Album opengooien lukt niet En wachtwoord en gebruikersnaam is inderdaad hetzelfde als m'n e-mail, dus dat is ook niet zo handig Dus dan maar net als Marye zelf ook even een album maken (is heeel makkelijk), via hyves, of even hier? Jammer hoor!! Slimmmm de foto's van de hapjes! Was ik ook helemaal vergeten. Trusten meiden, ik ga slapen! Liefs
Goeiemorgen... sinds half 6 op en dat komt door een dochter van vijf maanden die sinds gisteren steeds op haar handen en knietjes zit en WOEST heen en weer wiegt: kruipen met die hap! Dat en het willen zitten maakt, dat Megan gewoon de babyfase lijkt te willen overslaan Ik vind het maar apart... Nu eerst koffie en teruglezen
Poeh, dat is wel erg vroeg op de zondag! Maar wel knap van Megan dat ze al lekker zo ver is! Hier: Dames was gisteren erg gezellig. Kids zijn er nog steeds moe van. Gisteren wakker gemaakt voor de papfles, daarna gewoon doorgeslapen tot half 8 en nu slapen ze alweer. Lekker hoor!
zag dat vriendlief gister vroeg of ik niks had gehad (toen kon ik niet reageren want las via mn tel en kan dan niet inloggen).. maar t bericht is nu weg.. maar nee, ik heb idd niks gehad ? daarom vroeg ik me af ter ere van wat jullie iets hadden ontvangen.. ik ging sem verschonen, kwam terug en iedereen had iets vandaar maar goed.. zal vast een reden voor zijn
Meiden super om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Volgende keer wil ook heen Hein zei al dan rij ik wel heen...
Ik heb alle foto's bekeken. Echt super gaaf uitje hebben jullie gehad!! Grappig dat ik vaak eerst de baby's herkende, en dan een naam bij de mama kan plaatsen.
Het filmpje is helemaal hilarisch Ik zag Jan ook flink wat gekke toeren uithalen op zijn handen/voeten en knieën @ Darcy: Wouw dat gaat ook in 1x snel
Goedemorgen! Ow wat zag dat er gezellig uit bij jullie! Volgende keer komen Taleah en ik echt wel.. Heb alle foto's bekeken, super leuk! En dat filmpje hahaha.. Jaaa, Boomer ik weet nu hoe je er uit ziet haha. Weet ik een beetje tegen wie ik praat ! Oeh en die hapjes, dan die had ik niet laten liggen hoor !! Hier was het weekend ook super! Wat was dat genieten in het grote bad. Taleah heeft het super gedaan, maar 1x wakker geworden vannacht. Ze lag tussen ons in, bedje vergeten mee te nemen. Ach ja dit ging ook . Bubbelen was ook heerlijk! Vandaag dus 6 jaar samen met mn vriend, en nog steeds erg verliefd . Linda; hoe gaat het met Daan? Is Jesse ook gewoon bij jullie..
Goeiemorgen!! Tjonge, nou heb ik het voor de krenten, haha, Stan is zo fit als een hoentje en mama heeft het gevoel alsof ze onder een stoomwals heeft gelegen!! Ik kan wel een dag slapen!! Ik geloof namelijk dat IK gister te veel prikkels heb gehad ipv Stan ... Ik kon toch nie slapen!! En nu ben k dus gebroken en ik voel een migraine aanval op komen... Maar mijn ventje is goed gemutst en heeft vanmorgen doorgeslapen tot bijna 8 uur!!!!! Ik vind het ontzettend knap van hem!!! Hij verrast me ook elke keer weer!!! Maar meiden, ik heb een vraagje.. Ik wilde graag mijn boxkleed uitwassen (van Funnies"ikke") en ik heb op hun website gekeken maar ik kan nergens het wasvoorschrift zien.. Op hoeveel graden mag zo'n ding in de was? Zonder dat ie krimpt of wat ook? Want pas met 60 graden gaat mijt dood meende ik hier te hebben gelezen? Maar mag dat ook? Mijn moeder heeft hem in het begin wel uitgewassen op 40 gr. en ik ook een keer, maar als het op 60 mag lijkt me dat wel erg fijn... Iemand een idee of ze dan ook gehavend uit de strijd komen?? Liefs
Wat heerlijk!! Ik geniet gewoon mee als ik het lees En weet je? Dat wil ook. Iemand vinden waar ik na 6 jaar nog steeds super verliefd op ben, en dan als het ff kan andersom ook!!! Liefs
