haha echt waar ???? dat had ik helemaal nog nie gezien.. ja die 2 uit erica waren volgens mij nog broertjes ook nog?! allebei ong evenveel stemmen.. scheelde maar +-5, leken op elkaar en uit dezelfde plaats.. hoe toevallig
En zo ligt Jesse dus elke keer direct als i khem in de box leg, en dan wil ie draaien, maar hij komt niet over zn linkerarm heen Hij gooit dan zzijn beentje mooi om, maar hij krijgt het nog net niet voor elkaar.
Daan & Jesse; 1x stemmen per dag. (24uur na je stem) Baby van de maand - Babyenkind.nl Milan; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Etten-leur Sem; http://www.blijstebaby.nl/foto/8870 Drunen Esmay; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Etten-leur Lisanne; http://www.blijstebaby.nl/foto/3762 Sievert; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Gieten Sievert; http://www.olvarit-eerstehapje.nl/#/fotomuur Joënna; Zoektocht naar de Blijste Baby van Nederland Tiel heb weer een stem ronde gedaan linda kan ik vanavond pas stemmen.
Ik hoop echt voor je dat Toon het doorslapen weer te pakken gaat krijgen. Zeker als je weer gaat werken is eruit om 2.00 uur en 5.00 uur dramatisch lijkt me. Hoe was het vannacht???
Knappe kereltjes heb je Linda. Zo Mel weer op bed doen en weer verder met de dakpannen. Setti have fun in Walibi.
Helaas als je lichaam het gewend is, sta je inderdaad op klappen!. Ik werd vanochtend om 5.45 uur wakker van de pijn van de stuwing. Heb ik om 6 uur staan kolven in de keuken, want mevrouw was nog niet wakker. Natuurlijk kwam ik niet meer in slaap
@Ano; mooi gegroeid is Neomi zeg! 70 CM alweer Ben benieuwd wat de fysio heeft gezegd, maar ik zal het vast zo lezen... @Linda; bedankt voor de tip, ik moet toch nog naar de action, de biotex is op en dat is wel nodig voor de poepbroeken... Aah ik zie ze op de foto; die zie er leuk uit inderdaad! @Lisetje; ik heb het hier ook met dat boxkleed, maar dat ligt aan het boxkleed, want bij een ander boxkleed heb ik dat niet, die zal zwaarder zijn denk ik. Sorry geen tip dus.... Hihi, hij vindt worteltjes dus niet lekker. Hier heb ik ook een potje klaarstaan. Ben benieuwd, ik vrees het ergste. Maar gewoon doorzetten he!! @Eliesah; oooochh meid, wat heb ik een medelijden met je. Ik gun je echt een goede nacht. Ik zou het zo met je willen ruilen echt! Gebruik je ook avond papflessen enzo? En jij met je difrax flessen hahaha doos! Ooo die luieremmer, zooo ranzig als je die moet verwisselen inderdaad. @Lynette; mooi gegroeid die knul van je! Misschien heb ik het gemist, maar is Rowan nu zo weinig aangekomen in juni laatst? Sorry, duty calls, kind gilt om eten, dus reageren doen we strakjes verder
Mooie foto's, Lindavnr! Wat een prachtige kereltjes Eliesah, lekker geslapen meid Ik re-de-lijk... Megan had een slechte dag gisteren, was erg verkouden - en kon NIET in slaap komen... Heb haar uiteindelijk om 21:00 uur mee naar boven genomen in ons bed, aan de borst gelegd en samen geslapen tot 01:00 uur vannacht - toen kwam mijn man thuis. Ze is naar haar eigen bedje gebracht en na de voeding van 02:00 uur sliep ze gelukkig door! Voel me evengoed brak vandaag Setti, veel plezier vandaag!
mooie foto's linda!!! Jeetje meiden wat vervelend als je snachts onderbroken wordt dat gaat echt op breken!!!!!
kleintje: gebruik jij de wandelwageninzet al?????jij hebt toch ook een mutsy??? Gebruikt überhaupt iemand die al?
@Darcy, nee, ik ben al een tijdje gezegend met een kind wat doorslaapt gelukkig. Ze krijgt tussen 20 en 21 uur de laatste borst en wordt wakker tussen 6.00 en 8.00 uur. Wisselt. Dus ik mag niet klagen. Overdag eet ze dan wel om de 3 uur of soms 2,5 uur hoor.
Ik heb de wandelinzet erin zitten. Maar ik loop echt maar kleine stukjes met haar. Dus effe de hond uitlaten enzo. Ze kan lekker rondkijken, maar ik moet wel opletten dat ze niet opzij gaat hangen