Marije, och, wat kl*te zeg! Snap dat je het effe niet meer ziet zitten! Kan je niet effe ergens wat lenen dan? Er is toch een goede verklaring voor? En je krijgt het geld met terugwerkende kracht toch? Hier hebben we vorige maand ook moeten lenen, want mijn ww werd niet op tijd uibetaald. Ik voelde me erg bezwaard, maar moest wel, anders konden we ook de rekeningen niet betalen. Knuffel voor jou, zeker met twee krijsende kinderen.
dikke knuffel meid!! wat vervelend allemaal en die arme florine!!! en dan pepijn er nog bij. wat zul jij je klote voelen zeg ik begrijp t helemaal!!! sterkte meid
@ Stemmen, hier ook weer een stemrondje gedaan!! Daan en Jesse zijn vanavond weer aan de beurt @ Stemmen, poeh, dat stemmen op de blijste baby etc. doet nogal wat stof opwaaien merk ik wel!! Hihi!! Nou meiden! Ik stem elke dag op jullie allemaal, want jullie hebben allemaal prachtige lieve en mooie blije baby's! Owzo! @ Linda, spannenddd!! Ik ben benieuwd of je ondertussen wat gehoord hebt!!! @ Eliesah, meis toch, wat naar dat je zo ziek bent!! Hoe komt dat zo opeens? Heb je iets verkeerds gegeten?? En sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt belachelijk dat ze op je werk zo naar doen!! Waar slaat dat op!!! Tis net wat je zegt, als je thuis ziek bent, dan regel je echt wel hulp als het niet meer wil.. Ik vind dat ze wel es normaal mogen gaan doen!! Ik heb hier al zoveel gelezen over werk situaties waarin verdomd weinig begrip word getoond, ik kan d'r nie tegen!!!:x @ Alies, allemachies, wat weer een superrr mooie foto!! Jij hebt echt twee prachtige meiden!! @ Marye, jeetje meis! Wat een gedoe!! Waarschijnlijk weet je het zelf echt wel, maar heb je iets als dentinox in huis? (ik bedoel het goed) Zo naar dat je meiske zo'n last heeft van het doorkomen van die tandjes!! En net wat je zegt, daar reageert Pepijn natuurlijk ook weer op... Wat een zware en rot momenten zijn dat dan eventjes!! En ik kan me voorstellen dat je het eventjes niet meer weet!! Ik weet hoe moeilijk het is om krap te zitten... Maar er is altijd een oplossing! Het komt altijd goed! Echt waar!! Net wat Boomer zegt; kunnen jullie niet bij iemand even iets lenen? Ik weet zeker dat er mensen zijn in jullie familie/omgeving die jullie met alle liefde willen helpen! *dikke knuffel voor jou en je kids* Ps. hoe gaat het met je vader? @ Boomer, ik ga zo de advocaat weer bellen... Ze hebben om de week op donderdag een inloopspreekuur, waarin je dit soort dilemma's voor kunt leggen. En ik wil gewoon weten wat mijn rechten zijn nu... Want ik heb er vanacht alweer nie van geslapen... Ennuh, wat is Fenna verwend!! Prachtige kleertjes hoor Ik zat trouwens vanacht nog te denken, omdat jij de enige bent (Geloof ik?) die geen foto heeft geshowd van zichzelf, of je niet misschien Katja Schuurman of Wendy van Dijk bent, hihi, die zijn toch ook in maart bevallen!! @ hier, zow, ik heb even heerlijk de tijd voor mezelf gehad na de fles van 10 uur.. Stan ligt nog lekker in bedje, en ik heb heerlijk kunnen douchen en mijn beentjes weer mooi glad gemaakt.. Hihi!! Echt even lekker... En nu ben ik hier ook weer helemaal bij, dus wat mij betreft kan de dag beginnen!! Haha!! Liefss
Hihi, Wendy van Dijk haha. Ik denk niet dat ik zoveel tijd zou hebben om te forummen, die heeft nog een kleintje he. En trouwens, ik heb vaak genoeg tijdens de x-factor gepost toen zij op het scherm naast me zat te tetteren Ik wou wel dat ik zo'n figuurtje had als Wendy van Dijk dat wel Geniet van je dag en goed van je dat je de advocaat gaat bellen. Hij heeft toch niet erkend? of wel? I'm off.
