Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier heeft Fenna gisteren 5 minuten in de stoel gezeten bij papa bij de computer. Ze was zo aan het jengelen en we wisten echt niet meer wat we ermee aan moesten. Na 5 minuten stil te zijn geweest in de stoel begon de ellende weer dus haalden we haar er weer uit.
    Ze vindt het erg leuk om in de stoel te zitten, want dan kan ze echt alles zien. Maar is nog veel te klein verder hoor, meer voor de leuk dit.

2. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik was ook niks van te voren. Kindjes worden daar echt niet ziek van toch... Straks eet ze van de vloer, let maar op. Daar kunnen we ook niks aan doen.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    fijn dat het zo goed gegaan is met oppassen. en jullie een keer zonder haar weg!!!!

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

hahaha lekker pamperkontje hihi.

ik had alleen een spijkerbroekie in maat 56 en ik had een spijkerlegging in mt 62 en heb afgelopen woensdag bij de h&m 2 spijkerbroekies besteld voor van de winter in maat 74

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie je kan ook 2 eetlepels pap in de fles doen!! dan wordt de fles wat dikker en dan heb je wel de 123 speen nodig!!

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gisteren van de visite kregen we ook weer te horen dat Fenna er 'slanker' uitzag dat eerst.

Ik maak me de laatste tijd een beetje zorgen of ze niet te dun wordt. Het CB zei twee weken geleden dat het nog goed was. De lijn was wel minder hard gestegen, maar niks om zorgen te maken.

Maar als ik die gewichten hier zo onder de berichten zie met gewichten en lengten, dan zit Fenna er soms een kilo onder!

Ik denk dat ik donderdag maar gewoon naar het spreekuur ga om te wegen weer. Fenna eet ook zo onrustig aan de borst. Steeds na 10 minuten is ze er alweer klaar mee. Dat had ik ook tegen de CB-arts gezegd, maar zij zei dat het kan dat Fenna sneller is gaan drinken.
    Maar ik voel me er toch niet prettig bij.

Zo, effe van me afgeschreven :)

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo gister had lisanne al om 8 uur dr pyamapapje en lekker dat ze t vond!!!! om 20.25 lag ze al op bed tot vanmorgen 07.45 heerlijk!!!!! vandaag zouden we naar ome ferry zijn honkbalwedstrijd in hilversum gaan kijken en erna met steef zijn hele familie uit eten gaan bij juliana!!! in utrecht. heb er nu al zin in maar ik begin nu wel te twijfelen om naar de wedstrijd te gaan kijken want t is buiten en kan wel 3 uur duren en eigenlijk zie ik t niet zitten om 3 uur met lisanne buiten te zitten dus straks maar ff zeggen tegen steef dat hij maar alleen bij zn broer moet gaan kijken en dan kom ik gewoon later naar t restaurand

zo en nu eerst ff op daan, jesse en sieverd stemmen

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    je hoeft je geen zorgen te maken hoor lisanne woog met 4 maanden 6250 gram en de lengte was 62 cm!! dat was ook nog goed zeiden ze

maar je kan altijd ff extra naar t weeg uurtje gaan en dan kan je gewoon vertellen dat je je zorgen maakt en dan kunnen ze je ff geruststellen

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik mag pas over 2 uur stemmen op D&J

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Klinkt als een leuk dagje setti! Begrijpelijk dat je niet 3 uur buiten gaat zitten, lijkt mij ook erg lang voor zo'n kleintje. Voor ons is het al lang...

Lekker uit eten vanavond, geniet ervan!

En bedankt voor je reactie. Ik weet dat fenna niet te licht ofzo is, maar ben bang dat ze direct voor de lengte misschien te slank wordt. Ik wil het gewoon in de gaten houden. Soms voelt ze wat ielig aan de laatste weken..

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ik begrijp je wel soms denk ik dat hier ook maar ze zal hier net zo'n 67 cm zijn ofzo!! en ik stond vorige week zelf met haar op de weegschaal en woog ze 7.1 maar thuis is het niet helemaal ideaal om te wegen dus ik hou er ook niets aanvast omdat t ook lager of hoger kan zijn. ik moet de 26e weer naar het cb. dus dan zie ik t wel

zolang ze goed eten, poepen en plassen en niet suf zijn is er echt niets aant handje

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    en daarbij worden ze steeds bewegelijker en dat kost ook energie en verbranden ze ook natuurlijk dus het enigzins wel logischer dat de lijn iets minder stijgend is

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wij hebben een baby bouncer. Wij hadden er toen 40 euro voor betaald. Is ook een trapeze achtig ding die je tussen een deurpost vast kunt zetten. Wij hebben een metalen balk en hingen 'm daar aan. Alisha vond het geweldig om in dat ding rond te huppen. :) Vanaf een maandje of 8 mogen ze daar in. Kijk er nu al naar uit om Melanie er in te doen.

