Hahah setti wat een briljant filmpje! Wat is jullie meisje toch een lekker ding! . Nou verder terug lezen dan de laatste pagina op mijn telefoon werkt niet.. Misschien straks even ergens een computer zoeken we gaan zo naar daan toe. Hopelijk heeft hij vannacht ook wat gedronken. Dan mogen we vandaag zijn voeding op gaan bouwen.
Je kan zo'n potje toch helemaal geven op een dag? Dan doe je dat toch? En daarnaast zou ik me niet teveel zorgen maken, Neomi is lekker gespekt dus kan wel wat hebben
goedemorgen.. t was vanmorgen weer 05.30 .. sem lag op zn buik dus omgedraaid maar vanaf 06.00 was ie klaarwakker dus t was weer erg vroeg vandaag.. we gaan zo richting dolfinarium! gezellig pff loop ik trouwens net met sem de trap af.. schiet er iets verkeerds in mn rug kan dus niet zonder het te voelen naar links draaien.. balen! hoop echt dat t snel minder word want kan sem eigenlijk niet goed dragen.. maar ja, we gaan hele dag aan de wandel dus ben benieuwd... leuke foto trouwens ano! meiden, fijne dag!
hahaha wat een wereldtip wasa het he hihi. Fijn dat er een hoop meiden blij mee zijn hihi. Wat een heerlijek fotos van je meisje zag ik voorbj komen. Kleine lachebek!!
geven jullie als jullie brood geven nu eigenlijk het korstje, of juist het zachte van de boterham?? Want ik lees elke keer korstje brood, maar dat is toch juist wat harder dan brood zelf?
@ hier: Gaat ie op zich goed. Daan heeft nog wel pijn en krijgt nog een soort van morfine tegen die pijn. Tramal ofzoiets heet het. Dit hadden ze vandaag eigenlijk niet meer willen geven maargoed, hij moet geen pijn hebben dus dan toch amar wel geven. Verder drinkt hij matig. Dat moet ook nog verbeteren. Wel heeft hij vannacht gepoept dus dat is een goed teken. Zit nu ff op de pc, en ga gauw weer want ik denk dat arno met 2 wakkere kids zit . Liefs!
@ setti jah klopt sievert staat 5e sievert heeft vandag weer doorgeslapen yess heb hem om 9 uur in bed gelegt en werd vanmorgen om kwart over 7 weer wakker
dat klopt maar daar kunnen nze juist aan sabbelen en in het zachte gedeelte kunnen ze stikken naar mijn idee hier heeft ze t nog niet gehad
@ Ano, die foto, haha, superrr!! Wat een wijsneussie!! @ Linda, hmm gaat nog niet helemaal super dus? Maar het ventje heeft ook al zoveel moeten doorstaan. Fijn dat ze hem in iedergeval absoluut geen pijn willen laten lijden... En ik hoop maar dat hij vandaag beter wil drinken!! Wel super dat hij gepoept heeft!! Dat kleine ventie toch!! @ hier, joepieeee!! Ik heb TOCH een leenauto kunnen krijgen, dus ik ben morgen van de partij.. Al vroeg ik me af of ik misschien iemands mobiele nummer mag hebben, voor het geval het niet goed gaat onderweg ofzo, tenslotte is het zo'n eind, en als Stan wel over zijn toeren raakt weet ik niet of ik het aandurf!!?? En ik wil anders ook wel het geld naar iemand overmaken, voor het geval het niet gaat lukken om te komen?
Kleintje: Leuke foto's! Ano: Leuke foto met die bril haha Setti: Grappig filmpje, Lisanne is echt een leuke meid! Lindavnr: Balen dat Daan nog zo'n pijn heeft en ik hoop dat het drinken ook steeds beter zal gaan. Wel fijn dat hij alweer heeft gepoept! Het gaat echt wel goed komen met jullie Daan! Kussie: Wat fijn dat je een auto hebt kunnen lenen. En je komt natuurlijk gewoon en Stan gaat het gewoon super leuk vinden joh! Maar ik pb wel even mijn nummer? Hier: Pff denk dat het door de warmte komt? Maar heb vandaag twee zeer ongezellige/huilerige kinderen. Ze eten slecht, drinken slecht, willen niet spele, willen niet slapen willen niet kroelen, ze willen alleen maar huilen. Word er wel een beetje gestoord van en de dag is nog lang... Hopelijk zijn ze morgen wel weer blij!
Lindavnr: Op een korstje kunnen ze beter sabbelen en breken minder snel stukjes af. Hier krijgen ze gewoon het korstje en het zachte. De eerste dag verslikten ze zich nog wel wat in die boterham maar nu gaat het al hardstikke goed. Ze hebben vandaag allebei een halve boterham op.
hoi. ik geef jan ook gewoon 1boterham met beleg eerst het zachte en daarna mag hij zelf de korstjes eten! kwam eigenlijk alleen even zeggen tot morgen!hoop dat ik het kan vinden zonder ongelukken want ben niet zo'n rij wonder :s