AD medicatie.

Groetjes :D

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie Degene met het minste gevoel is hij wel. Hij heeft totaal geen gevoel. Ook al zat hij 6 weken in de ziektewet is het nog de allergrootste smoes om dan daarom geen tijd te hebben gehad om te reageren. Dan had hij JUIST kunnen reageren, want hij had zeeën van tijd dan.

Niks toelaten hoor! Hij is volgens mij jaloers op Martin en probeert daarom ineens meer contact te zoeken.
    Hij probeert je gewoon in te palmen met zielige praatjes. Gewoon boven staan. Want zodra hij maar 1 vinger heeft gekregen pakt hij de hele hand en zodra hij succes heeft gehad smeert ie 'm weer.

Jij doet niks fout meid! Gewoon je gevoel volgen en op je strepen blijven staan.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh ik volg nu alles (haha heb even geen bezigheid op het moment :p )

Ja ik word wél gedwarsboomt daar nu!!
    Ik stond voor en nu ineens 10 stemmen achter!
    Mensen gaan nu ineens op haar stemmen omdat jullie op
    zwangerschapspagina tegen mij in gingen....Zij zegt dat ze het tegen me moet opnemen op baby v/d maand en ineens krijgt zij alle stemmen!
    Nou suc6 ermee!

dus mijn Reactie erop was:

Ehummm Roan jij las toch altijd mee op zwangerschapspagina ? :$
    Nou als je goed had gelezen dan zie je dat Linda al dagen vraagt om op haar te stemmen.....
    Dat jij overal aan mee moet doen en vals gaat spelen moet jezelf weten! Maar dat je nu iets tegen mij hebt wilt toch niet zeggen dat je Linda ook maar moet gaan dwarsbomen door daar waarschijnlijk ook weer te gaan valsspelen ?

en de reactie terug was:

@Esmay, ik maak aan jou geen woorden meer vuil!
    Dit topic is om stemmen te regen voor blijste baby's, dus als je daar niets meer over te melden en toch niet meer mee wil doen, heb je hier ook niks meer te zoeken!!

Nou nou nou bitch fight hoezo ik kan niet tegen mijn verlies?

Sorry dat ik het plaats maar ik vind het te grappig voor woorden :p (soms ben ik ook wel een beetje gemeen hoor :O )

8. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Tjee kussie :( wat een K*&^ZAK

Knuff voor jou enne als hij zijn zoon zo graag had willen zien had hij daar echt niet aan gedacht lijkt mij. En zijn gevoel aan de kant geschoven. LUL :(

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wat een zak zeg Kussie!!
    Ik heb eigenlijk weinig tips voor je sorry :(
    Maar ik wil je wel een dikke knuffel geven *knuffel*

10. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @kleintje ik heb gestemt pfff wat een gedoe van dat andere vrouwke nou ik ga voor jullie veel stemmen ;) nu moeten jullie zeker winnen :p

11. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    er begint iets te dagen.. gaat dit over de stemverkiezing waar linda met dr kids aan meedoet, waar ik elke dag trouw op stem? :D en waar ze nu 1e staat? die 2e staat is echt niet leuk!! haha

waar zit hier ergens op de site dan een groot stemtopic ??? zal mijn link daar eens neerknallen dan hahaha :D

@alies, helemaal opnieuw opgestart maar ja maakt nie uit.. doe t gewoon 1x per dag via mn opties die ik heb haha

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wel apart dan. Hier werkt het prima. Moet ik ook maar ff 50 mailadressen aanmaken. :p:D Heb ik er een hele avondvullende taak aan. Hahaha. Neh laten we het maar niet zo laag spelen als dat madammeke.

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Jeetje, wat een gezeur met die stemmen zeg. En die Roan is nog geen eens zo'n mooi mannetje ook. Ach ja sommige mensen zijn zielig. Helaas!

Kussie; jeetje wat een zak zeg die vader van Stan. Laat je niet inpalmen hoor. Dit doet ie nu alleen maar uit jaloezie omdat ie denkt dat je iets met Martin hebt. En nu gelukkig bent zonder hem! Kan die gewoon niet hebben..
    Trap er alsjeblieft niet in meis! Knuff voor jou..

Ano; wat een knappe meid heb je toch! Mooie foto spam.
    Leuk zo die kinderwagen, maar wat worden ze dan ineens groot.
    Hier had ook pas de kledingkast opgeruimd, ze heeft echt veel kleertjes nog geen eens aan gehad. Zo zonde!
    Nu heeft ze ook allemaal jurkjes in de kast hangen van maat 62 maar denk dat ze die ook niet meer aan kan. Zonde!

Alies; WAUW, hier jaloers op jullie prachtige huis en woonomgeving. Is toch een droom om daar te wonen hihi..
    MIsschien ook maar verhuizen naar Duitland :p!

Hier; vandaag weer gewerkt. Op mn oude locatie, was wel gezellig met mn collega's :).
    Taleah heeft het super goed gedaan op het kdv, flesjes had ze alle 2 op, en dat doet ze thuis dus bijna niet meer. Gek ding is het ook ;).

