Maart mama's 2010, deel 2 !!

Discussie in 'De mama's' gestart door Appel en Peer, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    kleintje okey hij spuugd anders nooit vandaar dat ik het even vroeg maar dan komen er mis inderdaad wel tandjes door hij heeft vandaag wel 5 keer gespuugd en iedre keer na het eten of flesje diksap

sievert zit helemaal onder de muggen bulten op zijn gezicht is ie wel 10 keer geprikt en op zijn armpjes lijkt zo zielig

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
  3. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland

Ook leuk!!! Pepijn en Florine staan bij mij ook een paar keer mooi op de foto, schitterende kids zijn het toch :D Vind die van jou en Florine zo leuk!
    Hier nog een keer de link :p
    Picasa Webalbums - Lara de Boer - Forummeiden!

Ben het er wel mee eens hoor, dat we elkaar veel te weinig hebben gesproken!! Inderdaad hele goede reden voor een snelle herhaling!!

Ik zit hier echt voor dood op de bank, pffffff MOE!!!!

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Leuke foto's Lara. :)

Ow het was trouwens Lynette die de kadootjes gaf. ;)

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Misschien dat je de dames ff via pb het mailadres + wachtwoord van die fotopagina geeft? Tenzij je email en wachtwoord hetzelfde is als je normale mail dan is het niet handig. :D

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heej lieve meiden!! :)

Wauwww!! Wat een middag!! Ik vond het echt geweldig!!
    Helaas ook niet iedereen even veel gesproken, maar wat hebben Stan en ik het naar onze zin gehad!!
    Ik wil ook Lynette bedanken voor dat ze voor iedereen een cadeautje had!! Dat is ontzettend leuk!! :)

Ik zelf had ook zo graag iets willen "doen/maken/geven" , maar het is er niet van gekomen... :):( En dat terwijl ik jullie allemaal zo dankbaar ben voor al jullie steun!! En jullie hebben me al zo in het zonnetje gezet!!
    Ontzettend bedankt dat jullie mij zo in de groep hebben opgenomen!! Dat is iets wat ik eigenlijk niet ken en ik ben er zooo blij mee!!

Ik heb zelf 62 foto's gemaakt en ze zijn eigenlijk allemaal even geweldig!! Hihi, al moet ik bekennen dat er veel bij zijn waar Stan (ook bij) op staat.. :):D:D:D

Ik wil nu gauw gaan kijken naar de links van eh Lara en Marye, en ik zal ook de hyves van Priscilla gauw gaan bekijken!!

Jullie hebben er dus geen problemen mee dat foto's op hyves komen? (omdat Amy ook graag privacy wil hebben) Ik zal de foto's alleen voor vrienden instellen...

@ Alies, wat een reis heh.. Ik was om kwart voor zeven thuis, maar das inclusief de mc drive van de Mac donalds, hahaha!! ;):D:D

@ Ano, hopelijk is het eten lekker en kan je heerlijk bijkletsen met je vriendin!! Veel plezier bij je moeder!!!

@ Boomer, meid, ik kan me goed voorstellen dat je helemaal kapot bent.. Het is denk ik heel logisch dat Fenna de drukte gewoon te veel vond... Ik had verwacht dat Stan ook zo zou reageren, maar dat is me enorm meegevallen... Helaas vond Fenna het wel moeilijk!!
    Maar er komen meer meetings, vast en zeker!! En dan gaat het vast helemaal goed komen!!!

@ hier, poeh, wat een bloedend rijden was dat zeg!!! Maar ik ben gelukkig nog niet echt moe... Ik heb lekker met Stan nog even gespeeld, poosje op mama's grote bed op de buik gelegen.. Daarna lekker ingesmeerd met zalf voor zijn droge huidje.. Toen verschoond, zijn pyama aan en in de slaapzak gedaan en daarna lekker de fles gegeven.. Nu ligt hij te slapen.. Al heb ik een voorgevoel dat hij nog (overstuur) wakker gaat worden...
    Ik weet niet... Ik mag het misschien niet zeggen, maar denk toch dat het stilte voor de storm is! Hij is me veelste rustig geweest ;).. Dat was heerlijk hoor, daar nie van, en ik ben ape trots op hem!! Kan momenteel echt niet ophouden met stralen, maar nou jah...
    Ik wacht nog ff met juichen ;):D:D

En nu kan ik echt nie meer wachten, ik ga foto's kijken!! Ik zit nog even te bedenken hoe ik mijn foto's met jullie kan delen, als ze niet op de site van Lara willen...

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie het was idd een behoorlijke reis. Maar we hebben het lekker rustig aan gedaan. :) Melanie en Alisha liggen nu lekker te slapen.

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hey wat een super leuke foto's!!!!
    Wat hebben we toch een mooie kindjes!!!!!

En nog bedankt voor het cadeautje Echt heel lief!

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Heeft niemand foto's gemaakt van de overheerlijke hapjes? :)

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    oja, vond het echt super leuk om jullie en jullie kindjes te leren kennen!

11. sabinelovesven

sabinelovesven Actief lid

19 jan 2010
    303
    0
    0
    Thuiszorg
    Gieten
    ik wou best mee maar voor mij is het veel te ver weg dat vind ik wel jammer marjha is niet anders

12. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Kussie; succes vanavond met Stan. Hopelijk slaapt tie lekker door. Hier is Fenna helemaal uitgeteld en die wordt denk ik niet meer wakker voor 7 uur (hopelijk). Wat je zei is ook wel zo. Ik denk dat ze gewoon niet tegen de andere kindjes kan. En tegen andere huiltjes. Want ze is dat helemaal niet gewend. Nou ja, hopelijk is het de volgende keer beter.

13. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ter ere van wat hebben jullie cadeautjes ontvangen? :)

neee volgens mij geen foto's van de hapjes.. wel jammer want t was lekker! :D

14. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland

Oh jeetje, ja natuurlijk!!! Sorry!!!!

LYNETTE.... DANKJEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!! :d

Hapjes, waren er ook hapjes? ;) Hahaha, volgende keer weer high tea, en er dan ook echt van eten?? Ghihi

15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #3155 Alies05, 21 aug 2010
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
    Ik had wel een vermoeden dat niemand aan die overheerlijke hapjes zou denken om die te vereeuwigen. Dus heb ik het maar gedaan. :D

Mocht de fotopagina van Lara werken zodat wij er ook foto's op kunnen zetten dan zal ik ze daar op zetten. :)

Weet je wat, ik zal die overheerlijke hapjes hier zo even neerplanten. Kunnen jullie er even van genieten. :D

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    sem gister in harderwijk :D

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312