kussie je hebt helemaal gelijk zeg!!!! wat een galbak hij kan het via de rechter regelen als hij bezoekrecht wilt hebben maar dan gaat tie ook alimitatie betalen hihi
Dat vind ik nou ook.. Nadat ik dus gister nie meer op zijn bericht heb gereageerd heb ik van hem ook nix meer gehoord.. Dus ik ben benieuwd of hij "zijn zonden aan het overdenken is" Ik bedoel als hij zo graag "vader" wil zijn dan wil hij toch ook dat zijn zoon het aan nix ontbreekt.... SUKKEL!!
@ Barf, nog even over je paard... Sorry, was vergeten erop te reageren, terwijl dat wel mijn bedoeling was! Pff wat apart zeg dat je er eigenlijk niet bent achter gekomen wat het beestje nu gehad heeft... Dat is helemaal vreselijk lijkt me!! Maar 20 is toch al wel een "redelijke" leeftijd voor een paard?
ahh meiden, sorry maar ik krijg t echt nie bijgelezen heb de laatste dagen weinig achter zp gezeten ivm mn vakantie we zijn wat dagjes weggeweest en druk bezig met het verbouwen van onze keuken.. s avonds krijgen we visite, zijn weg of liggen vroeg op bed.. daar komt nog eens bij dat sem alweer een paar dagen stikverkouden is.. pfff zo erg is ie t nog nie geweest, hij hoest zowat zn longetjes uit zn lijfje.. ben nog druk met luuf smeren, ook onder de voetjes , kleed m goed en warm aan en heb zelf hoestdrank gehaald voor babies.. pfff vind t zo zielig.. volgens mij hft ie ook keelpijn want na t hoesten is t net of ie begint te huilen van zn keeltje zeg maar.. hij eet wel goed maar zn flesjes gaan ook echt niet allemaal leeg.. s nachts word ie wel paar keer wakker vh hoesten.. ik heb dan nu ook niet veel fut om alles terug te lezen en op iedereen te reageren.. sorry meiden! ik doe mn best ieder geval.. ik blijf dagelijks stemmen op d&j ook op sievert bij olvarit.. heb nog super veel zin in zaterdag & kussie, laat je niet gek maken meis!!! pff wat maak jij toch veel mee, dikke knuffel! zag nog super leuke foot's voorbij komen van lisanne & melanie
Liset mooie foto Kussie wat een vent zeg pffff heb er geen woorden voor. Als hij zo graag de vader wil uithangen mag hij er ook wel wat voor over hebben wat een L*L. Wij zijn het weekend bij vrienden geweest lekker geslapen daar Liam bij ons op de kamer nou dat was ik niet meer gewend hoor wat draaien die kleintjes nog veel in hun slaap. Maar was wel erg gezellig. Gister de hele dag lui geweest en niks gedaan. Vandaag ben ik ook niet vooruit te branden maar goed. Liam lag vanacht om kwart over klaar wakker in zijn bed en hij had toch een lol niet normaal en wij proberen dat hij weer ging slapen maar nee hoor meneer was echt klaar wakker tegen half 6 is hij weer in slaap gevallen tot 7uur daarna tot half elf. Mams is wel erg moe nu...
@Channes leuke foto! Hier is Melanie wat uit haar doen. Sinds gisteravond wat jammerig. Ineens vanuit het niets het op een brullen zetten. En dan echt alsof ze flink van slag is. Vannacht rond 2 uur even wakker. Vandaag wat jengelig en nu al 2 poepluiers achter elkaar. Net haar temperatuur gemeten 38,34. Ze slaapt nu. Straks als ze wakker is nog maar eens meten en mocht het nog rond de 38,5 zijn dan maar even een zetpil bij haar er in doen.
geweldig en wat past hij er goed in!!!! lisanne zakt nog weg int stoeltje en de gordels vallen steeds van de schouders af omdat ze te breed staan hihi hij lijkt wel een beetje rossig geworden
net terug van het ziekenhuis is weer een echo gemaakt maar zijn plootjes waren nog steeds niet ontwikkeld daarom moest er een foto van gemaakt worden en voor die uit slag kan ik donderdag middag de dokter pas voor bellen
we hebben een goede camera, dat scheelt een hoop denk ik leuke foto channes!! net bij prenatal geweest.. nieuw boxkleed gekocht, wit met rood plastic.. ideaal volgens mij sem kwijlt nogal veel, vooral met draaien enzo.. kon elke x dat kleed in de was doen, nu kan ik t mooi met een doekje af doen en klaar is kees ook nog een pyjama gekocht maatje 74 met lange mouwtjes voor de winter en een leuk shirtje voor 3,- lang leve de opruiming!