Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Funny: aah mango, daar waren ze hier echt geen fan van..vies gezichtje en veel knoeien. 1 keer gegeven en met moeite hadden ze een half potje op, maar dar gaat ik niet meer..vond het zelf ook maar smerig!

@ eliesah: Veel plezier vandaag!

@ kussie: HOE WAS HET!! Waar ben je :D:D:D
    Waar is die ex van je?! ;).

@ hier: jeeej afgelopen woensdag met de dokter gebeld en we mogen gewoon zwemmen met daan..dus waarschijnlijk vandaag zwemmen! :D
    Hebben nog een dakreparateur hier ivm ons dak wat al 2 jaar lekt bij hele harde regen..hihi, nu eindelijk maar eens geregeld dat het wordt gemaakt. Die is nog wel tot een uur of 1 bezig helaas..dus ff kijken of het zwemmen doorgaat, maar goed, anders maar in de tuin :).

2. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Was het leuk? Ik heb fenna gisterenavond ook weer een lepeltje appel-peer gegeven. Ze trekt dan van die lieve gezichtjes ;) Snapt er helemaal niks van. Ik geef maar 1 lepeltje, de rest eet ik ook, odat ze nog geen 4 maanden is.

Pff.. vermoeiend klinkt dat nachtritme. Jij gaf toch trouwens de laatste voeding ook KV? Of heb ik het verkeerd?

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Boomer: uit eten? :) Doen wij vaak als schoonouders bijv. een hele tijd mee geklust hebben in huis, of een groot cadeau gegeven hebben :)

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Eliesah; je herrinnert me eraan dat ik Nijnja nog een fijne vakantie moet wensen.

@Nijnja; Fijne vakantie!!!!

@Eliesah; ach koorts? Zonder aanleiding dan? Door de warmte,. kan dat eigenlijk? Gelukkig is de koorts nu weg i.i.g.
    FIjne avond alvast! Geniet van je moeder-af zijn :p

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het probleem is dat dat ongeveer wel 100 euro zou gaan kosten vrees ik. En we zitten erg moeilijk momenteel. Maaaarr... nu herrinner ik me wel dat we voor mijn bevalling hun uitgenodigd hebben voor een etentje trouwens omdat ze ons geholpen hebben met verven enzo.

Dus dan moet het er nu toch wel van komen hahaha. bedankt voor de tip.

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lekker zwemmen! Heerlijk. Alleen ga je dan naar een buitenzwembad? Ik durf Fenna niet in de zon te houden. En het is wel errug warm weer vandaag.

Let je er wel op dat het vanmiddag zwaar weer kan worden? onweersbuien geloof ik.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    we gaan trouwens vanavond weer een maatje omhoog met oprekken, naar 10 mm.
    Gaat wel goed nu met 9, en als het echt op de allerbeste manier zou gaan, gaan we elke week een maatje omhoog. Dat lukt meestal niet zei de dokter, maar goed, tot nu toe lukt het, dus volgen we mooi dat schema :).

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ booomer: nee nee niet naar het buitenzwembad; das toch veel te koud?
    Nee, gewoon in het peuterbadje en evt. in zn bubbelbad als dat mag (weenie of je daar met een baby in mag van de badmeesters?)

Maar ga zeker niet in de zon met de mannetjes, al helemaal niet in het water. Dan verbranden ze gelijk..

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik wilde hem sowieso niet heel veel geven. Maar na 3 hapjes wilde hij niet meer. Ik dacht ik begin met mango omdat ik dat tijdens mijn zwangerschap ook veel at.
    Bedankt voor je complimentje!
    Heel veel plezier met je vrijgezellenfeestje!

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Helaas zijn mijn schoonouders niet zo. We kregen 500 euro om bij de kinderwagen te leggen van de meiden. Toen we vertelden dat ik weer zwanger was was hun eerste reactie 'je krijgt niet weer 500 euro hoor!'

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Funny: nou ja zeg! Wat een domme reactie van je schoonouders!! En dat ze dan helemaal niets gegeven hebben; belachelijk..
    nog niet eens een klein cadeautje voor 'm ???

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Oh heerlijk lekker zwemmen! Hier liggen de meiden op bed (al slapen ze nog niet). Het badje staat ook in de tuin. Het badje in de tuin vindt Luca maar niets. We zijn nog niet met hem naar het zwembad geweest.
    Veel plezier!

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb ook een paar hapjes van de mango op. Vond het best lekker. Anna en Sophie vonden het ook lekker.

Nee Luca krijgt alleen maar bv. De laatste voeding gekolfd (omdat hij anders te moe is) en sinds een week met wat rijstebloem vanille erdoor. Maar maakt niets uit hij slaapt er niet op door. Ik denk ook maar weer te gaan stoppen met de rijstebloem.

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Helemaal super!

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja hoor daar mogen ze in (bubbelbad) wij deden dat met de meiden altijd net voor we eruit gingen (ze willen dan niet meer in een ander bad omdat dat te koud is). Wij gingen nooit langer dan 5 a 10 minuten met ze in het bubbelbad

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bah, wat een rotreactie zeg! Hoe kunnen mensen het soms zo vergallen met hun opmerkingen.

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja vorige maand hadden ze 2 afschuwelijke shirts gekocht met opa's kanjer en oma's kanjer (maat 74 en 80). Hadden ze op 1 of andere braderie gekocht. Blauwe shirts met rode letters. Hele smalle letters die er elk moment af lijken te kunnen vallen

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ach zo zijn ze nou eenmaal. Toen de meiden 1 jaar werden zouden we om half 2 de taart doen. Gingen ze om 13.15 naar de markt. Ze wilden sinaasappels kopen. Heb gezegd dat we zo de taart gingen doen. Ach zeggen ze we gaan toch naar de markt. Met het gevolg dat opa en oma er niet bij waren.
    Heb nog wel meer voorbeelden hoor maar die zal ik je besparen.

19. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    owwww meiden wat is t toch warm! niet leuk meer :( ben t beu.. t is echt gn weer om iets te doen en dat is al weken zo..

maar ja, we ggan gewoon door he hihi

Sem hft dus gisterochtend zn prikjes gehad.. alleen gistermiddag hft ie last gehad.. 1 knalrood en warm beentje & flink huilerig.. zetpilletje gegeven en naar bed.. s avonds nog een pilletje en voor t slapen ook nog maar hij hft geen koorts gehad gelukkig en verder super geslapen van 23.15 tot 09.00 .. gisteravond ook niet meer gehuild dus hij hft t echt goed gedaan :D

En nu slaapt ie ook alweer vanaf ong 10.30 ? Hij sliep al bij de winkels.. eenmaal thuis ook nog en zo in bedje gelegd.. t zal wel ah weer liggen denk ik..

Que voeding zit ie nog steeds op 180/6 was volgens cb ook nog vldoende terwijl ie toch al over de 7kg zit? maar goed, hij drinkt meestal zn flesjes wel leeg maar soms laat ie ook wel iets staan.. we hoeven nog niks bij te geven.. ik wacht ook pas met fruithapje tot ie echt 4 mnd is.. nog 15 dagen :D

@eliesah.. wat sneu dat taleah toch zo koorts hft gekregen, hoe gaat t nu met haar? beetje opgeknapt hoop ik..

@linda, veel plezier met zwemmen!! heerlijk :D

Hoe zit t eigenlijk met zwembadwater ivm het chloor, mag het kindje daar gewoon in ?

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant

jeetje dat is ook niet leuk zeg! heb je er al eens iets van gezegd?

Deel Deze Pagina