aaarghhhh de chirurg belde net (hahaha ja om half 10!!) en ik had mijn tel beneden.... Gelukkig heeft ie de voicemail ingesproken dat ie morgen terug belt en vandaag de hele dag moest opereren. Hij wilde iets gaan afspreken over daan over de operatie Dus ben zeeeer benieuwd.... Morgen belt ie tussen 10 en 11 sochtends . Hopelijk goed nieuws!
@ Linda, dat zou geweldig zijn!! Leve de voicemail trouwens!! Ennuh, morgen je telefoon aan je hoofd vast plakken En laat het weten heh! Ben zo benieuwd!! @ hier, ik ben zo bang dat hij het ergens wel meent, en dat ik FOUT ben geweest maw. dat verdomde zielig doen werkt ook nog es op mij, maar ik laat het hem natuurlijk niet merken!! Ik heb er zo de balen van.. Eigenlijk heb ik zoiets van, je zorgt maar dat je een omgangsregeling regelt! Maar aan de andere kant, als ik hem dat zeg, dan zit ik zelf ook aan een rechtzaak vast.. Maar dan kan hij ook gaan betalen, want daarover hoor ik hem niet hoor, die zak! Donders, ik word al weer kwaad hier!! Jullie hebben helemaal gelijk!! Laat hem er toch blijven die zielepiet.. Want wat als ik wel wat met Martin krijg, dan kan hij weer niet komen omdat het hem "zeer" doet???? Al had hij verdomme 10 vrouwen, als Stan bij hem was, zou ik zorgen dat ik hem elke dag kon zien!! :x:x Ik word hier zo moe van, heb nu maar een paar smsjes van hem gehad, en ik kan het niet meer los laten.. Ben d'r weer helemaal door van streek!! Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, en dat jullie achter me staan!! Jullie zijn echt lieve schatten!! Ow jah Kris8, hallooww!! Leuk dat je (weer) mee leest! Hoe gaat het met jou en je kleine? Alles helemaal prima? Liefs
setti, de rest vind het denk ik wel zwijmelaarij, want je bent de enige die gereageerd heeft haha, ach maakt ook niet uit, t is gewoon mijn gevoel en soms wil je dat ff kwijt he! linda grrr net te laat met opnemen, dan baal je he?nou gelukkig belt ie morgenochtend al terug!ben erg benieuwd!! gwen druk druk druk dus.nou dit weekend maar even lekker uitrusten dan he?fijn dat het zo leuk was om je poude pony weer te zien, misschien kun je wel s wat vaker gaan dan of niet?slaap lekker! eliesah joh past ze jurkjes maat 62 al niet meer?denk neomi nog wel hoor. maar Taleah was ook wel een flinke dame he?fijn dat het zo lekker gaat op je werk, en helemaal super dat Taleah het zo goed doet op het kdv, dan werk je zelf natuurlijk ook een stuk fijner! morgen weer prikjes dus brrr, blijft sneu he...ben benieuwd wat jullie meid nu weegt! alies maar sommige kleren vallen toch groot en sommige juist weer klein, als je het dan echt per 1 maat in de kast legt, heb je dan niet vaak dat ze dingen niet meer past ofzo omdat ze kleiner vallen? ik ga morgen weer stemmen voor jullie meiden!! kleintje kun jij dat mailtje wat je hebt gehad niet gewoon naar de redactie doorsturen? slaap lekker!! liefs ano
Lieve schat, Heb misschien niet goed gekopierd, van uit het kladblok naar hier... Of alleen in gedachten gereageerd... Maar wat ik wilde zeggen Ik las het met een grote glimlach en ik begrijp je helemaal.. Ik kan soms ook naar Stan kijken en dan zoiets hebben van, hoe is het toch mogelijk, dat HIJ mijn ventje is!! Mijn allerliefste schatje, hij heeft mijn leven toch zooo mooi gemaakt!! Ik bedoel, 1 lach is al genoeg om je hele dag goed te maken.... Dus ik snap je helemaal!! En het is indd een wonder als je een gezond, en mooi, lief kindje in je armen mag sluiten!! Das genieten!! Liefsss
hallo allemaal ik heb de stemronde weer gedaan alleen die van linda kan ik over 54 minuten pas weer Daan & Jesse; 1x stemmen per dag. (24uur na je stem) Baby van de maand - Babyenkind.nl Blijste baby's; Milan - Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Sem; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Esmay; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Lisanne; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Sievert; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Joënna; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland zo slecht nacht gehad sievert was elke uur wakker heb hem om 6 uur maar bij mij in bed gelegd liefs
Daan & Jesse; 1x stemmen per dag. (24uur na je stem) Baby van de maand - Babyenkind.nl Blijste baby's; Milan - Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Sem; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Esmay; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Lisanne; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Sievert; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Joënna; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland zo weer ff een stemrondje gedaan zo lisetje jij gaat hard zeg!!
