Wat een belachelijk kop zeg ´baby bedrogen´ Ben benieuwd. Ik kan alleen niet de top 25 van de dag zien op de site.
kussie laat t idd maar ff bezinken allemaal. je hebt wel ff genoeg te verstouwen gehad de laatste tijd!!! normaal gesproken ben ik donderdags vrij maar nu deze week niet en ben ik maandag vrij geweest.
Kussie; jeetje wat vervelend zeg. Dat is geen leuk verhaal lijn in de soap , hopelijk komen er snel weer goede tijden.. Maar waarom heb je Stan toch vanochtend wakker gemaakt? Of ben je bang dat ie dan heel lang slaapt, ik zou het zelf gewoon proberen denk ik. Pff wou dat ik eens voor die keuze stond haha.. Bedankt voor de knuffels mama's ! Taleah ligt nu al te slapen maar duik er vanmiddag mee in.. NIet in de ledikant hoor. Gaat niet echt passen denk ik . Haha! Lynette; fijn dat het weer wat beter gaat met je! Spannend altijd dat wegen he.. Pff hier ook hoofdpijn van het moe zijn. Is niet fijn! Haarbandjes; oow verschrikkelijk vind ik ze. Hier ook 2 jurkjes gehad met haarbandjes maar die doe ik echt niet aan. Had het ook gelijk gezegd, zei miss leuk voor pasen . Joehoei, Taleah is vandaag alweer 4 maanden. Hihi de laatste van de maart baby's. Nu mag ze officieel alles eten wat ze eigenlijk allang krijgt haha. Vanochtend aan de liga gezeten, dat was wel voor de 1ste keer. Ze vond het erg lekker! Nu kan ik dus ook de fles uitstellen, zodat ze m eindelijk eens keer op gaat drinken. Tenminste dat hoop ik!
Lisanne heeft vannacht trouwens zonder tut geslapen ben zo trots ben benieuwd of dat vandaag weer zo is
hmm als ik niet beter zou weten zou ik denken dat jesse tandjes krijgt. Heeft hele lichte verhoging (37,6...maar normaal rond de 37), poept 3-4 keer op een dag (vannochtend al 2 keer), was vannacht zomaar wakker, (dat hebben we nog nooit meegemaakt sinds ie doorslaapt... nu wasa het maar 2 minuutjes, toen sliep ie weer met tut verder), kwijlt veel, kauwt erg graag op een koude bijtring (mgoed, dat doen vast meer baby's).. Dus eigenlijk heeft ie alles, behalve rood tandvlees of witte puntjes ofzo. Ik zie niks aan zn tandvlees, dus het lijkt toch niet zo te zijn. Maar kweet het ook niet! Achja, we wachten maar af. Pff hij had vannacht een keer zonder slaapzak geslapen omdat ie in de was zat, heeft meneer aan zn been liggen krabben. En niet zomaar, Gewoon hélemaal vol met diepe krassen tot bloedens toe. Sukkeltje. . @ Setti: Knap van lisanne hoor!!!! Ah, dus binnenkort aan de poets bij lisanne d'r tandjes @ Eliesah: Leuk, liga gegeven!! Handig als tussendoortje idd
yep ik ga straks ff detinox halen en dan gelijk een tandeborstel. ach gossie zn beentjes helemaal opengekrapt!!!!!
