drama, drama vannacht! ben gebroken . Taleah is verkouden en zit gewoon niet lekker in dr vel. heel de avond is ze wakker geweest, terwijl ze eigenlijk altijd vanaf 19.00 ur slaapt. de papfles maar wat vroeger gegeven en toen sliep ze, maar toen begon t drama. elk uur is ze wakker geweest. ZUCHT!! om 5uur is mn vriend er maar uit gegaan, aangezien die toch om 7uur moet beginnen. om 6uur viel ze ineens in slaap en zijn net wakker. toch anderhalf geslapen. ook heeft ze alweer 2 poepbroeken gehad. Hmmm... vanmiddag zouden er 2 vriendinnen komen maar die bel ik af zodat ik toch wat bij kan slapen. sorry verder nog niet echt bijgelezen..
Daan & Jesse; 1x stemmen per dag. (24uur na je stem) Baby van de maand - Babyenkind.nl Blijste baby's; Milan - Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland etten-leur Sem; http://www.blijstebaby.nl/foto/8870 drunen Esmay; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland etten -leur Lisanne; http://www.blijstebaby.nl/foto/3762 Sievert; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland gieten Joënna; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland tiel zo ik heb weer gestemd op linda kan ik pas over 2 uur weer stemmen
@ Eliesah, jeetje meid.. Alweer een gebroken nacht!! Dat is toch ook nie vol te houden!! Ik heb met je te doen hoor!! *knuffel* Voel je je jezelf inmiddels wel weer fitter dan? (qua ziek zijn) Dat je helemaal kapot bent kan ik me goed voorstellen!! Echt niet fijn meer zo!! Hopelijk knapt de kleine meid gauw op en zal ze dan van de 1 op andere dag gaan doorslapen 's nachts!! Succes en sterkte hoor!! En ik hoop dat je vanmiddag een flinke poos kan bijslapen!! @ Setti, goeiemorgen!! Vast wederom een werkdag voor je! Wat is ook al weer je vrije dag? Of is dat steeds verschillend? @ Stemmen, natuurlijk weer een rondje gedaan! @ Marye, hihi, nou ja, al is het zo sinds een week , lekker toch!! Zijn de kids al weer een beetje in hun normale doen? (ik weet niet precies hoe lang ze last hebben per tandje dat doorkomt) Hopelijk is Florine weer een stuk beter in haar velletje, en daardoor Pepijn ook weer een stuk vrolijker!! @ Hier, woww, mijn ventje heeft dus echt wel doorgeslapen!! Om kwart voor 8 heb ik hem wakker gemaakt voor zijn eerste fles... En de rest van de dag ga ik hem wat meer op "verzoek" de fles geven.. Tenzij het te gek word.. Ik denk dat ik er hooguit 4 1/2 uur tussen ga laten... Eens kijken hoe dat gaat... Hij ligt nu weer in bed... Heeft even gebabbeld, en wat gemosterd, maar op het moment is het stil... Kan zijn dat ik er ook nog even in duik!! Want ik heb het vermoeden dat het binnenkort afgelopen is!! En dat mijn dagen weer om half 8 gaan beginnen @ Martin, gisteravond nog wel even met hem gesmst.. Eens gevraagd wat hij in mijn situatie zou doen.. Hij zei dat hij het zou proberen om het geluk te vinden, en niet alleen maar van angst en verleden uit te gaan; dus niet te bang dat het mis gaat... En dat ik er aan blijf denken dat hij wat met mijn ex schoonzus (5 jr lang) heeft gezoend... Hij zegt, dat het nou eenmaal is gebeurd en dat als hij het terug kon draaien hij dat zou doen... En verder zegt ie, is er nooit nix gebeurd en hij zegt ok dat hij daarover NIET tegen mij heeft gelogen... Dus tjah, wat is wijsheid??? Ik moet 't allemaal maar es wat laten bezinken... Bedankt voor jullie lieve reacties meiden!! Harstikke super fijn!! Veel liefs Ow.. Stan begint wat te miepen.. Zal es even kijken of de fopper nog uitkomst kan bieden.... Liefs
@ hier, nou hij ligt met zijn oogjes dicht wat te mosteren, dus hij is nog wel degelijk moe!! Gunstig! Ga ik gauw nog even naar boven Liefs
Daan & Jesse; 1x stemmen per dag. (24uur na je stem) Baby van de maand - Babyenkind.nl Milan; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Etten-leur Sem; http://www.blijstebaby.nl/foto/8870 Drunen Esmay; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Etten-leur Lisanne; http://www.blijstebaby.nl/foto/3762 Sievert; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Gieten Sievert; http://www.olvarit-eerstehapje.nl/#/fotomuur Joënna; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Tiel zo ik heb weer een stemronde gedaan.
Super Kussie dat Stan toch nog lekker door heeft geslapen. Idd gewoon lekker laten gaan en wat je al aangeeft eerst proberen het tot 4,5 uur uit te stellen en mocht hij nog slapen hem dan wakker maken. Kan best zijn dat Stan nu al last van 'ochtend'humeur heeft als je hem elke keer wakker maakt voor de fles. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als ze je tijdens een heerlijk slaapje ineens wakker maken? Nou hier is iemand druk kreunend haar luier aan het volmaken.
Inderdaad pffff... bah zeg. Jouw soap is ook niet leuk nee. Groot gelijk trouwens dat je hem dat verteld hebt, want je hebt nu echt vertrouwen nodig. Aanrommelen is gewoon echt niet de bedoeling nu. Edit; ik lees dat je nog met hem gesmst heb.... Ja lastg meid. even laten bezinken is denk ik wel een goede optie nu.
@ Marye en setti en andere mama's waar al kindjes tandjes hebben : Poetsen jullie nu ook? Ik lees net in zo'n mail dat je bij een wit puntje wat doorkomt al moet gaan poetsen?
Knuffel voor Kussie en Elisah jullie kunnen het nu echt wel even gebruiken. @kussie Als je hem indd niet kan vertrouwen is het geen goede basis. Helaas doet het keer op keer weer veel pijn. Ik hoop dat je echt een goeie lieve leuke en betrouwbare kerel tegenkomt die voor 1000% voor jou en Stan gaat. Nogmaals megaknuff @Linda jammer dat je niet kan komen naar de meeting. Maar je zoontje gaat voor. Alvast succes met de operatie van hem. Hopelijk gaat alles straks gelijk probleemloos en heb je van hem straks een mooie stinkende volle poepluier. @Boomer whaha ik vind het een schattige foto hoor @Hier Hier veel moe moe moe...... Gelukkig nu even een paar dagies weer even beter. Maar pffff nu ook weer ongi Morgen mag Rowan weer voor zijn prikjes naar het bureau. Ik ben ook benieuwd wat hij nun weegt Groetjes
Ja, t was ook echt voor een keertje. Deze haarband had ze van haar oma gekregen. En vorige week had ik met haar afgesproken in de stad, dus dacht ik; laat ik die band speciaal voor haar aandoen. maar daar blijft het dan ook bij ja haha @Lynette; sterkte met je vermoeidheid. Ik heb er de laatste week ook veel last van. Maar dat komt door verkoudheid en gebroken nachten. Nu heb ik ook hoofdpijn, mevrouw zat om 5.45 uur al te ratelen in bedje.
ha meiden, help! haha, jullie moeten weer allemaal goed stemmen hoor, want die baby zit me op de hielen! Baby van de maand - Babyenkind.nl hihi waarschijnlijk deden jullie al goed stemmen, maar moet toch ff reclame maken voor ze me inhaald......