Hier kun je een baby bouncer voor 37,50 euro kopen
    http://link.marktplaats.nl/2042842692

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja dat begrijp ik t lijkt me echt gaaf om dat te zien!!!

Wat hebben jullie nu met t paard gedaan? wordt ze gecremeerd? ow ik kan daar zo niet tegen om je eigen beesie weg te zien zakken. ik heb toen mn hond moeten laten in slapen maar die was zo ziek dat de vloeistof niet rondgepomt werd en heeft dus 2 spuiten nodig gehad. ik maar denken dat hij niet dood wilde en aant vechten was! maar dat was gewoon omdat hij echt heel ziek was

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Onze shetlandpony die 2 jaar geleden overleden was, die hadden vanaf zaterdag in onze paardentrailer moeten laten, omdat het destructiebedrijf alleen door de weeks dode dieren ophaald. We hadden 'm dus ook in de trailer in laten slapen, zodat Alisha er ook niet de hele tijd naar hoefde te kijken.
    En we wilden onze shet niet vanaf zaterdag in de berm onder een zeil laten liggen, omdat er toch wel fietsers en kinderen langs komen. Maandag de trailer in de berm gezet en toen het destructiebedrijf kwam heeft diegene 'm een stukje uit de paardentrailer getrokken en met een kraan hem in een bak gegooit.
    Is wel een naar gezicht om je pony zo in een bak te zien vallen.
    Ze wogen 'm ook nog. Hij was nog 180 kg. Een rekening hebbben we er nooit van gekregen. Ik denk omdat we jaarlijks tot 4 ponies een bedrag van 10 euro moeten betalen en aangezien boeren natuurlijk veel meer moeten betalen voor hun vee kan het voor hun wel uit om af en toe een keer een dood dier op te halen.

Lijkt mij ook rottig om te zien als je hond vecht tegen het inslapen. :(

Ik zal ff kijken of ik van de externe schijf een foto van Alisha in de bouncer kan halen. Ze had echt enorm veel lol. Het leek dan net een kleine ballerina zo met die voetjes. :D En toen ze ietsie ouder was ging ze cirkels springen. Tja dat kon als je 'm aan de balk hing.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zo even tijd om te reageren (ooohhh, ze word alweer wakker, even kijken hoelang ze het volhoud).

Uiteraard stem ik iedere dag op Daan & Jesse. Collega van mij helpt ook mee:D.
    Daan & Jesse Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Stemronde: Weer gemaakt!

@ Kinderstoel: Ik heb een Chicco mama met 3 standen, en daar kan ze al prima in. Ze vind het ook hartstikke leuk en kan nu wat zien.

@ Uitwassen: Kleding gaat wel eerst de machine in, maar verder niks. Wel doe ik nog iedere dag haar flessen en spenen in de sterilisator.

@ Trilbeestjes: De schappen van de Action lagen er hier nog vol mee. Ik heb er 2 meegenomen.

@ Kinderwagen: Heb nu een paar dagen de buikschuiver (Bugaboo) in gebruik. Ik vind de bak nog steeds erg laag, en moet niet te lang gebogen staan, maar wat een fijne wagen. Ben er helemaal mee in mijn sas:D

ben weer weg

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Florine is een maand ouder en die weegt ook nog een stuk minder hoor. Als ze goede plasluiers heeft, dan is het heus goed. Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor! Ze is toch tevreden?

Kussie: Leuk joh, wat een hoop kleertjes!

Setti: Kan me voorstellen dat je met dit weer geen zin hebt om 3 uur buiten te gaan zitten met Lisanne.
    Veel plezier met uit eten gaan!

Oeps... ik ben echt alles weer zo goed als vergeten... Moest zoveel bijlezen. Sorry!

Hier: Gisteren heb ik Pepijn en Florine Tagliatelle met een saus van tomaat, courgette, paprika en basilicum gegeven. En wat hebben ze heerlijk gesmuld. Die 2 eten echt alles. Gelukkig maar want had er hard mijn best op gedaan en als ze het dan niet hoeven, dan vind ik dat zo zonde :)

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Alies: Wat een tof ding!

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #2699 Alies05, 15 aug 2010
    Laatst bewerkt: 15 aug 2010
    Ik heb een foto gevonden van Alisha in de bouncer.
    Ze was 7 maanden oud toen ze er voor het eerst in ging.

Bekijk bijlage 93970

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Deel Deze Pagina