@ Darcy, ze is d'r inderdaad vroeg bij ja, geloof ik Das ook wat... Misschien is het even een fase-tje? Dat ze nu gewoon even in een probeer-mood is? Ik hoop het voor je, want als ze zoals jij zegt de "baby-fase" over wil slaan is ook wat Hopelijk smaakt de koffie en ben je weer bijgelezen nu Liefs
heyyy meiden zooo wat een hoop foto's!!!wat leuk zeg!!!al die kindjes met de mama's echt super leuk!!!!(me eigen op de foto's terug zien is minder leuk hahaha jeetje lijkt wel of ik niet anders kan dan beroerd op foto's staan hahaha) Moest toch ook wel erg lachen als ik die groeps babyfoto zie, alle baby's in een kring, en ergens op de achtergrond ligt melanie in de wipper te slapen, en neomi op t kleed..gezelligerds!! maar vond het ook super leuk, ennuh de hapjes?haha heb er 3 op denk ik, zei gister al volgende keer alleen een zaaltje is beter denk ik, en een stuk goedkoper dus kunnen we t misschien ook wat vaker doen! Lisetje wij hebben van lynette een hangertje gekregen, een glazen hartje, ter ere van tja de gezelligheid en steun op het forum. Jij had dat niet gehad he?je was toen net even binnen met Sem dus denk dat ze jou vergeten is????!! eten was super gezellig, was pas 23.30 thuis, neomi heeft lekker de hele avond geslapen bij me ouders. Nu nog evne langs me zus en dan vanmiddag weer zu hause, en dan morgen maar eens even lekker een dagje bijkomen van t weekend!!! ik zal morgen mijn foto's plaatsen, maar heb er niet zo veel hoor... liefss
lisetje ik denk dat lynette je vergeten was omdat je opdat moment met sem binnen was! het was omdat we haar gesteund hadden in de moeilijke tijd. die foto van sem in harderwijk is echt leuk baby's haha iedereen heeft volgens mij goed geslapen van alle indrukken. kussie fijn dat stan je weer verrast heeft. haha stoomwals. ik was de boxkleden ook op 60 graden hoor en ik heb geen idee of t kan maar ze krimpen niet iig. ze gaan dan niet in de droger eliesah wat leuk dat t weekend zo leuk was!!!
hier lisanne heeft 38.9 graden koorts!! ze was veel aant huilen van de pijn en heeft gelukkig wel dr flesje leeg gedronken en slaapt nu dus ik hoop dat als ze zo wakker wordt de koorts gezakt is we hebben dr een zetpilletje gegeven. ze gloeide helemaal
Hier ook koorts . 39.3 voor daan. Net zetpil gegeven en lijkt al wat te zakken. Arme kerel. Nu mag ie nie drinken tot de chirurg een keer komt opdagen. Ah, de kinderarts komt net terug met bloed uitslagen. Ons mannetje heeft een infectie in zijn buikje moet nu antibiotica.. Pff weer een tegenvaller.
he bah zeg!! al die tegenvallers voor daan t moet nu maar eens afgelopen zijn hoor! dat meen ik echt hij heeft echt al genoeg te verduren gehad. maar goed dat hij nog int zkh ligt dan Lieve daan wordt maar gauw beter! vanaf welke temp. moet je de arts bellen bij kleintjes van 6 maanden weet iemand dat?
NEE TOCH!! Gatdarre!! Ik heb het zo met Setti eens!! Wanneer komt er eens een end aan die tegenslagen!! Het arme ventje, en arme jullie!! Hoe komt dat nou toch weer, een infectie in het buikie... Hopelijk slaat de antibiotica snel aan!! Wederom heel veel sterkte meis!!! Veel liefs!
@ Setti, hoe komt dat nou dan opeens!! Mijn moeder vond dat Stan ook zulke rode wangen had.. Heb hem ook getempt maar hier alles oké gelukkig!! Ik weet nie meer precies wanneer het was dat je de arts kunt bellen, maar als jij je er niet lekker bij voelt dan bel je toch gewoon!! Helpt de zetpil al dan?? Liefs
net weer gestemt en nog steeds 38.9 dus ben nu de huitsartsenpost aant bellen de zetpil heeft niets geholpen