de top 25 van de blijste baby???hun spelen allemaal vals!!!! ze hebben nu al 60 stemmen ofzo erbij!!! dat kan echt niet die zitten gewoon de hele dag op hunzelf te stemmen. stemmen met meerdere email adressen kan wel maar dan moet je weer eerst internet sluiten en dan weer opnieuw naar de site gaan dan doet tie t wel. milan ja ook maar gestemt ik wist niet dat hij mee deed dus sorry!!! tnx kleintje kussie hij is denk ik bang dat martin zich als een vader gaat gedragen tegenover stan. en dat kan hij niet hebben. hij heeft stan toch erkent????? dan moet hij zowieso gaan betalen!!!! en zo dra hij dat doet dan pas heeft hij recht van spreken link over stem topic??? heeft iemand de link voor me???? linda spannend nu hoor je vandaag over de operatie!!!!!!!!!!!!!!
Hola meiden!! Ik heb zojuist ff een stemrondje op de blijste baby's gedaan. En linda heeft ook weer een stem van mij!!
ik heb mn rondje ook weer gedaan voor iedereen 2 stemmen hahaha via de laptop en pc dus ook met 2 adressen.. ik heb er nog meer maar dat lukt dus niet meer via de pc of laptop... ook niet als ik t opnieuw opstart.. dus hoe anderen dat wel kunnen??? ga straks ook nog ff rondje via mn tel doen maar dat duurt wat langer haha op linda kan ik pas vanmiddag weer stemmen
Daan & Jesse; 1x stemmen per dag. (24uur na je stem) Baby van de maand - Babyenkind.nl Blijste baby's; Milan - Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Sem; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Esmay; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Lisanne; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Sievert; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Joënna; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Stemronde weer gedaan behalve voor Daan en Jesse want dat kan ik vanavond pas doen, want dan zijn de 24 uur om.
Daar heb ik ook een oplossing voor. Als een kledingstuk maat 68 niet meer past haal ik die uit te kast. Mochten er bijvoorbeeld nog kledingstukken maat 68 bij zitten die nog wel pasen, dan laat ik die gewoon nog liggen ook al zit het bij maat 74. Maar zo houdt je wel precies overzicht dat er dus alleen maar maat 68 en 74 in de kast ligt. Grotere maten houdt je apart in een doos. Ik heb alles gesorteerd. T-shirts bij t-shirts, shirts met lange mouwen bij elkaar, rompers bij rompers, korte broeken bij korte broeken en ga zo maar verder. Zo heb ik een goed overzicht hoeveel ik van wat heb en kan ik gelijk pakken wat ik nodig ben.
ik zit even te denken maarre als ik met mn eigen adres al elke dag stem en t jou ook laat doen, dan word er toch 2x per dag met hetzelfde adres gestemd ??? en dacht dat dat juist niet kon..
nee ik dacht dat je zei dat je meerdere adressen had!! ik heb ook al 2 email adressen van mijn collega gehad en kan dus per dag 4 stemmen uitbrengen
zo met die email adressen van mn collega ook ff op iedereen gestemd alleen kreeg ik bij 1 van haar adressen steeds te zien email adres niet bekend en die melding krijg ik bij 1 van mijn 3 email adressen ook te zien :x maar goed van mij 2 van van mijn collega dus 1 stem en kan dus 3 stemmen per dag uitbrengen op iedereen