Hier slaapt Taleah eigenlijk ook altijd heel de avond hoor. Heerlijk vind ik het! :D Meestal na dr flesje naar bed, en dan moeten we dr soms wakker maken maar meestal komt ze zelf wel en dan is ze zo weer vertrokken. En ja de nachten is hier nog steeds elke nacht anders. Vannacht was ze om half 5 klaar wakker, mn vriend wakker gemaakt. Maar ja toch ben je zelf ook wakker en kon niet meer slapen. Was zwaar toen ik naar mn werk moest haha.. Zo maar weer vroeg erin ;).
    En weer hopen op een goede nacht!

Morgen gaat ze met papa naar t cb. Ben erg benieuwd naar dr gewicht en lengte. En de laatste prikjes. Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik niet mee kan hihi..

Fijne avond meiden, xxx

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja maar volgens mij hebben die ook echt niks beters te doen ofzo :O
    Zitten de hele dag maar op die sites en emailadressen aan te maken!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Eliesah: balen zeg dat de nachten steeds zo wisselend zijn! Hopelijk vind ze snel een vast patroon!
    Leuk dat je het zo leuk hebt gehad op je oude locatie :)

Hier: Esmay is vandaag eruuugg moe geloof ik!!
    Heeft vanmorgen tot 9.30 geslapen, in bad geweest en flesje, daarna tot ongeveer 12.00 veel liggen slapen in de box....
    Om 13.45 is ze naar bed gegaan en om 17.30 heb ik haar eruit gehaald :O
    Nu ligt ze weer in de box te slapen! Terwijl ze dat normaal nooit zo vaak op een dag doet.... Als ze maar niet weer ziek wordt ofzo!

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Heb je je kleding wel apart liggen dan op maat? Ik heb nu alleen maat 68 in de kast liggen en de rest allemaal in aparte dozen. Als ze straks niet meer in 68 past dan pak ik de doos waar maat 74 in zit en daarna maat 80 enz. Werkt super.

We wilden eerst niet naar Duitsland, maar ja dit huisje was zo goedkoop en de ligging zo super dat we er gelijk verliefd op waren. :) En in november wonen we er al weer 9 jaar.

17. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    ik heb net even op milan gestemd de rest had ik vanmorgen al gedaan en die van linda ook morgen stem ik weer

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    thnx sabine :D

@ kleintje : whahha wat een muts. Nouja volgens mij ka nze weinig doen daar op die site hoor... ze kijken het als het goed is na, zo staat het er. En hij geeft ook aan dat je niet 2x kunt stemmen met hetzelfde ip adrs.
    Naja, ik zie het wel.

Ik doe in ieder geval niets verkeerd bij de wedstrijd dus ben beniewud wat ze dan van plan is.

beetje jammer dat ik net nu tegen haar moet in die wedstrijd :(
    Achja.

@ Kussie: he wat vervelend van die smsjes. Enige wat i kka nzeggen; laat je niet inpalmen en laat die vent niet ineens nu in je leven en dat van stan. Dat kan echt niet hoe hij ermee omgegaan is!!!!
    Dus ik zou zeggen; hou de bezoekjes een beetje af; zeg bijv. dat ie om te beginnnen 1 keer in de 3 weken mag komen. Als ie dat 4 maanden volhoudt, mag ie 1 keer in de 2 weken komen?
    Zoiets zou ik doen, een soort van regeling en kijken of ie dat doet of niet,.
    Zo niet, verpest ie het zelf en kan je hem daarop wijzen als hij weer wil komen na een periode...

Tis maar een idee, :). maar zo werkt het vaak in de echte regels van de gezinsvoogden enzo...
    (heb ik mee te maken op mn werk)

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heb ook sievert gestemd!

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Even een teken van leven.

Iedere dag maak ik even een stem rondje:D. Wat vreselijk flauw om 50 mail adressen aan te maken.
    Bij sommige providers kun je regelmatig van IP adres veranderen. Dan is het een koud kunstje.

Hier gaat alles zijn gangetje. Zal blij zijn als mijn collega weer terug is van vakantie. Wat we normaal met zijn tweeën doen (zij werkt fulltime 5 dagen) doe ik nu in 3 dagen tijd. De hele dag flink door stampen om alles weg te krijgen.
    Ben 's avonds gebroken als ik thuis kom, plus dat mijn bekken weer op begint te spelen.

Met Joënna gaat ook alles goed. Die was zondag en maandag vreselijk hongerig. Beide dagen heeft ze 6 flessen op:$.
    Dinsdag kwam ze voor 5 en woensdag weer voor 4. Zal wel. Misschien even wat meer honger. Ook heb ik het idee dat ze weer de hoogte in aan het gaan is.

Het was erg leuk om mijn oude verzorgpony weer te zien. Heerlijk met de eigenaresse gekletst en even mee geweest naar haar huis.
    Heerlijk om weer contact met haar te hebben! Het leek alsof we elkaar gisteren nog gesproken hadden. Zo vertrouwd.

Ben weer mijn bedje in. Dit weekend nog rustig, en dan ook nog een paar drukke weekenden voor de boeg.

Deel Deze Pagina