@ Channes: aah wat leuk dat jullie samen naar de kroeg kunnen! zou ik ook wel willen, maar helaas willen schoonouders ook het voetbal gewoon kunnen zien . @ Papfles: kheb volgens mij de oplossing gevonden ondertussen! We maken en geven de pap nu via die grote 310 ml fles...en hebben dus nu fatsoenlijke ruimte om te schudden. In die fles van 200cc zat die rijstebloem altijd tot het randje en kon je dus niet fatsoenlijk schudden. Duhh dat ik er niet eerder aan gedacht heb! Dus nu maak ik gewoon de fles op goede warmte klaar en dan de pap erbij Dus de oranje wk flessen zijn hier al in gebruik eliesah Ga nu weer stoppen, daaag!
@ gwen: Zie dat die buikjespap pas vanaf 6 maanden is? geef je die toch al? Zie ok elke keer vanalles staan vanaf 6 maanden, maar dat ga ik toch nog niet geven hoor, dat echt pas vanaf 6 maanden.
@ Lindavnr: Hahahahaha, het is inderdaad wel handig als je fles groot genoeg is om te schudden. Strakke actie Tja, bijvoeding adviseren ze ook pas vanaf 4 maanden
linda; dat idee had ik ook al om te gaan doen . Moet alleen nog dan een grote M speen halen! Voetbal; in ons buurtje word een beamer opgehangen, komt iedereen kijken wel erg leuk. M'n vriend gaat zoiezo daar kijken, als Taleah niet slaapt ga ik ook even met haar en anders blijf ik binnen. Vind ik niet erg hoor hihi.. iedereen veel kijk plezier vanaaf, liefs
Ik vind het heel knap van je hoe je alles aanpakt! En heel erg dat je moeder zo reageert. Iedereen heeft wat tijd voor zichzelf nodig en jij dus ook!
Veel plezier meiden vanavond!! Ik ga lekker thuis voetbal kijken Kan ik toch t beste zien haha ook al is t hier enorm warm binnen.. ben zoooo benieuwd wat Nl gaat doen.. ik hoop winnen natuurlijk! Gister barbeque gehad bij vrienden.. er was totaal man of 20.. en Sem hft t zo goed gedaan, wat is t toch ook een makkelijk jochie.. hij hft daar geslapen van 20.00 tot ong 22.00 toen 22.15 zn flesje en weer in bedje gelegd.. wakker gemaakt rond 00.00 omdat we naar huis gingen.. in de auto sliep ie door... thuisgekomen geijk in bedje gelegd en hij werd pas wakker om 09.30 uur zo! Ook ik ben weer beetje uitgerust haha vrijdag was t ook al een latertje en had aardig wat gedronken Sem is 12.15 weer naar bed gegaan tot 14.00 en toen is ie om 16.00 weer gaan slapen en hij slaapt nog ? t zal wel door de warmte komen denk ik.. maar ik ben trots hihi !
@ eliesah: jeee taleah is vandaag 3 maanden oud!! De m spenen had ik er al bijbesteld, slim he Ook handvaten voor de dunne fles . @ Gwen: ja maarja, ik ben 3 weken te vroeg begonnen met voeding voor 4 maanden..nu beginnen met 6maanden voeding is 2 maanden te vroeg.... dat scheelt nogal. @ hier: Waaaaaarrrrrrrrm!! pff.
Hij vond het maar zo zo. Was er niet kapot van. WIlde hem vanavond worteltjes geven. Maar hij is nogal moe dus misschien morgen dan maar. Mijn man? Ach die zegt ook het hoort nou eenmaal bij ze. Ze zijn gewoon anders als wij. Hij maakt zich er ook niet meer druk om.
@ Lindavnr: Hangt ervanaf in welk context je het bekijkt. Allebei beginnen we voor de officiële richtlijnen van 6 maanden, maar met 4 maanden zijn de darmen al meer gerijpt dan met 3 maanden en een week. @ Kussie: Jammer dat je moeder zo reageert. Gelukkig wil ze wel standaard 1 dag per maand oppassen. Heb je toch even een dag voor jezelf. @ Funnyme: Wat een rare reactie van je schoonouders. Alsof het om het geld draait.
@ kussie; helemaal vergeten; ik zou je ex lekker vragen voor vanaovnd voetbal te kijken! Gezellig toch
Ik ga zo terug lezen, maarreh meiden!! IK HEB HET IK HEB HET!! Stan zijn super lieve mooie lach op foto!!! Ik plaats hem gelijk!! Ben zooo trots, het heeft lang geduurd voor ik DAT kon vast leggen, tis zo´n super foto geworden!! Komt ie dan hoor!!!
Ja hij zal het aardig warm krijgen. Melanie vond het gewelidig in de babyfloat. Was druk aan het trappelen en lachen