Ben zo maar ergens ingevallen Lindavnr: GIster had Esmay ook niet haar dag! Is de hele dag een beetje vervelend geweest op het KDV.... Misschien ligt het aan de leeftijd? Leuke foto's Eliesah: leuk filmpje Sabine: Waterpokken heeft Esmay laatst ook gehad... Als het echt waterpokken zijn moeten ze binnen een paar dagen gaan indrogen als het goed is! Sterkte ermee! Kussie: je moet doen qua flessen waar jij je het prettigst bij voelt en Stan natuurlijk want daar gaat het tenslotte om... Probeer er een beetje mee te spelen en zie je dat hij er goed op reageert dan kan je er mee door gaan, doet hij dat niet dan weet je dat het voor hem niet werkt op die manier! Setti: Ahhhh wat lief Bedritueel: ik zing vaak Slaap kindje slaap en dan gaat mevrouw altijd lachen Volgens mij lacht ze me dan uit ofzo Kussie: Ahhh wat rot voor jou en Martin Maar idd als je iemand niet goed kan vertrouwen dan wordt het waarschijnlijk niks! Je moet iemand wel goed kunnen vertrouwen natuurlijk! *knuffel* Eliesah: Balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad met Taleah Misschien toch tandjes omdat ze ook van die poepbroeken heeft? Boomer: ook al zo'n schatje Hier: Druk druk druk... Alles moet ingepakt worden, moet tussendoor werken (via het uitzendbureau), in het weekend klussen in het huis etc etc. Maar nog even doorzetten en dan zullen we waarschijnlijk tevreden zijn met het resultaat! Met Esmay gaat het verder wel goed, gister is ze wel enorm vervelend geweest op het KDV veel huilen enz. Toen zagen ze dat ze onderin nu echt een tandje krijgt (boven en onder zaten er al 2 in aantocht maar ze kwamen steeds maar niet door ) hij is al bijna door! Dus tja dat verklaard wel waarom ze "vervelend" was... ook begint ze steeds meer klanken te maken en woorden na te doen, als we vaak papa zeggen probeert ze ook met P klanken te werken... En als we haar luier aan het verschonen zijn zegt ze continu "poep poep poep " (op haar eigen manier dan als pppoeep die laatste p komt er dan ook kort en krachtig uit haha) niet dat ze al weet wat het allemaal betekend en niet dat het echt al een woordje is maar het is wel grappig Vooral omdat ze daar mee begonnen is toen ze een poep broek had en wij zeiden " he bah poep" en sindsdien is het tijdens het verschonen poep of poeee haha!
heyyy kussie en nog een beetje kunnen slapen vanmorgen?maar stan heeft vanacht dus wel lekker lang geslapen he, nou misschien gaat dit helpen. maaruh ik snaote niet helemaal wat je bedoelde met 5jr?heeft ie 5jr met haar gezoend? haarbanden:hahahah heerlijk om te zien, neomi heeft er wel 5!!!!maar hou r ook niet vna, heb er 1keer in om gedaan voor de foto, maar schijnbaar vond ik die zo lelijk dat ik de foto's heb gewist, want kan ze nergens vinden hahaha. setti weer hard aant werken?goed zeg van lisanne, zonder tut!neomi heeft eigenlijk alleen overdags wel s de speen maar snachts slaapt ze altijd zonder. channes leuk weer wat van je te horen, wat een gedoe zeg met die vriendin, nou hoop dat je het snelw eer wat rustiger hebt!kwam jij trouwens ook naar de meeting of niet? linda ahhh dan krapt ie wel heel hard he als t zelfs bloed, doe je die wandjes niet meer aan? Neomi zuigt ook ineens op de eigen lippen, las t gister van linda en ik loop net in de winkel, denk wat hoor ik steeds, zit ze dus steeds op de eigen lippen te zuigen zeg maar en gewoon allemaal smak/kus geluidjes te maken, echt geweldig, zal t volgende keer el ff proberen te filmen haha
@ Ano: Nee heb nooit wantjes gehad. Soms sokjes aan maar ook nooit meer de laatste tijd. Ze krabte eerst hun gezicht maar nu helemaal niet meer. Nu alleen nog jesse aan zn benen en kheb geen idee waarom. misschien wil ie iets vastpakken en is zn been te groot. Hij pakt elke keer zn voetje niet, als ie dat nou deed, heeft ie iets vast en krabt ie niet. Maja zo krijgt ie ook niet de kans om te oefenen met voetje pakken want nu heeft ie elke keer sokken aan met daarin zn broek zodat ie zn benen niet bij kan. Achja. Grrr die roan baby heeft me zowat ingehaald nog 2 stemmen. Naja, hopelijk blivjen we een beetje bij elkaar en dan duimen dat de jury daan en jesse leuker vindt
haha die geluiden maakt ze hier ook al een paar dagen!! is echt grappig. en bij jou ook zonder tut slapen goed hoor
OH super! Hihi hier op het werk gaat dat niet omdat we op 1 computernetwerk zitten Maar ach, ze zal wel gaan inhalen ben ik bang, dan hoop ik maar op jurypunten