wendy van dijk haar dochtertje is gelijk met lisanne geboren dus dan zou fenna te jong zijn en zij heet lizzy
@ Marye: ohw wat rot zeg. Florine zal er behoorlijk last van hebben ja, tzijn er zoveel in 1 keer!! en zo snel. Arm meiske. Ik ken het ja, dat Pepijn dan gaat huilen omdat Florine overstuur is. Dat is hier ook...zo sneu..en zeer kl*te voor jezelf, want je kunt niet beide troosten. Sterkte meis
whahah idd, dan zou boomer niet zo vaak op het forum zijn denk ik maar boomer, je maakt het wel mysterieus he . @ hier: Assistente van de chirurg heeft wel gebeld. Hij had haar gemaild om wat gegevens na te vragen bij mij. Ik neem aan dat ie zelf ook nog wel belt, want zij hoefde alleen maar postcode enzo. Ze zou nu de cvhirirg weer de gegevens mailen en naja, hopelijk belt ie dus nog! Hij zei na 10-11 uur..sja, haha, ik ken de chirurgen; die hebben het veel te druk om een tijd te kunnen noemen en zich daaraan te kunnen houden. En sja...hij zei; NA 10-11 uur... en dat is natuurlijk nu nog steeds . hahha. Ach, ik wacht het af (nu klink ik heel relaxt, maar ik zit echt om de 5 minuten op mn telefoon te kijken of ik een telefoontje gemist heb, terwijl dat helemaal niet kan want ik zit pal naast mijn tel )
Kussie: laat je niet gek maken hoor meid! knuffel! Ano: gewoon zwijmelen ik ben ook nog steeds iedere dag verliefd op ons meisje Eliesah; beterschap meid! Marye: knuffel! Lindavnr: Al iets gehoord ? Boomer: leuke kleertjes zeg Alies: Wat een mooie meiden en die krulletjes van melanie (L) Stemmen: Misschien moeten we ook maar met zn allen allerlei mail adressen verzamelen haha! Nee nee dat doen we niet hooguit 3 per persoon die we al hadden toch ? Ik heb trouwens ook weer een stemrondje gedaan
@ kleintje: wat een lief zusje heb je trouwens! haha. Ze had me een krabbel gestuurd dat ze ook op mn kereltjes stemt!
Haha het is geen zusje, zeg maar gerust zus (zowel in haar leeftijd als in de breedte *oops* ) maar ze is best aardig hoor Ja ik dacht ik ga op hyves zetten dat ze op jou moeten stemmen, ik gun het jullie en dat andere mens niet! Zij is nu veel reclame aan het maken dus dacht ik: nou dan ga ik ook wat extra reclame maken voor jou Ze raakt trouwens er niet over uitgepraat over die wedstrijd waar jullie aan meedoen! Steeds schiet ze in de stress als jij weer zoveel punten voor loopt en dan zegt ze daar: "Ja kom op mensen stemmen want ik loop weer achter" Haha hoezo ik MOET perse winnen? :O
ach die mensen worde nwaarschijnlijk ook moe van haar en stemmen dalijk niet meer. Ik vind die foto bij der handtekening hier op ZP trouwens ZO slecht, het lijk nu een enorm aso-kind.. ach, ik loop nog altijd voor en 's avonds krijg ik de meeste stemmen dus zal wel los lopen. Ik zie het wel. En naja, anders zien we wel wat de jury vindt hihi en we hebben nog driekwart maand te gaan
Even 'n tip: Met de actiecode 251.060 wordt alles gratis thuisbezorgd als je iets online besteld bij www.Babywalz.nl (geldig tot 01-01-2011) hihhi kheb gelijk 2 paar schoentjes besteld, en zonneschermen voor in de auto en een gratis autosticker waar je op kan schrijven wie er aan boord zijn
mijn zoontje gaat van weekend voor het eerst bij mijn schoonouders slapen word vanavond opgehaald en komt maandag middag weer terug wat zal het stil zijn in huis en wat zal ik hem missen
Vanavond gaan mijn man en ik naar de bioscoop. Naar Salt met Angelina Jolie. We hadden voor ons huwelijk nog waardebonnen gekregen. Vanavond gaan Melanie en Alisha ff naar mijn schoonouders.